دنیای وب

چگونه می توان جریان نقدی کسب و کار خود را فوراً بهبود بخشید

اسرار بازاریابی اینترنتی

آیا شما در تلاش برای کسب و کار بیشتر برای شرکت خود هستید؟ آیا شما یک وب سایت دارید ، اما درآمد زیادی کسب نمی کنید یا هدایای زیادی ارسال نمی کنید؟ یا اینکه ، شما به راحتی اینترنت و اینکه چگونه یک وب سایت می تواند به تجارت شما کمک کند را نمی فهمید. با دقت بخوانید زیرا Id می خواهد ایده ها و اطلاعات جالب توجهی را با شما در میان بگذارد که من تضمین می کنم بدون افزایش بودجه ، تجارت شما را افزایش می دهد.

اکنون فرض می کنم شما یا وب سایتی دارید که سطح کسب و کار مورد نظر شما را به همراه ندارد. یا ، شما هنوز حضور اینترنتی ندارید.

بازاریابی اینترنتی برای موفقیت مشاغل کوچک در انگلیس و به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی اهمیت و اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما باید هزینه های خود را کنترل کنید اما به تجارت بیشتری نیاز دارید و قطعاً باید بر روی بازاریابی اینترنتی خود تمرکز کنید. نقطه قوت اینترنت این است که به ما کوچکترها اجازه می دهد تا با بازیکنان بزرگ رقابت کنند ، اما برای رقابت در یک شرایط بازی باید اطلاعات و دانش یکسانی در مورد نحوه استفاده از آن داشته باشید.

به عنوان مثال ، دریافت لیست Google این روزها برای هر شرکت یا ارائه دهنده خدمات ضروری است ، چرا؟ خوب اگر هنوز متوجه نشده اید که تبلیغات سنتی توسط GOOGLE قدمت بیشتری دارند ، پس این تقریباً برای همه افراد از دانش آموزان مدرسه گرفته تا مادربزرگ شما که به دنبال چیزهای آنلاین هستند مناسب است. صفحات زرد را فراموش کنید ، روزنامه های محلی را فراموش نکنید که من 118118 را فراموش کرده ام (که به هر حال توانایی پرداخت آن را دارد). اینترنت همان جایی است که شما هستید و باید در صف مقدم باشید. Google نحوه نمایش مشاغل در جستجوی محلی را تغییر داده است. به عنوان مثال ، فرض کنید شما در Dorking دندانپزشک هستید.

اگر کسی در حال جستجو برای یافتن دندانپزشک دورکینگ به صورت آنلاین در Google باشد ، چقدر می توانید تجارت داشته باشید؟ شما به طور موثر رقابت را حذف کردید. با این نوع قدرت می توانید ده بار اتاق انتظار خود را پر کنید زیرا شما تنها دندانپزشک در شهر هستید. این یک مثال فوق العاده است اما اگر هنگام جستجوی خدمات یا محصول شما در صفحه اول عینک باشید ، آنها برای مدتی به سراغ شما می آیند.

برخی از افراد ممکن است فقط به صفحه دوم مراجعه کنند اما تعداد زیادی از آنها در انگلستان آن را در نظر نمی گیرند ، گوگل نه تنها نزدیک به 90 درصد از بازار جستجو را دارد ، بلکه – طبق نظر Hitwise – Google کل 36.55 درصد از بازدید سایت های انگلیس را کنترل می کند. . به دلیل نحوه عملکرد جستجو ، 36.55٪ از این ترافیک به طور کلی بیشتر از بقیه ترافیک هدفمند و ارزشمندتر است.

بنابراین من مطمئن هستم که شما موافقت می کنید که شرکت یا خدمات شما برای صفحه اول بسیار مهم است ، بنابراین چگونه این کار را انجام می دهید اجازه دهید نحوه کار موتورهای جستجو را توضیح دهم

گوگل سایت های شما را رتبه بندی می کند ، در رابطه با محبوبیت آنها با سایت های دیگر در اینترنت ، مانند یک مسابقه محبوبیت است. آرا according براساس پیوندها از یک سایت به سایت دیگر ترتیب داده می شوند ، و سایتی که بیشترین پیوند را از سایت های دیگر داشته باشد برنده است ، زیرا این سایت ها حاوی تعداد زیادی سایت هستند سایر افراد مرتبط با آن در موتورهای جستجو رتبه بالاتری می گیرند.

علاوه بر این ، سایت هایی که پیوندهای زیادی دارند و لینک های قدرتمندتری را ارائه می دهند ، بنابراین ما می خواهیم از این سایت ها پیوند بگیریم تا رتبه های بالاتری داشته باشیم.

چگونه بک لینک بگیرم؟

شما باید تعداد زیادی وب سایت ایجاد کنید و پیوندهایی به این سایتها با اشاره به وب سایت خود قرار دهید.

این نیز مهم است ، شما باید سایت هایی داشته باشید که به سایت شما در همان موضوع یا موضع لینک می شوند. به عنوان مثال ، اگر سایت شما مربوط به آموزش سگ باشد. شما بسیاری از سایت های مرتبط با سگ را می خواهید که به سایت شما لینک شوند.

اکنون این بسیار مهم است که سایتهایی که ایجاد می کنید باید با یکدیگر مرتبط باشند ، بنابراین این سایتها ، به تنهایی ، در موتورهای جستجو رتبه بسیار خوبی دارند. تمام این سایت ها با تبلیغ سایت شما به پایان می رسند.

بنابراین به جای اینکه فقط به یک وب سایت اعتماد کنید تا برای شما فروش یا هدایت ارسال کند. شما در پایان با تعداد زیادی وب سایت برای کمک به پیشرفت کار خود مواجه خواهید شد.

بنابراین این سایت ها را از کجا ایجاد می کنید؟ این مهمترین سوال است و به همین دلیل شما به مشاوره تخصصی نیاز دارید. خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما آیا واقعاً نباید تمرکز کنید یا تجارت خود را اداره کنید و اجازه دهید شخص دیگری کارها را با نام واقعی خود انجام دهد؟

پس از ساخت و راه اندازی سایت های خود ، باید اطمینان حاصل کنید که خوراک RSS نیز به دایرکتوری های RSS ارتقا یافته است. Google راهنماهای RSS را دوست دارد. همچنین شما باید مقالاتی راجع به مشاغل یا خدمات اصلی خود بنویسید و آنها را در فهرست سایت های مقاله منتشر کنید ، سپس باید به وب سایت شما لینک شود. یک بار دیگر ، گوگل دایرکتوری های مقاله را دوست دارد. بنابراین این سایت ها را مرتباً به روز می کنید و بعد از هر بار به روزرسانی حتماً به Google بگویید که مطالب جدیدی دارید و این کار با پینگ انجام می شود.

اکنون این فقط یک بررسی سریع از مواردی است که لازم است در گوگل وجود داشته باشد اما کل هدف این بازاریابی اینترنتی کسب هدایت و فروش بیشتر است. گوگل فقط یک قطعه از این معما است.

دفعه بعدی وب 2.0 و اینکه چرا Twitter چیزی است که پرندگان برای بازاریابی اینترنتی به کمک نیاز دارند را بررسی خواهیم کرد. موفقیت شما در سال 2009.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا