دنیای وب

چگونه می توان با فیلم های YouTube درآمد کسب کرد

بسیاری از افراد دارای فیلم با صدها هزار نفر ، گاهی اوقات میلیون ها بازدید از تبلیغات را نشان می دهند ، اما آیا آنها واقعاً درآمد بالایی دارند؟ طبق یک مقاله خبری اخیر ، دختری که فیلم های مشاوره زیبایی تهیه می کرد مجبور شد دست از کار بکشد و به کار “واقعی” بازگردد ، زیرا با وجود تعداد زیاد مشترکان و بازدیدها ، زندگی را به اندازه کافی تأمین نکردند.

چرا اینطور است؟

دلایل مختلفی می تواند داشته باشد ، شاید تبلیغات هدفمند باشد ، بازار هدف درآمد کمی دارد یا درآمد ندارد ، شاید درآمدزایی ثانویه یا چیز دیگری وجود نداشته باشد. اکثر بازاریاب های خوب ویدیو موافقت می کنند که صرفاً بر اساس درآمد آگهی ، کسب درآمد مناسب فقط با ایجاد ویدیوی شما می تواند یک چیز خوب یا بد باشد.

چگونه می توان اوضاع را بهبود بخشید؟

اولین چیز مطمئنا اعتماد نکردن به درآمد تبلیغات است. حتی پیوند وابسته آمازون به یک محصول مرتبط یا پیشنهاد CPA (Cash Per Action) – جایی که کسی از طریق پیوند به یک سایت کلیک می کند ، با وارد کردن (معمولاً) جزئیات ساده غیر شخصی می تواند چند دلار برای چند دلار ایجاد کند که احتمالاً باعث بهبود بی پایان درآمد . پیشنهاداتی در مورد موضوعات وابسته مانند این در سراسر اینترنت گسترده است و به دور از یک روش کلاهبرداری در بازاریابی است ، آنها فقط گسترش فروش مبتنی بر کمیسیون هستند که از زمان تأسیس آن در دنیای خرده فروشی آشنا بوده اند. این پیوندها در کادر توضیحات یا حتی در قسمت نظرات قرار می گیرند. هر کجا ممکن است جلب توجه کنند.

صحبت از جلب توجه ، این کاری است که قطعاً باید انجام شود. حداقل 3 بار در یک ویدیو و شاید بیشتر از حد متوسط ​​در ویدئو – در ابتدا ، وسط و انتها ، حتی اگر فقط با یک پیام متنی در پایین صفحه باشد ، اگرچه مجری آن را بهتر ذکر می کند. با استفاده از سیستم زیرنویس اختصاصی YouTube ، این پیام ها می توانند پیوندهای مستقیم باشند ، بنابراین یک بیننده را به عنوان یک مشتری بالقوه یا مشتری بسیار آسان می کند. فقط کافی است در جایی گفته شود که لینک مستقیم برای چیزی مفید یا ارزشمند برای بیننده وجود دارد.

این سیگنال که به عنوان “تماس برای اقدام” شناخته می شود ، غالباً نه تنها در ویدیوها بلکه در بسیاری از اشکال دیگر تبلیغات فروش نیز وجود ندارد. شما کاملا تصور نمی کنید که خواننده یا بیننده آنقدر احمق است که نمی داند چه کاری انجام دهد. فقط گاهی باید یادآوری شوند و نیاز به رانش در مسیر درست دارند.

از نظر بلند مدت ، بهتر است بیننده به یک مشترک ایمیل تبدیل شود. بله ، YouTube سیستم خاص خود را دارد ، اما فقط بیننده را به سمت فیلم جدید محصول سوق می دهد ، در حالی که می توان مشترک ایمیل را مستقیماً به سمت تولید جدید هدایت کرد ، بنابراین بهتر است بینندگان را تشویق کنید به عنوان جایزه یا هدیه در ازای آدرس ایمیل آنها ، صفحه فشار را از طریق ایمیل ارسال کنید. این معمولاً به معنای خرید دستگاه پاسخگویی یا یک شرکت مدیریت نامه است ، اما این بدان معناست که وقتی کالایی نیاز را دید ، می توان با بینندگان تکراری تماس گرفت و جزئیات بیشتری را به آنها داد ، نه فقط در صورت پرش دوباره بیننده از YouTube.

بنابراین پاسخ مثبت است ، می توان از YouTube درآمد کسب کرد ، اما دریبل های گاه به گاه سیستم تبلیغات تصادفی نخواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا