دنیای وب

چگونه می توان با وام های خانگی مشتریان بیشتری پیدا کرد


به یاد دارم قبل از این که در سال 2008 به خانه بروم ، تقریباً همه بیکاران وام گیرنده بودند. همه می خواهند وارد خانه شوند و صاحبخانه می خواهد پس دهد. خریداران همه جا هستند و همه در حال کسب درآمد هستند – و همه ما عواقب آن را می دانیم. اکنون می بینیم که فدرال رزرو در حال افزایش نرخ بهره و افزایش فعالیت وام است.
برای ادامه فعالیت وام خود ، چه کاری می توانید انجام دهید؟ چگونه افرادی را پیدا می کنید که هنوز می خواهند با نرخ بالاتری پاسخ دهند؟ باور کنید یا نه ، این امکان پذیر نیست – شما فقط باید بر روی کسب و کار خود تمرکز کرده و آن را به سطح بعدی برسانید. در اینجا چند نمونه از فروش برای مشاهده وجود دارد. مناسب برای بازاریابی از طریق ایمیل ، صفحات وب ، رسانه های اجتماعی ، بروشور ، ایمیل یا وب سایت های رادیویی در عرض 2 دقیقه.
— — — — —
سرمایه گذاری ها
الان نرخ بهره خیلی بالاست؟ آیا می خواهید وام بگیرید ، ماشین بخرید ، تعمیر کنید یا بدهی های دیگر کالج فرزندتان در خارج از خانه را پرداخت کنید؟ دلایل زیادی وجود دارد که نیازهای شخصی و مطالبات مالی را باید برطرف کرد.
Re-Fi اغلب آزار دهنده است زیرا وام دهنده می خواهد در مورد شما و پول شما اطلاعاتی کسب کند. اما دشواری لازم نیست. به همین دلیل است که ما ابتدا تمام تأییدیه های لازم را قبل از شروع کار توضیح می دهیم. به این ترتیب هیچ شگفتی لحظه آخری رخ نمی دهد ، شکایتی که معمولاً از طرف وام دهندگان برای پرداخت اموالشان انجام می شود. ممکن است بیشتر وام دهندگان برای از بین بردن شک و تردید به تقویت اضافی نیاز داشته باشند ، اما بیشتر این موارد قابل پیش بینی هستند.
می بینید که ، قبل از جلسه کمیته اعتباری ، کسی تمام مدارک قبل از نمایش را مرور می کند ، مقامات با کیفیت و اسناد می دانند چه چیزی پرواز می کند و چه چیزی نه. گاهی ممکن است کمیته وام دهندگان بگویند: “بله ، اگر مدرکی برای اثبات آن داشته باشیم ، جلو می رویم و توافق نامه را امضا می کنیم.” فراموش نکنید که هر موسسه یا سازمانی نحوه کار خود را دارد و همان شیوه کار را دارد. اگر ثابت کنید که خطر کاهش می یابد ، بالاترین نرخ را دریافت می کنید. در باره:
1. تعداد یادداشت ها 2. درآمد 3. بدهی 4. ماه شخصی
ما مدت طولانی (30 سال) این کار را انجام داده ایم تا پیش بینی کنیم چه اتفاقی می افتد. بله ، اگر آزمایش re-fi با موفقیت انجام شود.
اگر جانباز هستید ، می توانید از طریق FHA یا VA به بازپرداخت کمک کنید. USDA همچنین یک برنامه بازپرداخت ارائه می دهد. اگر اکنون می خواهید خانه خود را بازسازی کنید ، ممکن است نیاز به پرداخت یک رهن یا دو برابر آن داشته باشید. اگر می خواهید خانه ای بخرید و آن را تعمیر کنید – تعمیر آن با برنامه FHA 203 (k) Rehab Loan امکان پذیر است.
شما یک انتخاب دارید ، و ما یک راه حل می گیریم – آن را می گیریم – و برای شما مذاکره می کنیم.
— — — — —
چرا نگاه عمیق تری به استراتژی بازاریابی خود نمی اندازید ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید پیام خود را بخوانید ، قبل از اینکه مانند رقیب خود رفتار کنید.لطفا همه آنها را در نظر بگیرید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا