دنیای وب

چگونه می توان از Web 2.0 برای دریافت PR 2.0 برای کتاب یا خدمات خود استفاده کرد

تبلیغات آنلاین – PR 2.0 راهی است که باید دنبال کنید!

اینترنت از بین نخواهد رفت. باید نوازش کنی میشیگان کرونیکل آنلاین است و برخی از ویراستاران در آنجا وبلاگ نویسی می کنند! بنابراین ، شما به عنوان نویسنده یا آرزو چگونه می توانید از اینترنت به طور کامل استفاده کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد:

1. برنامه وب سایت بنویسید. بدانید که می خواهید قبل از ایجاد سایت چه کاری انجام دهد. تجربه خرید مطلوبی را برای محصولات وزارت خود ایجاد کنید. استفاده از وب سایت را آسان کنید. با حمل و نقل اقلام ظرف 5 تا 7 روز خدمات خوبی به مشتری ارائه دهید. هنگام خرید از پاسخگوی خودکار استفاده کنید. سایت خود را به یک سایت “خریدار پسند” تبدیل کنید.

2. با تبلیغ سایت از طریق کمپین های مکرر ایمیل که آنها را به سایت پیوند می دهد ، افراد را به سمت خود جذب کنید. محتوای سایت خود را غنی کنید تا بازدیدکنندگان سایت شما مایل به اشتراک گذاری آن با دیگران باشند. به این بازاریابی ویروسی می گویند.

3. نام بازدیدکنندگان را با استفاده از “خرج کردن صفحه” ضبط کنید. اگر اطلاعات تماس خود را ارائه می دهند ، چیزی مانند سی دی یا بروشور را به صورت رایگان ارائه دهید. حداقل آدرس ایمیل آنها را دریافت کنید تا بتوانید بروشور را به صورت PDF یا CD به صورت فایل MP3 ارسال کنید.

4- مجله ای را به نام Ezine به صورت آنلاین منتشر کنید. این یک ابزار انگیزشی برای افراد است که مشتاقانه منتظر دریافت هستند. این به روز رسانی وزارت در آن است.

5. اخبار اخیر را در مجله الکترونیکی خود وارد کنید. مصاحبه های تلویزیونی و کلیپ های صوتی را پخش کنید. از الگویی از یک شرکت مدیریت پایگاه داده اینترنتی مانند Constant Contact استفاده کنید. من سالهاست که از آن استفاده می کنم!

6. به گروه ها و شبکه های بحث مانند ChocolatePagesNetwork dot com بپیوندید. در این صنعت می توانید اطلاعات زیادی را از این طریق بیاموزید. گروه هایی از شبان ، متخصصین ارتباطات وزارت ، نویسندگان مسیحی یا هر نوع تخصص شما وجود دارد. منطقه مورد علاقه خود را در Yahoogroups ، connectplatform.com یا Google پیدا کنید.

7. یک بنر تبلیغاتی در وب سایت های دیگری قرار دهید که مخاطبان هدف شما ممکن است از آنها بازدید کنند. اگر Gospel Today یا DetroitGospel dot com است ، در مورد قرار دادن یک بنر تبلیغاتی در آن سایت ها سال کنید. معمولاً این تبلیغات بسیار ارزان هستند. شما می توانید میز تلویزیون تلویزیون یا سایر محصولات را تبلیغ کنید.

8- سایت خود را مرتباً به روز کنید. اطلاعات فعلی پیامی را ارسال می کند که شما در حال حاضر در بخش خود هستید. این باعث می شود افراد به سایت شما بازگردند. موارد جدید مانند پادکست یا پخش وب را در سایت خود امتحان کنید. آن را تازه نگه دارید.

9. روی محتوای عالی تمرکز کنید تا وقتی افراد از طریق موتورهای جستجو مانند Google یا AOL در اینترنت گشت و گذار می کنند ، SEO به شما رتبه بالایی می دهد. افزودن پیوندها روش خوب دیگری برای افزایش رتبه سایت شما و جلب توجه در بین موتورهای جستجو است.

10. “اتاق خبر” را به سایت خود اضافه کنید. رسانه ها به عکس با وضوح بالا (300 dpi) شما دسترسی پیدا می کنند و شما از این بخش یک بیانیه مطبوعاتی ، تاریخچه وزارتخانه و یک CV خوب دریافت خواهید کرد. این امر زندگی آنها را آسان تر می کند و نشان می دهد که شما در اداره مصاحبه های اطلاعاتی مهارت دارید. این مکان همچنین مکان خوبی برای لیست نتایج سایر رسانه های دریافتی شما مانند مقالات مجله / مجلات ، مصاحبه های رادیویی و ستون هایی است که منتشر کرده اید.

11. یک وبلاگ ایجاد کنید. فقط درصورتی که وقت دارید آن را دنبال کنید این کار را انجام دهید. یک وبلاگ نویس خوب در حدود 2 تا 3 بار در هفته می نویسد. وبلاگ مانند یک مجله آنلاین شخصی است. وبلاگ مخفف کلمه “وبلاگ” است. این نسخه آنلاین شماست. این وب سایت شخصی تر و غیررسمی تر از وب سایت است و بازدید کنندگان می توانند مستقیماً به شما پاسخ دهند. به Blogger dot com بروید تا یکی را به صورت رایگان راه اندازی کنید. به وبلاگ راه حل های بازاریابی وزارت مراجعه کنید. همچنین به شما ایده می دهد.

12. در پایان هر ایمیل از امضایی استفاده کنید که شامل خط برچسب ، وب سایت ، وبلاگ و اطلاعات تماس باشد. لطفا. بهترین شکل تبلیغات – و رایگان است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا