دنیای وب

چگونه می توان بازاریابان اینترنتی “تازه کار” یاد گرفت که چگونه سریع پول بدست آورند

اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستید و می خواهید اصول اساسی را به سرعت و به راحتی یاد بگیرید و جذب کنید تا بتوانید به طور مستقیم از خفاش درآمد کسب کنید ، این مقاله چگونگی نشان دادن شما را نشان می دهد.

ببینید ، مقالات زیادی درباره بازاریابی اینترنتی وجود دارد.

همه چیز از بهینه سازی موتور جستجو گرفته تا رانندگی با هر کلیک تا تولید نوشتن. مطمئناً ، در همان زمان چیزهای زیادی برای غذا خوردن وجود دارد.

اما دو روش وجود دارد که می توانید این چیزها را به سرعت یاد بگیرید ، در حالی که اطلاعاتی را که می آموزید بسیار بهتر از حد معمول می فهمید.

اولین کاری که باید انجام دهید اینست که وقتی در مورد همه چیزهایی که یاد می گیرید به یک درس صوتی گوش می دهید (و این روزها بهترین چیزها در صدا هستند) ، می توانید با سرعت بخشیدن به صدا به سادگی روند کار را انجام دهید.

به عبارت دیگر ، صدا را دو برابر سریع تر کنید.

آیا این به نظر عجیب است؟

شاید اینگونه باشد ، اما کار می کند.

در حقیقت ، متوجه خواهید شد که گوش دادن به آن دو برابر سریع است. ساعت های ضبط شده در مدت 30 دقیقه (نیمی از زمان) کاهش می یابند ، ضمن حفظ همین مقدار.

دومین کاری که باید انجام دهید این است که بهترین درس های صوتی را که بارها گوش کرده اید و شنیده اید انتخاب کنید.

چرا؟

از آنجا که مهم نیست که چقدر سریع یا آهسته به گوش دادن به چیزها بپردازید ، اولین بار نیازی به تدریس کامل ندارید. تمام جزئیات ظریف و ظریف را دریافت نکنید. به مرحله دوم و سوم نرسید.

اگر واقعاً می خواهید اطلاعات را درک کرده و جذب کنید ، باید به چیزهایی دو ، سه ، چهار یا حتی پنج بار (یا بیشتر) گوش دهید. به این ترتیب ، شما همه چیزهایی را که می دانند برداشت می کنید – نه فقط مواد سطحی.

این شوخی نیست.

هر بار که به یک درس گوش می دهید ، عمق بیشتری از معنی پیدا خواهید کرد. شما بیشتر هضم خواهید کرد. این چیزهای بیشتری را جذب می کند.

و قبل از اینکه آن را بشناسید – اطلاعات کافی را می آموزید که خودتان آن را آموزش دهید.

این زمانی است که می دانید پیام کامل دارید.

و شما با هر صدای جدیدی که دریافت می کنید این کار را ادامه می دهید.

اگر چیزی در فیلم خریداری کرده اید ، کافی است صدا را از آن ضبط کنید (برای نرم افزار رایگان به صورت آنلاین بررسی کنید) و همین کار را انجام دهید.

نکته اصلی اینجاست که خود را با اصول اولیه – اصول اولیه بازاریابی ، اینترنت ، نوشتن تبلیغات با پاسخ مستقیم و غیره – بارها و بارها معرفی کنید و درک درستی از نحوه عملکرد آن کسب کنید.

پس از تکمیل این اصول (و اکثر مردم هرگز چنین کاری نمی کنند) ، درآمدزایی برای شما آسان خواهد بود.

به من اعتماد کن ، این ممکن است خیلی کار به نظر برسد ، اما چنین نیست.

شما در واقع مدت زمان طولانی و ناامیدی های غیر ضروری خود را صرفه جویی می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا