دنیای وب

چگونه می توان با بازاریابی محتوای تعاملی تعامل و الهام گرفت

روش های آسان برای ایستادگی در مقابل رقابت با بازاریابی محتوای تعاملی

من مطمئن هستم که ضرب المثل قدیمی “محتوای پادشاه است” را شنیده اید. گرچه این موضوع مطمئناً درست است ، اما برای نوشتن یک پست وبلاگ پرمحتوا و انتظار وقوع پست کافی نیست.

طبق مطالعه مایکروسافت ، میانگین توجه انسان هشت ثانیه است. هشت ثانیه شما باید توجه خوانندگان یا پیروان خود را جلب کرده و به سرعت مشارکت فعال آنها را جلب کنید.

این کار را می توان با استفاده از چیزی به نام بازاریابی محتوای تعاملی به راحتی انجام داد.

در حالی که مقالاتی مانند مقالات وبلاگ و کتابهای الکترونیکی به عنوان محتوای منفعل در نظر گرفته می شوند ، محتوای تعاملی شخص را ملزم می کند تا با محتوا تعامل فعال داشته باشد ، چه این کار با کشیدن انگشت ، کلیک کردن یا پاسخ دادن به یک سوال باشد …

در این مقاله ، من 3 ایده ارائه می دهم که می توانید با استفاده از آنها توجه مخاطبان خود را جلب کرده و از رقابت خارج شوید.

برخی از شما ممکن است کتابهای “ماجراجویی خود را انتخاب کنید” از کودکی به خاطر بسپارید. نمایش تلویزیونی آینه سیاه اپیزودی فوق العاده منحصر به فرد به نام “Bandersnatch” ایجاد کرده است که به شما امکان می دهد حرکت های طراح بازی استفان و سرنوشت نهایی او را انتخاب کنید.

گرچه احتمالاً با فیلم های بازاریابی خود تا این حد پیش نخواهید رفت ، اما یک ابزار آسان بازاریابی تعاملی Facebook Live است که به طور پیش فرض به سوالات پاسخ می دهید و نظرات خود را دریافت می کنید.

به عنوان مثال. در طول نکات مربوط به My Tea Time Tips در فیس بوک ، من س questionsال می پرسم و بینندگان را به اظهار نظر تشویق می کنم. آنها همچنین می توانند س questionsالاتی را بپرسند که من مستقیماً در فیلم به آنها پاسخ می دهم.

این یک مکالمه دو طرفه سرگرم کننده و ساده است که همه را درگیر می کند و در مقابل صحبت کردن با من در “پیروان” نیست.

نظرسنجی ها و س questionsالات

اینها ابزارهای عالی بازاریابی تعاملی در رسانه های اجتماعی هستند. بیایید با نظرسنجی ها شروع کنیم. من دوباره از مثال فیس بوک استفاده خواهم کرد ، زیرا هنگام ایجاد پست خود ایجاد نظرسنجی بسیار آسان است. نحوه کار:

علاوه بر نظرسنجی ها ، راه دیگری برای تشویق آسان مشارکت ، طرح س questionال در خبرخوان فیس بوک است.

در حالی که ایده خوبی است که س yourال خود را با کسب و کار خود مرتبط کنید ، اما پیش بروید و کمی لذت ببرید! شما می خواهید مخاطبان شما مشتاق و مشتاق پاسخگویی به س yourال شما باشند ، هرچه که باشد.

این نمونه ای از مشتری ماست که مالک شبکه Malarys Fashion Network ، یک فروشگاه لباس در Cloverdale ، قبل از میلاد است. ایوون یک قاب مد روز را در صفحه فیس بوک خود خندوانه به تصویر کشید و تعداد زیادی پست از جمله 20 نظر را به دست آورد.

برای این که بخوبی این کار را انجام دهید ، به چند موضوع جالب در رابطه با تجارت خود فکر کنید. در اینجا چند دستورالعمل عمومی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند:

  • آیا می توانید موارد خوبی را توصیه کنید؟ [your product or service category] کتاب های تابستان امسال؟

  • وقتی تازه شروع کار می کردید ، چه توصیه های تجاری به خود می کنید؟

  • اگر می توانید در هر مقطع از تاریخ تجارت خود را اداره کنید ، چه زمانی و چرا؟

نمودارها

اینفوگرافیک عناصر بصری را درگیر می کند تا آمار و اطلاعات دیگر را سریع و واضح اعلام کند. نیل پاتل در سال 2014 مقاله ای عالی درباره قدرت نمودار نویسی نوشت. امروزه نیز مطرح است و می توانید آن را در وبلاگ ما بخوانید.

با این حال ، وقت آن است که بازی گرافیکی خود را با عناصر تعاملی تقویت کنید. درست است که به جای اینفوگرافی ایستا ، ایجاد یک اینفوگرافیک دو طرفه به زمان و تلاش بیشتری نیاز دارد. اما اگر مربوط به شغل شما باشد و مخاطبان شما را جذب کند ، بازدید ، تعامل و تعامل اجتماعی که به دست می آورید (که به سایت شما بازمی گردد) ارزش آن را خواهد داشت.

وب سایت های زیادی وجود دارند که به شما امکان می دهند اینفوگرافیک ها را از یک الگو ایجاد کنید ، یا می توانید یک شرکت طراحی گرافیک حرفه ای استخدام کنید تا آنها را برای شما ایجاد کند.

این گرافی است که گوگل انجام داده است برای توضیح موضوع پیچیده “تحقیق چگونه کار می کند”. شما می توانید با بسیاری از عناصر تعامل داشته باشید تا از طریق محتوا شما را متحرک سازد ، که جالبتر از یک صفحه طولانی متن است.

اکنون که برخی از روش های ایجاد این قطعات منحصر به فرد بازاریابی محتوای ما به پایان رسیده است ، بیایید نگاهی به برخی از مزایای آن بیاندازیم.

من در مورد افزایش تعامل کمی صحبت کردم: شما محتوایی را به اشتراک می گذارید که سرگرم کننده و لذت بخش است و کاربران شما بیشتر تمایل به تعامل و اشتراک گذاری خود دارند.

علاوه بر افزایش تعامل کاربر ، در اینجا 3 راه دیگر وجود دارد که ابزارهای بازاریابی تعاملی می توانند به شما کمک کنند:

آنها می توانند داده ها را برای شما جمع آوری کنند.

ما به عنوان بازاریاب برای اتخاذ تصمیماتی که به سود تجارت ما باشد ، به داده ها اعتماد می کنیم. جمع آوری داده های رفتاری با پرسیدن مستقیم س askingال ها به چند دلیل ممکن است دشوار باشد: مشتریان بسیار مراقب این روش ها هستند و سرگرم کننده نیستند!

(آخرین باری که یک نظر سنجی را پر کرده اید که یک وب سایت به طور تصادفی از آن خواسته است ، فقط به چه دلیل بوده است؟)

با یک نظرسنجی یا سوال جالب می توانید درباره دوست داشتن و دوست نداشتن مخاطب خود بیشتر بدانید. اگر مخاطبان خود را به تعامل با اینفوگرافیک دعوت می کنید ، می توانید با دیدن مکانی که آنها می روند و کلیک کردن ، بینش ارزشمندی کسب کنید.

کلیک و تبدیل را افزایش می دهد.

شما به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، همیشه باید به دنبال راه هایی برای تعامل با مشتریان بالقوه باشید. این که کسی کتاب الکترونیکی شما را بارگیری کند یا آن را در یک صفحه فرود در وب سایت خود تبدیل کند ، می تواند یک چالش واقعی باشد.

اینجاست که محتوای تعاملی وارد می شود. این می تواند میزان کلیک و نرخ تبدیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. موسسه بازاریابی محتوا برخی از مطالعات موردی را در مورد مارک هایی انجام داده است که هر یک از آنها هنگام استفاده بیش از 50٪ نرخ کلیک داشته اند.

خود را در مشتری های بالقوه خود قرار دهید: ترجیح می دهید بالای قسمت قیف بازاریابی چه چیزی را کلیک کنید؟

دکمه “ارسال” در وب سایتی که از شما می خواهد ایمیل خود را ارائه دهید تا شرکت بتواند یک سند فنی برای شما ارسال کند؟ یا ، یک آزمون یا نظرسنجی که نظر شما را درباره یک موضوع مرتبط جویا می شود ، و سپس ایمیل شما از شما می خواهد پاسخ را ارسال کنید؟

در می یابید که بسیاری از افراد تمایل بیشتری به ارائه اطلاعات خود دارند در صورتی که به شکلی جذاب ارائه می شود و به نظر نمی رسد آن را بخواهید.

آنها وفاداری به برند را ایجاد می کنند.

وقتی بیننده مقاله ای را می خواند یا ویدیویی را تماشا می کند ، درگیری او کم است و مشارکت او نیز در این زمینه کم است. اما محتوایی که افراد می توانند با آن تعامل داشته باشند متفاوت است. این می تواند روابط عمیق تری ایجاد کند.

تحقیقات نشان می دهد هرچه مشتری بیشتر با یک برند ارتباط برقرار کند ، احتمال وفاداری وی در طولانی مدت به مشتری بیشتر است. شما شروع می کنید به عنوان یک متخصص در منطقه خود ظاهر می شوید ، و مردم به شما اعتماد می کنند.

هرچه افراد به شما اعتماد بیشتری داشته باشند ، احتمال خرید از شما بیشتر است.

چشم انداز بازاریابی محتوا همیشه در حال پیشرفت است و اگر می خواهید موفق باشید باید آماده تغییر زمان باشید.

انتظار داشته باشید که فیلم های تعاملی ، مسابقه ها ، نظرسنجی ها ، س questionsالات ، نمودارها و موارد دیگر را بیشتر ببینید. وقت آن است که اگر می خواهید جلوتر از رقابت باشید ، به طور جدی به اضافه کردن آنها به ابزار بازاریابی خود فکر کنید.

ما می دانیم که تقریباً غیرممکن است که در هنگام تجارت شغل خود را در جریان بازاریابی خود نگه دارید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا