دنیای وب

چگونه می توان بازار خوبی پیدا کرد و کمیسیون های وابسته خود را افزایش داد

یادگیری چگونگی یافتن بازار طاقچه مهارت مهمی است که باید به عنوان یک بازاریاب آنلاین داشته باشید. آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. داشتن توانایی یافتن بازار کوچکتر در یک صنعت تأثیر بسیار مثبتی در کمیسیون های ارجاع و نرخ تبدیل خواهد داشت. پس از یادگیری نحوه یافتن بازار مناسب ، قادر خواهید بود بر خواسته ها و نیازهای خاص مشتریان خود تمرکز کرده و دقیقاً همان چیزی را که آنها به دنبال آن هستند ارائه دهید.

بنابراین دقیقاً بازار طاقچه چیست؟ این صرفاً یک دسته کوچکتر از یک بازار بزرگ است. ما از اتومبیلرانی به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد. مسابقات اتومبیلرانی بازار بزرگی است. شما می توانید مسابقات اتومبیلرانی را به کلاسهای مختلفی از جمله مسابقه درگ ، اتومبیلرانی ، اتومبیلرانی و فرمول یک تقسیم کنید. اینها همه بازارهای کوچکتر در مسابقات اتومبیلرانی هستند ، اما در واقع مکان مناسبی نیستند. بیایید با استفاده از مسابقات درگ به عنوان مثال عمیق تر کنیم. مسابقات درگ را می توان به گروه های کوچکتر مانند کشش شعاعی و مسابقه قوس تقسیم کرد. همه این انواع خاص مسابقه درگ نیازهای منحصر به فرد خاص ژانر مسابقه دارند. اینها بازارهای اتومبیلرانی است. کمان سوار برای رقابت بیشتر از مسابقه درگ شعاعی به چرخ دنده های مختلفی نیاز دارد. اگر محصولی را که هدف آن مسابقه قوس ، به یک مسابقه کششی شعاعی است معرفی کنید ، خیلی موفق نخواهید بود. هر بازار عمده را می توان به همان شیوه تقسیم بندی کرد تا یک زیر مجموعه ایجاد کند.

چگونه می توان با روش های رایگان بازار طاقچه ای پیدا کرد

بیایید در مورد چگونگی پیدا کردن یک زیر طاقچه با استفاده از بهترین روش رایگان که پیدا کردم صحبت کنیم. یکی از بهترین راه ها برای یافتن جایگاه خود ، استفاده از ابزار Keyword Tool رایگان Google است. یک عبارت کلی مربوط به بازاری که به آن علاقه دارید بنویسید. ما از گلف به عنوان مثال استفاده خواهیم کرد. ابزار کلمات کلیدی ممکن است اصطلاح چماق گلف را نشان دهد. بعد ، این اصطلاح را بگیرید و دوباره آن را در ابزار Keyword Tool قرار دهید. ممکن است مانند باشگاه های گلف ویلسون یا کلوپ های چپ گلف نتیجه بگیرید. سپس همین کار را با وارد کردن مجدد این کلمات به ابزار انجام دهید. ممکن است چیزی شبیه به باشگاه های گلف بانوان چپ دست باشد. اکنون این یک نمونه برجسته از بازار هدف شماست.

روش دیگری برای یافتن جایگاه خود این است که ببینید شبکه های وابسته چه پیشنهادی دارند. محصولات موجود در ClickBank نمونه های خوبی برای بازار طاقچه است. اگر کسی در تولید کالایی به مشکل بخورد ، به احتمال زیاد مکانی سودآور است. آمازون را هم ببینید. این مجموعه کتاب های عروسکی همچنین منبع خوبی برای استفاده در مکان یابی شما است. دایرکتوری های وب سایت راه دیگری است. آنها کلاسهای گسترده ای دارند که به کلاسهای کوچکتر و کوچکتر تقسیم می شوند. آنها عملاً مکان مناسب شما را پیدا می کنند.

چگونه کلمات کلیدی برای بازار طاقچه پیدا کنیم

پس از یافتن جایگاه وابسته هدف خود ، باید کلمات کلیدی خوبی برای هدایت بازدید به پیشنهادات شرکت وابسته خود پیدا کنید. بهترین کلمات کلیدی کلمات کلیدی دنباله بلند خاص هستند. ابزار کلید واژه Google برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیز عالی است. از مثال گلف ما در بالا ، باشگاه گلف Ladies Left Handed را انتخاب کنید و آن را درون ابزار قرار دهید. به احتمال زیاد برای استفاده از این روش کلمات کلیدی خوبی پیدا خواهید کرد. برخی از این مثال ها می تواند استفاده از چوب های گلف چپ دست برای زنان ، یا چوب های گلف چپ دست برای زنان باشد. اینها کلمات کلیدی طولانی هستند که کلمات کلیدی را نیز خریداری می کنند. وقتی کسی اصطلاحات خاصی مانند این را جستجو می کند ، قبلاً درباره آنها تحقیق کرده است و در مرحله خرید است. شما می خواهید این افراد را هدف قرار دهید!

اکنون شما می دانید که چگونه می توان بازار طاقچه ای پیدا کرد ، چیست ، چگونه می توان از ابزارهای رایگان برای یافتن طاقچه های مناسب استفاده کرد و چگونه محبوب ترین کلمات کلیدی را برای افزایش فروش شرکت های وابسته پیدا کرد. امیدوارم این اطلاعات در مورد چگونگی یافتن بازار مناسب برای شما مفید بوده و برای فعالیت های آنلاین شما مفید باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا