دنیای وب

چگونه می توان بازار طاقچه ای پیدا کرد

بازار طاقچه زیرمجموعه متمرکز بازار فعلی است. در یک زمینه تجاری ، این اساساً به معنای تأمین نیاز به محصول یا خدمتی است که توسط ارائه دهندگان خدمات اولیه ارائه نمی شود. یافتن یک جایگاه HOT بدون استفاده هدف اکثر بازاریابان اینترنتی است ، اما چگونه می توان یک بازار طاقچه پیدا کرد؟ برای افراد غیر روحانی / بازاریاب یافتن یک جایگاه مناسب دشوار به نظر می رسد ، اما اگر ارزیابی سرگرمی ها ، علایق ، تجربیات و تهیه یک لیست به مدتی طول بکشد ، مطمئناً شخص می تواند مکان مناسبی پیدا کند. این فقط یک مورد ساده از یادداشت کردن دسته های گسترده و سپس تقسیم آنها است.

3 نکته برتر برای یافتن بازار طاقچه:

1. آیا آن را دارید طوفان مغزی ایده هایی برای ایجاد موقعیت های خاص در زمینه علایق ، سرگرمی ها ، تجارب حرفه ای و دانشگاهی ، مهارت ها و … بنشینید و کمی وقت و تلاش کنید. هنگامی که لیست خود را تقسیم کردید ، باید بتوانید ایده های خود را اصلاح کرده و “لیست کوتاه” ایجاد کنید.

2. استفاده کنید ابزار جستجو برای بررسی بیشتر طاقچه خود را. به عنوان مثال ، می توانید از یک ردیاب کلمات کلیدی خوب برای لیست کردن تمام کلمات کلیدی مرتبط پیرامون جایگاه خود استفاده کنید و سطح رقابت را برای بازار طاقچه خود ببینید. باز هم زمان كيفي را صرف انجام اين تحقيق كنيد.

3 گوش به زنگ باشید هنگام خواندن روزنامه یا مجله. بیشتر افراد می توانند در هنگام خواندن و گوش دادن به اخبار ، حواسشان به بازارهای مختلف باشد ، زیرا بازارهای جدید به طور روزمره در حال توسعه هستند. به عنوان مثال ، اخبار مربوط به بالاتر بودن قیمت بنزین ، جایگاهی را برای راه های جایگزین ارزان تر برای کار با ماشین ایجاد کرده است.

همانطور که می بینید ، با توجه به کمی وقت و تلاش ، راهی برای یافتن بازار طاقچه وجود دارد. شما به سادگی باید از شر هودوی منفی موجود در ذهن خود در مورد چگونگی یافتن مکان مناسب خلاص شوید. هر کسی با ضریب هوشی می تواند این کار را انجام دهد ، زیرا اینترنت فرصت ها ، بازارها و زیر بازارهای گسترده ای را برای افراد با ذهنیت مناسب برای بهره برداری از آنها ایجاد کرده است. پس از یافتن جایگاه خود ، باید اطمینان حاصل کنید که این معیارهای زیر را دارد:

  • قد شما باید کافی باشد جستجوها (تقاضای احتمالی) از موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی اطراف طاقچه شما. یک روش ساده برای این کار این است که کلمه کلیدی خود را در برچسب های گفتاری Google بنویسید و ببینید که چند نتیجه بهبود یافته است.
  • بازار اینطور نیست اشباع شده. منظور من از این امر این است که هجوم مردم در بازار وجود ندارد که در حال حاضر به بازار طاقچه می روند.

بعضی اوقات متوجه می شوید که “فکر می کنید” مکان عالی و عالی را پیدا کرده اید ، اما پس از آن مشکلی پیش می آید. برعکس ، شما در حال موفقیت و کسب درآمد از مکانی هستید که هرگز فکرش را نمی کردید. کاملاً اینگونه است ، اما مهم این است که به آن پایبند باشید و تمرکز خود را از دست ندهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا