دنیای وب

چگونه می توان به صورت آنلاین درآمد کسب کرد: 5 مرحله ساده که برای درآمد 100 دلاری روز پرداخت می کنم

آیا به دنبال روش آسان دیگری برای کسب درآمد آنلاین هستید؟

آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید؟

من از این سیستم ساده 5 مرحله ای استفاده می کنم تا به طور مداوم و بصورت آنلاین هر روز درآمد کسب کنم.

و راه اندازی آن آسان است حتی اگر کاملاً مبتدی باشید.

من این سیستم 5 مرحله ای ساده را در زیر به اشتراک می گذارم تا بتوانید آن را برای خودتان مرور کنید و تعیین کنید آیا می تواند برای شما مفید باشد.

من اینجا هستم تا به شما بگویم که من با این سیستم کوچک ساده که راه اندازی آن هیچ وقت نمی خواهد ، هر روز به طور منظم 20 تا 100 دلار درآمد کسب می کنم. تمام آنچه شما نیاز دارید درک کمی از وب سایتهای عملی است. و اگر در درک چگونگی کار با دستورالعمل های اساسی چالش هایی دارید ، می توانید به راحتی شخصی را در تنظیم آن راهنمایی کنید.

این سیستم ساده و آسان من است که هر روز یک سیستم برای کسب درآمد راه اندازی می کند.

مرحله 1: یک صفحه شروع عالی تنظیم کنید

صفحه شروع به سادگی یک سایت یک صفحه ای است که حاوی بخشی از نسخه تیزر و یک جعبه اشتراک است که در آن بازدید کننده ای که به پیشنهاد شما علاقه مند است می تواند نام و آدرس ایمیل خود را برای دریافت ارسال مقاله خود ترک کند.

راه اندازی آن آسان است و در کمتر از یک ساعت قابل انجام است.

مرحله 2: یک هدیه رایگان و با کیفیت بالا بدهید

اکنون یک هدیه رایگان و با کیفیت ارائه می دهید.

پس از انتخاب طرحی که می خواهید از آن بهره ببرید ، می توانید محصولی رایگان مانند کتاب الکترونیکی با موضوع را پیدا یا منبع آن کنید یا در برخی از خبرنامه های این منطقه مشترک شوید.

می توانید کتاب الکترونیکی یا کالای دیگری را از منابع بیشمار آنلاین و در هر مکانی که علاقه مند به جستجوی آن هستید ، دریافت کنید. فقط مطمئن شوید که محصول با PLR یا Gift Home Rights ارائه شده است تا بتوانید آن را آزادانه توزیع کنید.

مرحله 3: آدرس ایمیل بازدیدکنندگان خود را دریافت کنید

وقتی بازدید کننده ای در صفحه آغازین شما قرار می گیرد (که بعضاً به آن صفحه فرود یا صفحه ثبت نام می گویند) ، پیشنهاد شما را می خواند و اگر علاقه مند به دریافت این مجوز رایگان هستند ، باید نام و آدرس ایمیل خود را در این جعبه ثبت نام وارد کنند.

آنها فوراً به صفحه بارگیری منتقل می شوند و در آنجا می توانند freebie خود را دریافت کنند.

و این را هم بگویم … اگر این کتاب الکترونیکی رایگان با یکی از برنامه های وابسته شما که در آن پیوند دارد پیوند داشته باشد و آنها روی آن کلیک کنند تا پیشنهاد اصلی شما را ببینند ، هنگام خرید ، بلافاصله کمیسیون وابسته دریافت خواهید کرد!

هرچه بازدید کنندگان برای دریافت freebie خود بیشتر ثبت نام کنند ، بیشتر اوقات این freebie در هارد دیسک شما بارگیری می شود. وقتی آنها روی پیوند شما کلیک می کنند خواه روز دیگر باشد ، هفته دیگر یا ماه آینده ، خریدهای انجام شده کمیسیون ارجاع را ایجاد می کند که همه ما به دنبال آن هستیم.

هدف در اینجا این است که بتوانید این رایانه رایگان را تا آنجا که ممکن است در هارددیسک ها قرار دهید تا بتوانید در آنجا بنشینید و “مشترک” خود را به آینده فریب دهید.

مرحله چهارم: از طریق یک سری ایمیل ها ، ارزش و اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهید

پاسخ خودکار خود را با حدود 12-15 ایمیل با کیفیت بالا در قسمت هدف افزایش دهید و هر دو روز با سرعت یک ایمیل آنها را با این موارد تغذیه کنید. مطمئن شوید که محتوای مناسبی است و برای خوانندگان مفید است.

برای سه یا چهار ایمیل اول ، هیچ یک از محصولات وابسته را معرفی نکنید زیرا در حال اعتماد سازی با مخاطبان خود هستید.

پس از ایمیل چهارم ، می توانید پیوند وابسته را در ایمیل های از پیش تعیین شده برای یک محصول وابسته که ممکن است تبلیغ کنید ، شروع کنید. هنگامی که مشترک بر روی این لینک کلیک می کند و محصول شما را خریداری می کند ، کمیسیون وابسته دیگری دریافت خواهید کرد.

اگر محصولی که تبلیغ می کنید یک سرویس عضویت است که برای شرکت در آن به هزینه ماهانه احتیاج دارید ، این تنها میزان درآمد باقیمانده شماست.

مرحله 5: مراجعه مستقیم به صفحه انتخاب خود را انجام دهید

اگر زیاد به این مرحله فکر کنید این مرحله ساده و پیچیده است.

تمام کاری که شما باید انجام دهید هدایت بازدید به سایت خود است.

ساده به نظر می رسد ، درست است؟

شاید.

فقط می توانید برای هدایت بازدید به سایت خود تمام تلاش خود را انجام دهید.

اگر وبلاگ دارید ، به روزرسانی های منظم را ارسال کنید.

و به یاد داشته باشید ، این فقط یک بازی اعداد است. هرچه میزان بازدید شما به سایت شما بیشتر باشد بازدیدکنندگان بیشتری در پیشنهاد شما مشترک می شوند و با کلیک بر روی پیوند شما فروش بیشتری ایجاد می کنید. با این کار کمیسیون های وابسته بزرگتر و افزایش جریان درآمد وجود دارد. و همانطور که قبلاً اشاره کردم ، اگر شما در حال ارتقا خدمات عضویت هستید که مستلزم پرداخت هزینه پیوستن است ، درآمد حاصل از تلاش خود و همچنین افزایش غربالگری کمیسیون شرکت های وابسته را شروع خواهید کرد.

هرچه لیست خود را بزرگتر کنید ، فروش بیشتری نیز ایجاد خواهید کرد. هرچه فروش بیشتری ایجاد کنید ، درآمد بیشتری برای شما باقی می ماند و حقوق کل شما بیشتر است.

اینگونه است که من بین 20 تا 100 دلار به طور ثابت حقوق می گیرم.

راه اندازی سیستم ساده و آسان است.

این هر بار کار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر رایگان در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین منظم و حتی پسماند ، به جدیدترین وب سایت من مراجعه کرده و گزارش رایگان “200 دلار در روز دستگاه نقدی” را بارگیری کنید و نظر خود را ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا