دنیای وب

چگونه می توان تبلیغات موثرتری نوشت – با فشار دادن “دکمه های داغ” احساسی

یکی از قدرتمندترین حقایق در مورد تبلیغات و رفتارهای انسانی این است که افراد تصمیمات خرید خود را بر اساس احساسات می گیرند و سپس تصمیمات خود را با دلیل توجیه می کنند. برای تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات خود ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات شما “دکمه های داغ” احساسی مشتری بالقوه را فشار می دهد وگرنه فاقد قدرت استفاده از مشتری احتمالی برای اقدام هستند.

چطوری این کار را انجام میدهی؟

این جایی است که تحقیقات بازار شروع به کار می کند و می فهمد چه چیزی برای تجارت بالقوه شما مهم است ، زیرا برای فشار دادن دکمه های داغ احساسی کسی – که ذاتاً با عمیق ترین خواسته های او گره خورده است – ابتدا باید بفهمید که چیست.

بیایید از صنعت ریش تراش مردانه به عنوان نمونه استفاده کنیم تا منظور ما را نشان دهیم:

صنعت ریش تراش مردانه به دلیل سبک تبلیغاتی متمایز خود شناخته می شود که به طور آشکار باعث تحریک اهداف می شود. در این صنعت کاملاً رقابتی ، دکمه داغ تقریباً همیشه تمایل به رابطه جنسی یا علاقه زنان زیبا است.

تبلیغات معمولی مانند این ممکن است با مردی شروع شود که جلوی آینه می ایستد ، صورت خود را می تراشد و تحت تأثیر اصلاح ظریفی که به تازگی گرفته و ظاهرش خوب است ، به نظر می رسد. سپس ، به یک دلیل یا دلیل دیگر ، مرد اغلب تحسین برانگیز نشان می دهد توسط یک زن شایان ستایش به دلیل اینکه چقدر مقاوم است اکنون که از آن تیغ ​​خاص استفاده کرده است ، مقاومت نمی کند.

کلماتی مانند “بهترین شرایط خود را نشان دهید” یا “بهترین مردی که می تواند بدست آورد” بیانگر این نکته نیست که این مرد وظیفه خود را در جلسه ای که قرار است در آن شرکت کند به خوبی انجام خواهد داد ، بلکه موفقیت او قطعاً با همکاران زن بسیار جذاب او خواهد بود که در کنار او خواهند بود!

آیا یکی از تولید کنندگان تیغ ​​های مردانه باعث شده است که مردان برای زنان زرق و برق دار جذاب تر از مارک های دیگر باشند؟

غیر محتمل.

اما آنچه که همه تولید کنندگان تیغ ​​، آبجو و حتی اتومبیل به طور قطع می دانند این است که با نشان دادن تصاویری از آنچه مردان بیشتر به دنبال آن هستند (معمولاً جنسیت و زنان زیبا) در تبلیغات خود ، آنها به طور موثر تحقق این ولع عاطفی شدید را به محصول خود پیوند می دهند. با این کار ، تبلیغات آنها نرخ پاسخ بهتری را به دست می آورد و در نهایت تیغ بیشتری می فروشد.

آیا این بدان معنی است که برای فروش بیشتر محصول یا خدمات خود باید از تصاویر زنان زیبا در تبلیغات خود استفاده کنید؟ لازم نیست. اما این بدان معنی است که شما باید توجه زیادی به مخاطبان هدف خود داشته باشید و اینکه آنها به طور طبیعی چه احساساتی را با محصول شما همراه می کنند.

به عنوان مثال ، اگر صندلی ماشین نوزاد را می فروشید ، ممکن است با توصیف موارد “محافظ و ضد ضربه” به نیازهای مادر برای امنیت کودک خود پاسخ دهید. اگر در حال فروش اتومبیل اسپرت به یک پسر جوان هستید ، ممکن است یکی از عوامل احساسی او نیاز به تحسین همسالان خود داشته باشد ، بنابراین می توانید از کلماتی مانند “حسادت به هر جنگجوی جاده …” استفاده کنید.

از طرف دیگر ، ارز تصمیم همیشه “منطق” است.

گرچه انگیزه افراد از تصمیماتشان وابستگی عاطفی است که به برخی محصولات خاص دارند ، اما اگر نتوانند دلایل منطقی برای حمایت از تصمیم خود پیدا کنند ، ممکن است رویگردان شوند.

چرا؟ چون حتی اگر مردم عاشق خرید هستند ، هیچ کس دوست ندارد که فروخته شود. به همین دلیل است که داشتن دلایل منطقی دیگر برای توجیه تصمیم و اثبات منطقی بودن عملی یا اقتصادی بودن آن برای بستن فروش حیاتی است. مردم برای نهایی کردن تصمیمات خرید احساسی به منطق نیاز دارند.

بنابراین هنگام نوشتن هر نوع کپی فروش ، این دو نکته مطمئن را برای نوشتن تبلیغات نگه دارید:

1. برای تأثیرگذاری بیشتر تبلیغات خود ، دکمه های احساسی کسب و کار بالقوه خود را با برجسته کردن مزایای خاص محصول خود و موقعیت یابی آنها به شکلی که خواسته های خریدار را از نظر احساسی به طور مستقیم به محصول شما متصل کند ، فشار دهید. و سپس …

2. از تصمیم احساسی که مشتری بالقوه با دوز منطقی خرید خریداری کرده ، نسخه پشتیبان تهیه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا