دنیای وب

چگونه می توان با انتشار کتاب به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

نوشتن کتاب آسان نیست. از طرف دیگر فروش کتاب برای او کار سختی بود. بسیاری از مردم سعی کرده اند این دو کار را انجام دهند و به روش های غیر منتظره ای موفق شده اند اما اجازه ندهید این موارد شما را بترساند.

از طریق بستر Kindle آمازون ، می توانید کتابهای خود را بصورت آنلاین منتشر کرده و با جهان به اشتراک بگذارید. اساساً ، آمازون کتاب شما را به اشتراک می گذارد و فقط پادشاه را به حساب شما منتقل می کند. این بدان معناست که می توانید روی نوشتن موضوعات مورد علاقه خود تمرکز کنید.

برای استفاده بیشتر از نشر آنلاین ، باید:

شما کتاب را کم کنیدقیمت بگذارید یا هدیه دهید

این استراتژی می تواند به شما کمک کند خوانندگان بیشتری داشته باشید. اگر تازه وارد بازی های خودنشر هستید ، ارائه کتاب خود بهترین کاری است که می توانید انجام دهید.

در اینجا شما کتاب را از طریق KDP Select (که یکی از برنامه های آمازون است) ارسال می کنید. برای اهدای کتاب یا فروش آن با قیمت پایین از KDP Select استفاده کنید. ارسال رایگان کار خود می تواند به شما در دستیابی به رتبه های بالاتر در آمازون کمک کند.

از سوی دیگر ، یک کتاب تخفیف می تواند به شما در رتبه بندی در لیست برتر دستمزد کمک کند. هنگامی که کتاب شما در یکی از این لیست ها قرار گرفت ، شانس زیادی برای جذب خوانندگان با درآمد بالا خواهید داشت.

نکته مهم: البته ، این استراتژی نه تنها به افزایش درآمد شما کمک می کند ، بلکه ابزاری عالی برای تقویت حضور شما در بازار است.

کتاب خود را تبلیغ کنید

Amazon.com کتاب شما را روی صفحه خریداران بالقوه نمایش می دهد. این یک ویژگی جالب است ، اما اگر می خواهید نویسنده / ناشر تمام وقت شوید کافی نیست. به جای تکیه بر ابزارهای بازاریابی رایگان در آمازون ، باید نحوه فروش کتاب های خود را بدانید. درست است ، اگر می خواهید یک چاپگر بسیار موفق باشید ، به یک فروشنده خوب نیاز دارید.

در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید انجام دهید:

· یک کتاب رایگان در ازای آدرس ایمیل خواننده ارائه دهید.

· با خوانندگان صحبت کنید و آنها را از عناوین آینده مطلع کنید.

· ارائه آموزش نوشتن.

· از طریق سایت های شبکه های اجتماعی با پیروان خود ارتباط برقرار کنید.

از تبلیغات فیس بوک استفاده کنید

تبلیغات فیس بوک به کارآفرینان و شرکت های بی شماری کمک کرده است اما این ابزار بازاریابی تنها به دنیای کار محدود نمی شود. شما می توانید از تبلیغات فیس بوک برای دسترسی بیشترین تعداد خوانندگان استفاده کنید. هدف واقعی شما در اینجا این است که بیشتر از هزینه ای که انجام می دهید درآمد کسب کنید.

شما در اولین تلاش خود هزینه های خود را اندکی کاهش می دهید (به عنوان مثال 10 تا 20 دلار). در اینجا ، کار شما این است که مخاطب هدف و بهترین پیام بازاریابی برای کتاب خود را پیدا کنید. این ابزار بازاریابی می تواند فروش بیشتری ایجاد کند ، اما رشد سود تضمین نمی شود

به “پرداخت خانه” شما بستگی به قیمت کتاب شما دارد ، آمازون در هر فروش چقدر درآمد دارد و چقدر برای فروش کتاب هزینه می کنید (به عنوان مثال تبلیغات فیس بوک).

نتیجه

به لطف آخرین پیشرفت های تکنولوژیکی ، می توانید کتاب خود را حتی بدون کمک یک “چاپگر واقعی” منتشر کنید. شما می توانید از پلت فرم Kindle آمازون برای انتشار کتابهای خود و دسترسی به خوانندگان بالقوه در سراسر جهان استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا