دنیای وب

چگونه می توان با استفاده از تکنیک های تولید سرب بازاریابی دیجیتال حرفه ای ساخت

امروزه ، اهمیت بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال برای همه شناخته شده است. بدون کمک بازاریابی دیجیتال ، تولید فروش از بازار آنلاین بسیار دشوار است. وقتی صحبت از بازاریابی دیجیتال می شود ، منظور ما معمولاً تولید سرب است. این هدف اصلی از بازاریابی اینترنتی است. هرچه بیشتر منجر شوید ، تعداد فروش کسب و کار شما بهتر است. اگر وب سایت شما بازدید کافی نداشته باشد ، نمی تواند نتیجه دلخواه خود را ارائه دهد. به همین دلیل است که شرکت ها مبلغ زیادی را برای استخدام کارشناسان بازاریابی دیجیتال هزینه می کنند و اگر می خواهید در این زمینه شغلی پیدا کنید ، قطعاً بهترین زمان است.

برای مهارت در ایجاد سرنخ برای یک تجارت ، باید تکنیک های ذکر شده در زیر را بدانید. این فن آوری ها همیشه ثابت کرده اند که در بهبود بازدید از هر وب سایت بسیار م effectiveثر هستند ، که به نوبه خود آمار فروش را نیز بهبود می بخشد.

بنابراین ، بیایید در مورد چگونگی اثرگذاری این فناوری ها در تولید سرنخ توضیحات ساده ای به شما ارائه دهیم.

  1. سئو

ما قبلاً چیزهای زیادی در مورد SEO شنیده ایم. SEO به معنای بهینه سازی وب سایت طبق قوانین یا دستورالعمل های مختلف موتور جستجو است. با این حال ، منظور ما از Google در درجه اول است. روزانه میلیون ها جستجو ارگانیک توسط کاربران اینترنت در سراسر جهان انجام می شود. کاملاً مشهود است که بیشتر کاربران به سختی صفحه دوم نتیجه جستجو را مرور می کنند.

بنابراین ، تکنیک های جستجوگرها می توانند رتبه وب سایت شما را بهبود بخشند و به آن کمک کنند تا در صفحه اول نتیجه جستجو جایگاهی پیدا کند ، که به نوبه خود منجر به سود بیشتری برای تجارت شما خواهد شد. مهم نیست که شرکت شما ماهیت B2B دارد یا B2C. در هر صورت ، SEO می تواند قابلیت مشاهده وب سایت شما را بهبود بخشد. در واقع ، در بیشتر شرکت ها ، سئو 40 تا 60 درصد از کل تولید سرب آنها را تشکیل می دهد.

  1. قدرت خرید

وقتی صحبت از پرداخت هر کلیک یا تبلیغات تبلیغاتی می شود ، به نظر می رسد بسیاری از مردم ارزش این فناوری را دست کم می گیرند. با این حال ، اگر نگاه عمیق تری به آن بیندازید ، می دانید که چرا اینقدر مهم است. مقدار سرب ایجاد شده با این روش بسیار زیاد است و بیشتر لیدها به فروش شات تایید شده تبدیل می شوند. در این فناوری ، Google AdWords به طور قطع بر جهان حاکم است و به دنبال آن گزینه هایی مانند Bing Ads ، Facebook ، Twitter و غیره دنبال می شود.

  1. بازاریابی LinkedIn

هنگامی که نوبت به ایجاد تولید برای مشتریان B2B می رسد ، فناوری های LinkedIn Pro بسیار سودمند است. در حال حاضر ، LinkedIn بیش از 400 میلیون کاربر دارد. بنابراین ، این سیستم عامل برای شرکت هایی که به دنبال مشتری هستند کاملاً عظیم است. یکی از تکنیک های اصلی در این مورد بهینه سازی مشخصات است.

هنگامی که نمایه موثر شما آماده شد ، زمان آن فرا رسیده است که روی ایجاد یک گروه موثر تمرکز کنید. به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال ، شما قطعاً باید بر روی چگونگی ایجاد یک گروه قدرتمند برای تولید لید تمرکز کنید. یافتن مشتری یا راهنما زمانی آسان تر می شود که گروه بزرگی در LinkedIn Pro داشته باشید.

  1. بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

امروزه برقراری ارتباط با سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، + Google+ ، Tumblr ، LinkedIn و Ozone بسیار مهم است. طبق برخی تحقیقات ، تقریباً 50 درصد از کاربران فیس بوک و بیش از 65 درصد از کاربران توییتر تحت تأثیر توصیه هایی قرار می گیرند که هنگام تحقیق درباره خرید یک کالا با آن مواجه می شوند. بنابراین ، اگر می خواهید تعداد زیادی مشتری بالقوه برای تجارت خود جذب کنید ، باید همچنان در این سیستم عامل های شبکه اجتماعی فعال باشید.

شما به عنوان یک متخصص بازاریابی در شبکه های اجتماعی باید بدانید که چگونه در فیس بوک ، توییتر ، + Google و بسیاری از سیستم عامل ها پیروان خود را بدست آورید. این یکی از بهترین راه ها برای ایجاد پیوند است. علاوه بر این ، مهم است که شما همچنان در ذهن پیروان خود باشید ، و این می تواند با ارسال یا بارگذاری محتوای مرتبط و جالب به طور منظم انجام شود. این می تواند متن یا تصویر / فیلم باشد.

  1. طراحی صفحه فرود خاص را انجام می دهد

صفحه فرود چیزی است که به یک کاربر آنلاین یا بازدید کننده از یک صفحه وب ، که می تواند صفحه فروش وب سایت شما باشد ، پرداخت می کند. صفحات فرود می تواند انواع مختلفی داشته باشد ، مانند تبلیغات فیس بوک ، تبلیغات برای هر کلیک ، تبلیغات توییتر ، پست مستقیم و غیره ، بنابراین اگر قادر به طراحی صفحات فرود بسیار کارآمد برای مشاغل مشتری خود باشید ، قطعاً به شما در ایجاد تعداد زیادی کمک می کند. چشم اندازها

صفحه فرود و محتوای آن باید آنقدر جذاب باشد که کاربران را مجبور به استفاده از طعمه کند. کاربران اینترنت باید پیشنهادهایی بیابند که همزمان مقاومت ناپذیر و باورپذیری باشند. به این ترتیب شما می توانید مشتری های مطمئن تری را برای مشتریان خود بدست آورید.

  1. تبلیغات وابسته

برای کسانی که نمی دانند ، بازاریابی وابسته به کمپینی اطلاق می شود که در آن هنگامی که به شما کمک می کند بازدید کننده یا مشتری برای کسب و کار خود کسب کنید ، به شرکت های وابسته پاداش می دهید. بنابراین ، این راهی برای برون سپاری بخش بازاریابی تجارت شما به شرکت های وابسته است ، از این طریق تأثیر کلی برنامه بازاریابی شرکت شما افزایش می یابد.

به عنوان یک متخصص در بازاریابی دیجیتال ، کار شما باید تهیه یک برنامه خوب برای تبلیغات وابسته برای مشتریان خود باشد. در این مورد ایجاد پیوندهای وابسته نیز ضروری است. فشار مرتبط با کمپین بازاریابی وابسته مشتری شما باید به اندازه کافی فریبنده باشد. از طریق این روش می توان رشته های بیشتری را بدست آورد.

  1. بحث انجمن فنی

بحث همیشه خوب است ، و وقتی روی بستر آنلاین اتفاق می افتد ، دیگر محدودیت های جغرافیایی اعمال نمی شوند. افراد بیشتری می توانند برای ارائه نظر یا اطلاعات به انجمن بپیوندند. در این راستا ، انجمن های گفتگوی آنلاین می تواند برای متخصصان بازاریابی دیجیتال بسیار مفید باشد.

آنها می توانند از فروم ها برای قرار دادن محتوا به روشی هوشمندانه استفاده کنند ، به طوری که این محتوا می تواند بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت شما جذب کند. با این حال ، انتخاب انجمن های گفتگوی آنلاین باید با احتیاط انجام شود ، زیرا همه انجمن ها تعداد اعضا یا بازدید کنندگان خوبی ندارند.

  1. منوی محلی با برچسب های سفید

همه ما دایرکتوری های محلی را می شناسیم که برای به دست آوردن اطلاعات تماس ارائه دهنده خدمات مورد نظر ما استفاده می شود. در دنیای اینترنت نیز می توانید چنین دایرکتوری هایی را پیدا کنید و از این لیست محلی می توانید برای کسب بازده بیشتر برای تجارت خود استفاده کنید. اما شما باید مطمئن شوید که مخاطبین موجود در لیست محلی برچسب های سفید دارند.

  1. وبلاگ نویسی و اشتراک مطالب

وبلاگ نویسی چیزی است که همه ما می دانیم و می تواند روش خوبی برای تولید سرنخ باشد. وبلاگ ها و محتوای تصویری اغلب توسط کاربران آنلاین از نظر اطلاعات بررسی می شوند و می توانید با درهم آمیختن آنها با عناصر بازاریابی ، اطلاعات مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دهید.

به عنوان مثال ، برخی از سایتهای وبلاگ نویسی به کاربران آنلاین اجازه می دهد فقط پس از انجام مراحل آسان به مطالب دسترسی پیدا کنند. مانند – درخواست اطلاعات تماس کاربر ؛ نیاز به کاربر برای کلیک روی پیوند ؛ و غیره. همچنین می توانید خبرنامه های مرتبط و آموزنده را به صورت آنلاین به کاربران توصیه کنید. همچنین می توانید در برخی موارد به آنها تخفیف دهید.

  1. بازاریابی ایمیلی

این یکی از م waysثرترین روشهای شرکتها برای جلب مشتری بیشتر برای کارشان است. نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل در دسترس است و با کمک آنها می توانید روزانه صدها مشتری بالقوه را هدف قرار دهید. بازاریابی از طریق پست الکترونیکی در واقع ارتباط با مردم از طریق شلیک ایمیل است ، اما به صورت عمده. طبق برخی گزارش ها ، به ازای هر دلاری که برای خرید ایمیل از طریق ایمیل صرف می کنید ، می توانید تا 40 دلار درآمد کسب کنید. بنابراین ، قطعاً نوع سرمایه گذاری بسیار خوبی است.

شما به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال ، باید درباره بایدها و نبایدهای یک کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بیشتر بدانید. با انتخاب برنامه مناسب بازاریابی از طریق ایمیل ، می توانید منجر به کسب و کار مشتری خود شوید. با استفاده از ایمیل مارکتینگ ، می توانید مشتریان را در مورد پیشنهادات جدید کسب و کار خود به روز نگه دارید ، که به نوبه خود آنها را ترغیب می کند از وب سایت شما بازدید کنند.

بنابراین ، اینها برخی از تکنیک های تولید سرب بود که می توانید به عنوان یک متخصص در بازاریابی دیجیتال پیاده سازی کنید. روش های زیادی برای یادگیری این تکنیک ها و متخصص شدن در آنها وجود دارد. قبل از گذراندن هر دوره ، بهتر است از اعتبار و ارزش دوره Digital Marketing اطمینان حاصل کنید. علاوه بر این ، شما همچنین به دانش لازم در مورد این فن آوری ها قبل از استفاده از آنها برای وب سایت مشتری نیاز دارید. بنابراین ، مدتی را به این تکنیک ها اختصاص دهید و خود را در همان کار مهارت بیشتری کسب کنید. در آینده شما قطعاً کار بزرگی خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا