دنیای وب

چگونه می توان: اشتراک گذاری اجتماعی را در الگوهای Volusion جاسازی و ایجاد کرد

Volusion یک بستر تجارت الکترونیکی برای صاحبان مشاغل کوچک است که می خواهند وب سایت هایشان ویترین فروشگاه های آنلاین باشد و مشتریان بتوانند خرید کنند. این پلتفرم دارای تعداد زیادی الگو برای انتخاب مشاغل کوچک است ، از الگوهای رایگان گرفته تا انواع ارزان تر. مهم است که بدانید پشتیبانی فنی نصب یا نماد رسانه اجتماعی در ویترین فروشگاه Volusion را به شما نمی گوید. این فرایند ساده است.

نمادهای شبکه های اجتماعی مورد نظر خود را در صفحه اصلی خود انتخاب کنید. من توصیه می کنم آیکونی را انتخاب کنید که مطابق شکل و فرم سایت شما باشد ، از جمله رنگ و بافت ، به طوری که نماد با ویترین فروشگاه شما ترکیب شود و تا حدودی قابل توجه باشد. برای جستجوی نمادهای شبکه های اجتماعی کافی است در Google Image جستجو کنید. چندین نوع ظاهر می شود ، معمولاً با پیوند به پرونده های zip.

پس از انتخاب نمادهای خود ، باید لیستی از پروفایل های تجاری رسانه های اجتماعی خود را با پیوندهای این پروفایل ها ایجاد کنید. در Volusion می توانید از طریق ویرایشگر متن به هر صفحه ای در سایت خود دسترسی پیدا کنید. درک اساسی از HTML به شما کمک می کند بدانید در کجای صفحه اصلی می خواهید آیکون های شما زندگی کنند. در مثال من ، من می خواستم که نمادهای بالای صفحه بالای سر صفحه باشند.

درباره چگونگی پیوند دادن حساب های شبکه های اجتماعی تجارت خود با نمادهای گرافیکی تحقیق کنید. این جستجو باید حاوی کد HTML باشد که می توانید خود آن را در کد صفحه اصلی وارد کنید یا یک توسعه دهنده وب را استخدام کنید تا کد را از طرف شما ، کد س&ال و پاسخ را تعبیه کند و در آخر آیکون های پیوند شده شبکه های اجتماعی را ارسال کند.

شما باید نشان و پیوند را وارد کنید تا نشان به لینک نشان داده شود ، پس از آن فقط باید آن کد را در جایی که می خواهید در صفحه اصلی وارد کنید. اکثر سایتها دارای نشان در سربرگ و در گوشه سمت راست هستند. بخاطر داشته باشید که این مثال فقط برای نصب نشان های شبکه های اجتماعی در صفحه اصلی فروشگاه Volusion Storefront است. این به مشتریان شما امکان دسترسی سریع و آسان به صفحات تجاری رسانه های اجتماعی شما را می دهد تا آنها ببینند آیا حضور اجتماعی شما با حضور شما در ویترین فروشگاه مطابقت دارد یا خیر

این مثال برای Volusion Storefront است و Volusion یک CMS (سیستم مدیریت محتوا) است. این روش جامع با سایت های فرم و ویترین فروشگاه هایی که روی سیستم های مدیریت محتوای دیگر مانند وردپرس ، جوملا ، دروپال ، موتور بیان ، فروشگاه های حرفه ای و غیره کار می کنند ، کار می کند. به خاطر داشته باشید که این آموزش عمومی است و صرف نظر از ویترین فروشگاهی که برای تجارت آنلاین خود استفاده می کنید ، باید کار کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا