دنیای وب

چگونه می توان به سرعت کار خود را از خانه شروع کرد

با استفاده از این مقاله ، کار در مشاغل شخصی خود را از خانه آغاز خواهید کرد. بعد ، گام های کوچکی در جهت ساختن یک برنامه موفقیت بردارید. آنقدرها هم که فکر می کنید دشوار نیست ، بنابراین بیایید با چند مرحله کوچک شروع کنیم و برنامه های خود را عملی کنیم.

اول ، بیایید علاقه خود را در نظر بگیریم ، کدام منطقه مناسب شما بیشتر است؟ آیا رقابت زیاد است یا شاید نه؟ آیا بازیکنان بزرگ زمین را اشباع کرده اند و فضای کمی برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید یک قطعه “پای” را برش بزنید یا خیر؟

در هر صورت ، می بینید که برخی از چیزها به دلیل وجود بیش از حد رقابت در رقابت برای یک قطعه کاری ، ارزش تلاش ندارند.

شما می خواهید فضای کافی برای تأثیرگذاری با بازاریابی موثر داشته باشید و امیدوارم در صورت امکان بتوانید کنترل طاقچه را در دست بگیرید. حداقل این هدف ما در آغاز این است که ببینیم آیا تجارت جدید شما بدون شکستن بانک شانس زیادی برای موفقیت دارد یا خیر.

ما درگیر “ماهیگیری” نیستیم اما جمله ای وجود دارد که به ما می گوید ماهی بزرگ بودن در یک استخر کوچک بهتر از ماهی کوچک در استخر بزرگ است. از طریق وب سایت خود می توانید از راه های مختلفی درآمد کسب کنید و قبل از شروع کار باید تحقیق قبلی خود را امتحان کنید.

برخی از بازاریاب های اینترنتی با استفاده از Google AdSense درآمد زیادی کسب می کنند یا ممکن است بخواهید یک توزیع کننده عمده فروشی معتبر با محصولات با کیفیت خوب پیدا کنید ، در این صورت ممکن است بخواهید از طریق ویترین هایی مانند یاهو ، eBay یا سایت های آمازون به فروش برسید ، به عنوان مثال به دام انداختن

شما باید اطمینان حاصل کنید که تصمیمات خود را با آزمایش هر مرحله تأیید و تأیید کنید. نمی توانید عقب بنشینید و منتظر یک معجزه باشید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که ترافیکی که به وب سایت شما می آید با محصولات ، نرم افزارها و خدمات مورد نیاز ارائه می شود ، نه فقط ترافیک یا اتلاف وقت.

هدف اصلی ما ایجاد لیست خریداران در مقابل جذب مشترکانی است که به عنوان علاقه مندان به لاستیک شناخته می شوند و هرگز هیچ هزینه ای نمی کنند ، فقط “به اطراف” نگاه کنند. مرکز سود بهترین بازی برای وب سایت شماست و اینجاست که می خواهید تمام توجه خود را معطوف کنید.

از کجا می خواهید به وب سایت خود مراجعه کنید؟ وب سایت تنها آغاز کار است ، سپس ما باید مشتریان بالقوه علاقه مند را با خرید ترافیک از طریق تبلیغات در Google ، Bing و بسیاری از منابع دیگر از جمله ترافیک رایگان از طریق بازاریابی محتوا و ایجاد بک لینک برای وب سایت شما ، جستجو کنیم.

تبلیغات در Ezines ، خبرنامه ها ، متعلق به سایر بازاریابان آنلاین ، راهی عالی برای معرفی خدمات وب سایت شما به خریداران علاقه مند است. با این حال ، مهم است که در مورد هر مجله الکترونیکی تحقیق کنید در غیر این صورت در نهایت هدر می دهید. اطمینان حاصل کنید که تمرکز مناسبی دارید وگرنه ممکن است پول خود را دور بریزید و پاسخی به پیشنهادات خود دریافت نکنید.

هر خبرنامه الکترونیکی به مخاطبان همفکران متصل می شود. وقتی می خواهید به طرفداران RV یا کسانی که از طریق جنگل های جنگلی ویرجینیا پیاده روی می کنند ، دسترسی پیدا کنید ، هرگز قصد ندارید از طریق باشگاه های Corvette تبلیغ کنید. ما به دنبال ماهی های زیادی در استخر هستیم که همان علاقه های گروه شما را داشته باشد.

ایجاد مشاغل شخصی خود هیجان انگیز است اما مستلزم یادگیری نکات ریز گروهی است که به دنبال آن هستید و یا اینکه وقت ، پول و انرژی ، و دیگر نیازی به ذکر ناامیدی نیست ، شما را با ناامیدی گیج می کند تا اینکه وب سایت خود را به یک گاو سودآور و یک تجربه عالی تبدیل کنید. تو می توانی آن را انجام دهی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا