دنیای وب

چگونه می توان برای دوستان و عزیزان Orkut توصیفات شگفت انگیزی نوشت؟

توصیفات همچنین روشی خاموش مانند آن است که شما به دوستان خود می دهید زیرا بعضی اوقات همه این حرف ها را به دوستانتان نمی گویید که به آنها شهادت می دهید. شما از بهبود روابط خود با افرادی که شهادت می دهید شگفت زده خواهید شد.

همه افراد در Orkut دوست دارند که از دوستان و عزیزانشان توصیفات عالی بخوانند یا از آنها دریافت کنند. شهادت با کیفیت و توصیفی است ، از کلماتی استفاده می کند که احساس خوشبختی ، عشق و محبت را جلب می کند. از کلماتی استفاده کنید که نشان دهد شما از برکت برخوردار هستید زیرا با او ملاقات کرده اید. عباراتی بیانی که توضیح می دهد دوست شما چگونه تغییری در زندگی شما ایجاد کرده است یا اینکه چگونه بر عادت های شما تأثیر می گذارد.

به طور کلی ، مردم در سطرهای ابتدایی جملاتی مانند “چه می توانم در مورد این شخص شگفت انگیز بگویم” یا “چه چیزی باید در مورد او بگویم” یا “این فضا برای من خیلی کوچک است تا بتوانم برای شخص دیگری مانند او توصیف نامه بنویسم.” و برای پر کردن این 1024 حرف با مشخصات مطابقت ندارد اما مطمئناً می توانید هرچه می خواهید بنویسید.

شما احتمالاً فکر می کنید ، خوب ، چه کسی برای من چنین کاری می کند؟ لطفا بخونید

خوب ، من می شنوم که شما فکر می کنید ، پس چگونه می توانم این سخنان شایسته تحسین را برای دوست خود بدست آورم؟

خوب ، صادقانه بگویم ، نوشتن گواهی Orkut بسیار آسان است.

1) روزی که با او ملاقات کرده اید تجسم کنید و آن را یادداشت کنید

2) برخی از خصوصیات را در مورد شخص بنویسید. سعی کنید از صفت استفاده کنید. بله صفت تأثیر زیادی دارد. ** باهوش ، ناز ، ناخوشایند ، دیوانه ، زیبا ، زیبا ، خنک ، شگفت انگیز ، خنک ، درخشان ، براق ، خیره کننده ، باحال و غیره ** (همه صفت را دوست دارند و از تقدیر دوست ندارند ، هاهاهاها …. ما از آنها قدردانی می کنیم ، البته آنها را دست بالا نگیرید.)

3) روش هایی را که به شما کمک کرده اند یا برخی لحظات مشترک شما و شخص دیگر با هم / خاطرات خوب و غیره ** را توصیف کنید ** مکالمات آخر شب ، روزهای دانشگاه / مدرسه ، روزهای خاص دیوانه ای که با هم گذراندید ، چیزهای بامزه ، برخی سفرها هر کاری که شما و آنها با هم انجام داده باشید ** (هدف در اینجا این است که آنها را به عقب برگردانید ، خاطرات خود را تازه کنید ، یادآوری آن روزهایی را که دوران خوش زندگی آنها بود و باعث می شود آنها سرحال باشند)

4) اگر همه چیز در مورد او را دوست دارید ، (بله!) من پیشنهاد می کنم همه چیز را در مورد آن بنویسید !! (بله ، آنها باید بدانند که شما چقدر از آنها قدردانی می کنید.)

5) اطمینان حاصل کنید که موارد منفی زیادی در مورد آنها ذکر نکرده اید ، زیرا گاهی اوقات آنها نمی خواهند همه موارد منفی را برای دیدن همه نمایش دهند. شما همیشه می توانید چیزی را انتخاب کنید که می خواهید در آن تغییر دهید اما بیش از حد تحت تأثیر این قسمت قرار نگیرید و بله اگر دوست دارید می توانید از این قسمت کاملاً بگذرید.

6) سرانجام ، ممکن است بخواهید خداحافظی کنید (فکر می کنم حد 1024 شخصیت در Orkut در حال نزدیک شدن است …) برای آنها در تلاش های آینده آرزوی موفقیت کنید و به آنها بگویید که همیشه دوستی مانند آنها را به یاد می آورید.

شما نگران نباشید که یادداشت کرده اید یا هر چیزی به همین دلیل مهمترین قانون در اینجا نوشتن یک گواهی صادقانه و گرم برای دوست خود است.

بیایید نگاهی به الگوی صدور گواهینامه بیندازیم:

“من این چیز کوچک دیوانه وار را در جشن تولد یکی از دوستانم ملاقات کردم. اولین واکنش من هنگام دیدار با وی این بود که چرا من به نام خداوند مقدس با او ملاقات کردم؟ * خنده * * فکر کردم مردی مثل او باید سیر باشد اما مدت زیادی طول نکشید که فهمیدم چقدر هستم فهمیدم که از داشتن دوستی مثل او بسیار خوش شانس هستم.

گاهی اوقات او کمی از یک موقعیت را نشان می دهد اما هنوز هم یک عاشق است. (وضعیت جعلی) بله ، اتفاقاً ، این پسر دیدگاه من را نسبت به خیلی چیزها تغییر داد. چیزی که من در مورد او دوست ندارم این است که او تقریباً هرگز جدی نمی شود حتی وقتی صحبت از مسائل جدی می شود …

او مردی است که کورکورانه به او اعتماد می کنم ، گاهی اوقات یا بهتر بگویم ، همیشه باید بگویم که او هرگز فرصتی را برای کشیدن پای من از دست نمی دهد که واقعا آزارم می دهد اما هنوز هم به نوعی آن را جبران می کند.

عزیزم امیدوارم همه چیز زندگی را بدست بیاوری …. و تخیلاتت به واقعیت تبدیل شود … دوستت دارم دوست من !! “

به یاد داشته باشید که اگر گواهی کیفیت بنویسید ، گواهینامه به شما برمی گردد. شما فقط باید در همه آنچه در مورد آنها نوشتید صادق و گرم باشید. این کار شما را شروع می کند.

من صمیمانه امیدوارم که این نکات به شما کمک کند تا دفعه بعد برای دوستان و عزیزان خود توصیفات بهتر Orkut بنویسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا