دنیای وب

چگونه می توان به عنوان یک فریلنسر یا دستیار مجازی از خانه کار کرد

اکثر افراد موفق با چشم انداز شغلی را شروع می کنند. اما اگر روزهای خود را صرف پرداخت حقوق می گذرانید ، به جای تحقق رویای خود ، در حال تحقق بخشیدن به چشم انداز شخص دیگری هستید. آیا از آن راضی هستید؟ چون لازم نیست باشد.

نگاه به جهان از نظر ارائه دهندگان خدمات و مشتریان یا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بسیار آسان است. در واقع ، مشاغل نیز به خدمات نیاز دارند. کمتر مدیر دفتری می تواند بدون دستیار شخصی یا منشی کار کند و با رشد شرکت ، آنها به دیگران وابسته می شوند تا مهارت های تخصصی را فراهم کنند که مدیر عامل وقت و مهارت کافی برای مدیریت آنها را ندارد.

نقش دستیار مجازی

اینجا جایی است که یک دستیار مستقل یا خانگی می تواند امتیاز کسب کند. لیست خدماتی که یک شعبه می تواند به یک تجارت ارائه دهد می تواند به اندازه حقوق آن باشد. طراحی وب سایت ، محتوای جدید ، خدمات دفتری ، گرافیک ، حسابداری ، تحقیقات بازار برای نمایه سازی مشتری – بسیاری از این موارد ممکن است و گاهی اوقات لازم است با تهیه کنندگان باتجربه قرارداد ببندید.

برای شخصی که در شغل شما به عنوان یک فریلنسر مستقر شده است ، چالش شروع کار این است که پیام خود را درباره آنچه که به دنیا ارائه می دهید ، انتقال دهید و این به معنای حضور در وب است. حداقل 85٪ از مصرف کنندگان برای محافظت از شغل خود از اینترنت استفاده می کنند (Local Consumer Review Survey، 2012) ، بسیار مهم است که خود را آنلاین پیدا کنید.

ایجاد حضور در این روزها وب معمولاً به معنای داشتن یک سیستم عامل است ، نه فقط یک وب سایت. یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید و در ایجاد پایگاه پیروان او فعال باشید و به یاد داشته باشید که مرتباً توییت کنید تا کسی آنجا شما را فراموش نکند (به هر حال برای رئیس جمهور کار می کند!).

جایگاه ویژه ای پیدا کنید و وبلاگ خود را ایجاد کنید

کانال YouTube همچنین می تواند منبع ارزشمندی برای کسانی باشد که وقت و انرژی لازم برای خواندن ندارند . بسیاری از اطلاعات را می توان در یک مکالمه 5 دقیقه ای جمع بندی کرد و اگر جالب و اشاره بیشتری به آینده باشد ، گروهی از پیروان وفادار را ایجاد می کنید که به نوبه خود اعتبار شما را افزایش می دهد.

سرانجام ، مطمئن شوید که وبلاگی با محتوای مرتباً به روز شده دارید. مطمئن شوید که حرفه ای به نظر می رسد و در مورد شما خوب فکر می کند ، زیرا هم شما و هم خدمتی که ارائه می دهید براساس آن قضاوت می شوند. مکان ویژه ای پیدا کنید ، آن را مرتباً با مواد جدید ، تازه و مهیج پر کنید تا بازدیدکنندگان شما را به کارهای بیشتری برسانند. این دو دنیا به شما پیشنهاد می کند: کار خوب و قابل اعتماد بدون اینکه هر روز صبح ساعت را بچرخانید و در مقابل شخص دیگری پاسخگو باشید. اگر یک لپ تاپ ، تلفن ، چاپگر و کمی تخیل دارید که از خانه کار می کند ، هرگز آسانتر نبوده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا