دنیای وب

چگونه می توان تجارت خود را در فیس بوک تبلیغ کرد تا ROI بازاریابی شما افزایش یابد

“چگونه می توانم در فیس بوک تبلیغ کنم؟”

“هزینه تبلیغات فیس بوک چقدر است؟”

اینها س theالاتی است که از دهان اکثر مردم قبل از اجرای تبلیغات فیس بوک به گوش می رسد – اگر تحقیق نکنند ، به احتمال زیاد تبدیل نمی شوند.

بسیاری از بازاریاب ها ، بدون هدف قرار دادن افراد مناسب ، تجارت خود را برای همه در جهان تبلیغ می کنند.

یا اینکه محدودیتی در هزینه های روزانه خود برای تجارت خود قرار نمی دهند تا بدانند چه موقع تبلیغات را متوقف کنند (بنابراین خود را خشک می کنند)

از این بدتر ، اگر راهنمایی در مورد چگونگی ارتقا تجارت خود در فیس بوک ندارید ، نمی دانید برای هر هدفی که می توانید برای کسب سود چقدر پول خرج کنید!

حقیقت این است که ، اگر نمی دانید چه کاری انجام می دهید ، اجرای تبلیغات فیس بوک می تواند تعادل بانکی شما را به سرعت تخریب کند.

اگر به وگاس بروید نیز همین طور است! در انتها ، شما نمی توانید فقط به تبلیغات پول بپردازید و به ترافیک / تبلیغات امیدوار باشید. شما علاوه بر اینکه می دانید چه کسی می خواهید تبلیغ خود را ببینید (و چه کسی را نمی خواهید هدف قرار دهید) به هدفی مشخص نیاز دارید.

همانطور که احتمالاً دور هم جمع شده اید ، این یک صنعت یا ورشکستگی در صنعت است. اگر در تبلیغات پول خود را از دست داده اید ، ناامید نشوید زیرا همه چیز به هدر نمی رود … در اینجا موارد بیشتری آورده شده است.

بنابراین هنگام بررسی چگونگی ارتقا تجارت خود در فیس بوک ، چه چیزی واقعاً مهم است؟

پیام مناسب باید در زمان مناسب به افراد مناسب برسد. بیشتر بازاریابان در فروش استیک کلاس جهانی به گیاهخواران بسیار تبحر دارند.

یک تمرین عالی که می توانید انجام دهید نشستن و شناسایی خریدار ایده آل خود است. از خود س questionsالاتی مانند موارد زیر بپرسید:

به چه سرگرمی هایی علاقه دارند؟

آن ها چند ساله هستند؟

کجا زندگی می کنید؟

درآمد یا بودجه آنها چقدر است؟

چه مدت آنها در جستجوی راه حلی برای مشکل خود بوده اند؟

همه این س questionsالات به بازار شما مربوط نخواهند شد ، بنابراین فقط به چه کسی بازاریابی می کنید بستگی دارد. بدیهی است ، اگر مواردی مانند بیمه را ارائه دهید ، سن ، محل و بودجه مطابقت دارد.

با تفکر عمیق در مورد افرادی که هدف قرار داده اید ، قادر خواهید بود افرادی را که به احتمال زیاد پیشنهاد شما را خریداری می کنند ، هدف قرار دهید. اگر در حال حاضر مشتری دارید ، بررسی کنید که آیا این داده ها مربوط به کسانی است که در واقع آنچه شما می فروشید خریداری کرده اند.

نمی توان انکار کرد که بدون هجوم تازه علاقمندان به هر روز ، شما از کار خارج شده اید و نمی توانید چیزی را مقیاس بندی کنید.

تبلیغات صحیح این مشکل را برای همیشه حل می کند و خط لوله شما را پر از خریداران گرسنه می کند که واقعاً می خواهند آنچه شما ارائه می دهید.

تنها راه تسلط بر تبلیغات اجرای ، پیگیری و آزمایش بسیاری از تبلیغات مختلف است. اگر می خواهید تبلیغات تبلیغاتی بیشتری انجام دهید ، شروع خوب با 500 دلار است (یا اگر در انگلیس 300 پوند هستید) ماهانه.

سیستم عامل هایی مانند فیس بوک یک روش عالی برای ردیابی نتایج شما دارند ، اما تنها راهی که می توانید آن را بهبود ببخشید این است که با آزمایش پیشنهادات جدید ، ببینید چه چیزی در بازار “سخت” است. ما امیدواریم که هنگام جستجوی نحوه تبلیغ کار در فیس بوک ، این نکات به شما کمک کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا