دنیای وب

چگونه می توان اولین عنوان مناسب را با عنوان صفحه اصلی خود ایجاد کرد

کاربر جدید وب سایت باید بداند که او واقعاً در جای مناسب قرار داردای!

کسب یک سرب جدید عالی است ، و برای بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک ، هر بازدید از سایت تفاوت بزرگی ایجاد می کند.

اگر صفحه اصلی وب سایت شما بلافاصله همه چیز را در اطراف آن منتقل نمی کند و به کاربر اطمینان می دهد که به اهداف آنها مربوط است ، شما این خطر را به وجود می آورید که به رقابت خود بپردازید.

برای نشان دادن کارآمد کاربر به سایت مناسب چه چیزی نیاز دارید؟

آدرس کامل

آیا وب سایت شما دائما بازدید کنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل می کند؟

عنوان ایده آل ممکن است به نظر بزرگ نرسد ، اما بدون داشتن آدرس مناسب در محل ، این می تواند باعث شود کاربر با کلیک بر روی نقطه یا بازدید از وب سایت دیگری باشد.

عنوان شما باید واضح باشد ، مواردی را که ارائه می دهید ، و شامل چگونگی تمایز خود از رقبای خود باشد.

آیا در موتور جستجوی حرفه ای پیشرفت هایی داشته اید؟ اگر در اختیار دارید ، پس از بازی جلوتر هستید. اما اگر زمان طوفان مغزی نباشد!

SEO زمانی است که شما سعی می کنید شرایط مربوط به کاری را که در نتایج موتور جستجوی Google انجام می دهید ، رتبه بندی کنید. اینها باید اصطلاحاتی بصری باشند که بررسی می شوند تا ببینند که آیا کاربران با مشاهده محصول یا خدمات شما مطابقت دارند.

هرکسی که اهداف کلمات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد ، بررسی می کند که آیا این اصطلاحات به طور مکرر جستجو می شوند و لیستی از شما تهیه می کنند.

از اصطلاحاتی استفاده نکنید که صفحات عمیق را هدف قرار می دهند. اهداف اصلی خود را برای عبارت (ع) که باید درج کنید ، جستجو کنید. اگر می خواهید یک عبارت خاص را بالاتر از همه چیز مرتب کنید ، حتما این عبارات را در عنوان خود وارد کنید.

بدون این اهداف کلمات کلیدی ، این وظیفه شماست که ارزیابی کنید که چه چیزی را به بهترین وجه توصیف می کنید و چرا یک کاربر باید به تجارت شما بپیوندد.

به عنوان مثال ، اگر وکیل هستید ، می دانید از کجا شروع کنید. شما باید مطمئن شوید که آدرس شما شامل وکالت است.

اکنون به جزئیات نوع قانونی که اعمال می کنید و آنچه شما را از رقابت جدا می کند ، نگاه کنید.

اگر یک موسسه حقوقی دیرینه مالکیت معنوی هستید ، می توانید آدرس خود را به راحتی جمع آوری کنید: مثال و مثال – قانون مالکیت معنوی از سال 1966.

وكیل نیست؟ مشکلی نیست

مثال دیگر یک بلندگو حرفه ای خواهد بود. چه چیزی شما را ارزشمند می کند؟

اگر کسی به وضوح از شما سؤال کرد که چرا باید شما را استخدام کند ، چه می گویید؟

اگر شما یک سازنده روحیه عالی و کاتالیزور دانشگاهی هستید ، می توانید امتحان کنید: مثال سخنرانی شرکت ها – شرکت های پر انرژی برای موفقیت خودشان.

در هر دو مثال ، ما به یک تجارت و مکان بی نظیر آن برای فروش اشاره می کنیم.

اگر کاربر جدیدی هستید و وب سایت را با جستجوی رایگان گوگل پیدا می کنید ، یا از طریق تبلیغات یا ارسال در رسانه های اجتماعی ، همه چیز مورد نیاز خود را در مورد ادامه یا عدم کار با وب سایت بیابید ، می دانید.

این را به آرامی نگیرید!

مدتی را در نظر بگیرید و چشم انداز کاربر را هنگام ارزیابی زبانی که از او استفاده می کند ، اتخاذ کنید.

قانون طلایی این است که شما باید 3 – 5 ثانیه برای جلب توجه کاربر خود داشته باشید و یا گزاف خواهد شد. وب سایت ها در مورد تجربه کاربری هستند ، بنابراین با پیام اشتباه خود شروع نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا