دنیای وب

چگونه می توان با پیشنهادات CPA Pt 3 درآمد کسب کرد – پیشنهاد مناسب CPA را انتخاب کنید

پیشنهاد صحیح CPA را انتخاب کنید

حالا چی؟ شما در شبکه CPA پذیرفته شده اید. درب زیرزمین باز است. بنابراین ، به عنوان یک شرکت تابعه CPA ، چه چیزی را انتخاب می کنید؟ نکته اصلی در بازاریابی اینترنتی این است که شما باید یک کالای مناسب ، یعنی بهترین محصول تبدیل کننده را در یک طاقچه سودآور پیدا کنید.

پیشنهادات CPA متفاوت نیست. مشکل شما این است که ده ها هزار نفر دیگر در تلاشند همین کار را انجام دهند. بنابراین بهترین ویژگی برای یافتن پیشنهادات CPA متناسب با موقعیت مکانی شما و دانستن چیزی در مورد آن ، یا انجام برخی تحقیقات است.

مبانی بازاریابی اینترنتی

تست ، پیگیری و بهبود.

برای آزمایش پیشنهاد خود به ترافیک نیاز دارید. اما نه فقط شماره ترافیک ، شما به ترافیک هدفمند نیاز دارید. بدون دریافت ترافیک مناسب ، شما نمی توانید پیشنهاد CPA خود را به درستی تحلیل و بهینه سازی کنید. حال اگر سایتی دارید که از قبل تعداد مناسبی از ترافیک هدفمند را دریافت می کند ، در وسط جاده هستید. بنابراین ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آزمایش های مختلف تبلیغاتی یا صفحات فرود خود را با بهترین ردیابی تبدیل شروع کنید.

در غیر این صورت ، بهترین شرط شما این است که پیشنهاد CPA خود را با استفاده از PPC – پرداخت به ازای بازاریابی تست کنید. این هنوز هم یکی از سریعترین و مؤثرترین روش برای آزمایش مناقصه ها و دریافت ترافیک هدفمند است.

کلمه کلیدی را جستجو کنید

من می دانم که شما در عجله برای بدست آوردن پول است. مگر اینکه خیلی غیرمعمول باشید ، ممکن است با “ارسال Google به من پول هر ماه” ، یا “” من در ماه گذشته 50،000 دلار درآمد فقط 4 ساعت در هفته کار کردم “، درست همانطور که در یک نقطه انجام دادیم یا دیگر. اما اگر می خواهید قمار کنید و سریع درآمد کسب کنید ، قرعه کشی را امتحان کنید یا به وگاس بروید. اگر می خواهید در زمینه کسب درآمد در اینترنت جدی باشید ، پس باید تحقیق کنید. در غیر این صورت ، شما پول را هدر خواهید داد ، ناامید می شوید و فکر می کنید کسب درآمد آنلاین BS است.

ابتدا مطمئن شوید که برای مناقصه خود بازاری پولی دارید. یک راه سریع برای بررسی میزان سودآوری مالی یک محصول این است که آیا تبلیغات دیگری وجود دارد یا خیر. فقط کافی است چند کلمه کلیدی را انتخاب کنید ، حتی از بالای سرتان و ببینید که این رقابت چگونه به نظر می رسد. اگر تبلیغ کننده زیادی وجود داشته باشد ، این بدان معنی است که باید پول در دست داشته باشید. اگر هیچ تبلیغ کننده ای وجود نداشته باشد ، ممکن است یک دلیل وجود داشته باشد.

قبل از شروع فعالیت های بازاریابی PPC ، مطمئن شوید که تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می دهید. آزمایش در اینجا به معنای صرف کمترین هزینه ممکن برای اطمینان از سودآوری پیشنهاد شما و تبلیغ CPA است. البته بخاطر داشته باشید که نه تنها مبلغ پولی که خرج می کنید ، بازده سرمایه گذاری – بازده سرمایه گذاری نیز مهم است.

ابزار رایگان کلید واژه AdWords گوگل ، به همراه موتور جستجوی آنها ، هدرهای مورد نیاز خود را به شما می دهد. اما باید چگونگی تجزیه و تحلیل نتایج خود را بفهمید.

بنابراین ، می توانید برخی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید ، یک صفحه فرود برای آنها تنظیم کنید و نتایج را از نزدیک مشاهده کنید. اطمینان حاصل کنید که بسیاری از صفحات فرود مختلف وجود دارد و اگر یک صفحه عملکرد بهتری نسبت به سایرین داشته باشد ، تا زمانی که سود خوبی نداشته باشید ، آن را تنظیم کنید.

همچنین ، به جای هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص با PPC ، شاید جستجو در PPV ، پرداخت به ازای مشاهده ، ایده خوبی باشد. Google دارای AdWords است که می توانید در یک صفحه خاص آگهی را در یک صفحه خاص قرار دهید و فقط برای یک بازدید تضمین شده پرداخت کنید. به عنوان مثال ، شما فقط می توانید 20 دلار برای یک صفحه تضمین شده 30،000 بازدید پرداخت کنید. چند نفر از این افراد را می توانید متقاعد کنید که روی تبلیغ خود کلیک کنند؟ فرض کنید برای کلیک روی تبلیغ خود ، یعنی 600 نفر ، 2٪ از آنها را دریافت کنید. حال ، چقدر برای شما هزینه دریافت 600 کلیک بر روی کلید واژه مورد نظر خود را با تبلیغات معمولی PPC دریافت می کند. باز هم ، همه به بازده سرمایه گذاری شما باز می گردد ، اما در بسیاری موارد استفاده از جایگزین PPV بسیار سودآور است.

ما می توانیم گزینه های تولید ترافیک شما را به سایر بازارها ، مانند Facebook ، MySpace ، YouTube و غیره گسترش دهیم که در قسمت 4 معرفی خواهم کرد.

شجاع باش

بیلی اوجا

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا