دنیای وب

چگونه می توان بک لینک در سایت را افزایش داد؟

همه پیوندها برابر نیستند. شکل سنتی ایجاد پیوند مانند نوشتن و ارسال دسته زیادی از مقالات به یک سایت خاص و بازگرداندن پیوند خارجی به سایت شما اکنون در دوران پس از پنگوئن کارساز نخواهد بود. یک توصیه مفید از هر سئو سایت این است که بلافاصله بک لینک با کیفیت بالا دریافت کنید و این فقط از طریق جذاب بودن نوشتن خدمات امکان پذیر است.

بک لینک ها فاکتور مهم رتبه بندی در گوگل باقی می مانند. با این حال ، ایجاد ارتباطات مثمر ثمر اکنون چیزی است که با شهرت و اصالت همراه است. در این مدل فقط یک بک لینک با کیفیت بالا بازی می کند. طبق تحقیقات و آمار ، اعتبار دامنه و اعتماد تقریباً به 87/23 درصد الگوریتم رتبه بندی گوگل اشاره دارد.

بهترین تکنیک های لینک سازی که باعث افزایش رتبه شما می شوند را بررسی کنید.

از خواسته های گوگل آگاه باشید:

دو عامل اصلی مرتبط با ایجاد پیوند وب سایت به صفحه وب شما نوشتن محتوای کاملاً ساختاریافته و ارائه اطلاعات مرتبط و تولیدی به سایتهای دیگر است. برای این منظور باید در سایت خود ناوبری مناسبی داشته باشید. اطلاعات شما باید با چنین قانونی مرتبط و مفید باشد که سایتهای دیگر را برای ایجاد پیوندهای خارجی با شما جذب کند.

شما باید به گوگل کمک کنید تا محتوای محصول شما را پیدا و فهرست کند. وقتی محتوای شما ایندکس می شود ، می توانید پیوندهای واقعی داشته باشید که رتبه بندی شما را افزایش می دهد. با کمک الکسا ، Google می تواند محتوای شما را پیدا و فهرست کند. می توانید سایت خود را روی الکسا قرار دهید و آن یک صفحه جدید و اختصاصی به پایگاه داده اضافه می کند. هر زمان که Google برای زمان دیگری الکسا را ​​بخزد ، موتورهای جستجو قطعاً محتوای شما را انتخاب می کنند. روش دیگر برای فهرست بندی مطالب استفاده از نام های اجتماعی مانند Google+ است. به این ترتیب Google متوجه خواهد شد که محتوای شما برای دیگران چقدر مهم است.

چگونه تلاش خود را برای ایجاد لینک ایجاد می کنید؟

کارشناسان می گویند 90٪ تلاش برای ایجاد محتوای با کیفیت و 10٪ برای ایجاد لینک است. پیوند خارجی با کیفیت بالا دارای دو مزیت عمده است ، یعنی اعتماد و ارتباط. ضروری است که شما از اقتدار دامنه سایتهایی که برای دریافت لینک در نظر گرفته اید آگاه باشید. اگر پیوندهای پیوندی شما از یک سایت دامنه مرتبط و معیارهای پخش جریانی بسیار مورد اعتماد حاصل می شود ، در این صورت نه تنها رتبه بندی خود را ارتقا می دهید ، بلکه دستیابی به پیوند شما نیز آسان تر می شود. اگر از جریان نقل قول در کنار جریان اعتماد استفاده می کنید ، به راحتی می توانید سایت های معتبر و تأثیرگذار را کشف کنید.

جستجو و هدف قرار دادن کلمات کلیدی:

شما نمی توانید تحقیق کلمات کلیدی را نادیده بگیرید زیرا این ابزار اصلی برای خواندن ذهن مخاطبان هدف شما است. آن دسته از افرادی که به دنبال کلمات کلیدی دم بلند هستند ، بیشتر از یک تازه وارد با سبک تایپ خسته کننده خود ، مراقب یک متخصص با تجربه در بازاریابی شبکه های اجتماعی هستند. جنبه دیگر این است که مردم فقط به کسی که در یکی از شهرهای اطراف زندگی می کند به فنون رسانه های اجتماعی اهمیت می دهند. به عبارت دیگر ، آنها ممکن است بخواهند گفتگویی رو در رو با تاجر تجارت داشته باشند. با جستجوی کلمات کلیدی ، می توانید با برترین سایت هایی که رتبه بالایی در صفحات موتور جستجو دارند ، آشنا شوید. می توانید از بهترین سایت های لینک سازی تخصصی ، بک لینک بگیرید.

چگونه پیوندهای سرمقاله را دریافت می کنید؟

نیاز اصلی به پیوندهای سرمقاله ایجاد محتوای جذاب و جذاب است. دریافت پیوندهای تحریریه از سایت های اصلی قطعاً سبک شما در ایجاد پیوندهای خارجی را تقویت می کند. با این حال ، برای دریافت این پیوندها ، باید ارزش زیادی برای آنها قائل شوید. می توانید به وب سایت و وبلاگ های رقبا خود سر بزنید و پست های آنها را که دارای پست و نظر بیشتری هستند بررسی کنید. برای پست خود عنوان بهتری بنویسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا