دنیای وب

چگونه می توان تجارت خود را با Reddit رشد داد

اکثر شرکت ها برای ارتقاء آنلاین خود به دنبال مجموعه های آشنا از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند ، اما بسیاری از آنها یکی از بزرگترین بازیکنان را فراموش می کنند: Reddit

Reddit یک سایت بسیار پرطرفدار است و دارای هزاران اصطلاح “Subreddits” است. این برنامه با فراهم کردن مکانی برای کاربران فراهم شده است تا درمورد موضوعات مورد علاقه دیدار کنند و درباره اشتیاق خود صحبت کنند.

شکل غیر متعارف آن و افزایش چشمگیر کاربر محور ، نفوذ در بسیاری از شرکت ها را حتی اگر به تبلیغات و تبلیغ شرکت های کنترل شده و تصفیه شده عادت کند ، دشوار می کند.

برای بسیاری ، این پلتفرم نامناسب است زیرا به اعضای Subreddits که اجازه تبلیغات می دهند بسیار وابسته است که اکثر آنها این کار را نمی کنند.

بنابراین ، اگر برای ارتقاء سنتی مناسب نیست ، کارفرمایان باید چه کاری انجام دهند؟

قبل از برنامه ریزی برای استفاده از Reddit چند مرحله وجود دارد.

برای مشاغل کوچک فرصتی صمیمانه وجود دارد زیرا بسیاری از مالکان شرکت های خود را آغاز کرده اند تا اشتیاق خود را به منبع درآمد تبدیل کنند.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مورد چگونگی کار Reddit بیاموزید.

این نسبتاً ساده است و این بخشی از دلیل محبوبیت آن است. هنگامی که دیدید چگونه پست ها توسط کاربران و سیستم رأی دهی رتبه بندی می شود ، زمان آن رسیده که شروع به خواندن کنید.

قدم بعدی شما یافتن زیرشخص مربوط است.

با جستجوی خود می توانید آنچه را که به عنوان یک شرکت ارائه می دهید جستجو کنید. اگر یک بلندگو حرفه ای هستید ، باید Subreddit اختصاصی را برای این موضوع خاص بررسی کنید.

این فقط یک نمونه است و بسته به اندازه بازار شما نتایج مختلفی را در تعداد اعضای خود مشاهده خواهید کرد.

پست ها را بخوانید و صدایی را که تکرار می کند پیدا کنید و مرتباً نظر خود را بدست می آورید. اگر به مثال صحبت کردن در مقابل مخاطبی که در بالا ارائه شده است نگاهی بیندازید ، خواهید دید که چرا من متوجه شدم که تبلیغ سنتی در این سکو نیستم.

پست های کاملاً تبلیغی بدون هیچ گونه اظهار نظری می میرند و این امکان وجود دارد که تعداد بسیار کمی خواننده.

آنچه کاربران Reddit واقعاً نمی خواهند اینست که توسط هر کسی که امیدوار است از آنها پول بدست آورد ، اسپم شود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، کل سکوی فقط تبلیغات می تواند بدون مخاطب باشد.

اکنون به نظرات با نظرات نگاه کنید. همه آنها افراد واقعی هستند که در این باره سوالات یا توصیه هایی دارند ، اما به عنوان یک کالا نیستند.

اگر می خواهید خود را تبلیغ کنید ، نوشتن پستی با صدای خود که مشاوره صادقانه ای را ارائه می دهد ، مناسب تر خواهد بود.

در Subreddit فعال باشید و در مورد پست های افرادی که درخواست مشاوره کرده اند نظر دهید. اینجاست که مجموعه مهارت و اشتیاق شما می درخشد ، اما اگر این کار را انجام دهید ، زیرا امیدوار هستید که بازده مستقیم سرمایه گذاری را ببینید ، وقت خود را تلف می کنید.

چند قانون ساده همیشه باید رعایت شود:

پیوندی به وب سایت خود ارسال نکنید.

همین نظرات را بارها و بارها ارسال نکنید.

اطلاعات شخص را به اشتراک نگذارید

• از مردم بخواهید که به شما رأی دهند.

* پست هایی که دارای رتبه مثبت هستند ، در صفحه Subreddit موقعیت برجسته تری کسب می کنند. پست هایی از هر نوع که آراء زیادی کسب کنند در صفحه اصلی Reddit ظاهر می شوند.

به عنوان فرصتی برای گسترش صدای برند خود در بازار طاقچه خود و لذت بردن از خود از هر Subreddit اختصاص داده شده به آنچه انجام می دهید و دوست دارید استفاده کنید.

پست هایی بنویسید که با مشاوره و توضیح کارهایی که انجام می دهید ، تخصص شما را نشان می دهد.

دیگران علایق شما را به اشتراک می گذارند و اگر آنچه را که شما برای ارائه دادن جستجو می کنید جستجو کنند ، تجارت خود را به تنهایی پیدا می کنند.

برخی از شرکت ها حتی استفاده از Reddit را برای آزمایش ایده های خود قبل از وارد کردن آنها در یک استراتژی بازاریابی محتوا یا ارائه خدمات مفید می دانند.

به یاد داشته باشید که هیچ کس به طور داوطلبانه به خود تبلیغ نشده است. نوبت آن است که با اشتیاق به آنچه ارائه می دهید و صمیمانه بیان آن برای دیگران که علایق شما را دارند ، ابراز کنید.

با رعایت قوانین و به خاطر سپردن قصد این سکو ، هر شرکتی می تواند دامنه خود را گسترش دهد ، برند خود را بسازد و در جامعه متفکرانی که امیدوار به مشارکت در بحث های معنادار هستند مشارکت کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا