دنیای وب

چگونه می توان حضور آنلاین را به عنوان نویسنده مستقل تثبیت کرد

مانند بسیاری از موارد دیگر در اوج ظهور عصر دیجیتال ، انتخاب های نویسنده ای که تازه شروع کرده است به طرز چشمگیری تغییر کرده است. انتشارات بزرگ مانند گذشته قدرتمند نیست و محبوبیت کتاب های الکترونیکی هر ساله بیشتر می شود. اصلاً دشوار نیست که بفهمیم چرا نویسندگان بیشتر و بیشتر تصمیم می گیرند راهی مستقل را در پیش بگیرند ، اما مسئولیت آن نیز به همراه دارد. بدون کمک ناشر ، وظیفه بازاریابی کتاب اکنون کاملاً بر دوش نویسنده است و این نکته ای است که سعی می کنم به طور خلاصه به آن بپردازم.

من به عنوان یک مبتدی ، طی چند هفته گذشته وقت زیادی را صرف تلاش برای رسیدن به پایین مناطق مهم برای تمرکز کردم و در اینجا خلاصه کردم آنچه که من متوجه شدم نکات اساسی است.

حتی اگر در حال انجام اقدامات سنتی از طریق یک نماینده هستید – یا حتی از قبل مستقر شده اید ، در دوره مدرن توسعه حضور آنلاین خود ضروری است.

برای شروع نگاهی سریع به مهمترین زمینه ها می اندازیم.

1) حساب های شبکه های اجتماعی

اینها می توانند همراه با وب سایت شما کار کنند که من بیشتر به آنها می پردازم. ابتدا می خواهم بگویم که شما یک حساب کاربری توییتر و صفحه فیس بوک می خواهید. وقتی پروفایل ها را ایجاد کردید ، مهم است که به طور خاص در توییتر (حتی اگر در حال ارسال مجدد پست های جالب دیگر هستید) ادامه دهید. تعدادی از نشانه های رایج وجود دارد که نویسندگان باید به خاطر بسپارند اما به احتمال زیاد # دارم می نویسم و # مدیتیشن آنها کسانی هستند که بیشتر با آنها روبرو شده اید ، بنابراین آنها را به توییت های خود اضافه کنید. فیس بوک نیز بسیار مفید است – نیازی به ذکر نیست بسیاری از ابزارهای بازاریابی که می توانید استفاده کنید که در مورد مخاطبان شما بسیار انتخابی هستند. می توانید سیستم عامل های دیگری را انتخاب کنید – شاید اگر پیش نمایش کتاب خود دارید ، ممکن است بخواهید یک حساب YouTube نیز در آنجا اضافه کنید.

در این مرحله لازم به ذکر است که ارسال پیوندهای فروش برای کتاب خود واقعاً ایده خوبی نیست. مطلبی جالب بنویسید یا چیزی را که برای شما جالب است دوباره ارسال کنید اما هیچ کس نمی خواهد با آن بمب گذاری شود ناخواسته نامه های فروش.

2) وب سایت شما.

این ممکن است در ابتدا کمی دلهره آور به نظر برسد اما واقعاً لازم است. من به شدت توصیه می کنم به جای استفاده از برخی از گزینه های رایگان موجود ، سایت مناسب را راه اندازی کنید. شما می توانید دامنه و بسته میزبان را با کمتر از 100 دلار در سال دریافت کنید و حرفه ای به نظر برسید. از یک سایت رایگان استفاده کنید و هر کسی با کوچکترین ایده ای می تواند آن را به عنوان یک سایت مشاهده کند سایت رایگان فریاد غیرحرفه ای می زند. شرکت های میزبان زیادی وجود دارد ، من شخصاً از آنها استفاده می کنم میزبان. از نظر ساخت وب سایت ، باید وردپرس باشد. بیش از 30٪ اینترنت وردپرس است که 17 پست در هر ثانیه ارسال می شود. حتی 100 سایت برتر همانطور که می توانید تصور کنید بیشتر توسط تیم های توسعه دهنده شرکت مورد مراقبت قرار می گیرند – با این وجود وردپرس هنوز 14.7٪ از این سایتها را در اختیار دارد. استفاده از این فریم ورک بسیار آسان است و شما کنترل کاملی بر محتوای خود دارید. اگر می توانید کمی هزینه اضافی بپردازید ، ظاهر مناسبی پیدا کنید و به زودی در بهترین حالت ظاهر خواهید شد. اگر متوجه شدید که با هر مشکلی دست و پنجه نرم می کنید ، فقط بصورت آنلاین جستجو کنید. من می توانم تضمین کنم که در این بخش بحثی در مورد بحث وجود خواهد داشت. شاید در طول مسیر اصطلاح SEO (بهینه سازی موتور جستجو) را شنیده باشید. لینک دهی یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد حضور آنلاین شماست و یک راه بسیار ساده برای انجام این کار اکنون که وب سایت خود را دارید ، قرار دادن لینک در صفحات توییتر و فیس بوک به عنوان شروع است.

بسیاری از نویسندگان از وب سایت صرفاً به عنوان صفحه فرود استفاده می کنند ، اما صادقانه فکر نمی کنم در طولانی مدت به درد شما بخورد. یک وبلاگ تعبیه کنید و مقالات ارسال کنید (شما نویسنده هستید). درباره هرچه می نویسید ، اگر مخاطب شما ناگهان فرصتی برای فروش پیدا کند که قبلاً وجود نداشته است.

حدس می زنم می توانم با صفحات یا برگه هایی که در آنجا نیاز دارید شروع کنم

· زنگ زدن. یک افزونه فرم تماس با وردپرس اضافه کنید تا افراد بتوانند به شما دسترسی پیدا کنند و بنابراین آنها را به لیست نامه های پستی خود اضافه کنید.

· دور و بر. برگه رزومه کوتاه برای شما یک روش استاندارد برای وب سایت نویسنده است.

· نوشت. این نمونه کارها و پنجره فروش شما است. اگر خود اشتغالی دارید ، نمونه هایی از کار خود را ذکر کنید.

· وبلاگ. من فکر می کنم این نکته اصلی وب سایت شماست ، کمی برای نوشتن مقاله وقت بگذارید – شاید هفته ای یک مقاله را هدف بگیرید ، اما ادامه دهید.

3) تاکتیک ها

قبل از شروع تکلیف خود ، لحظه ای به فکر مخاطبان خود و افرادی که ممکن است بخواهید با آنها ارتباط برقرار کنید ، باشید. بیایید با Twitter شروع کنیم. در جعبه جستجو تایپ کنید نویسنده و خواننده روی افراد کلیک کنید ، مشهورترین آنها را می توانید در بالا پیدا کنید. اگرچه ممکن است بخواهید برخی از بزرگترین نام ها را در کار اضافه کنید ، اما بعید است آنها این حرکت را تکرار کنند ، بنابراین بر نویسندگانی تمرکز کنید که حرفه ای به نظر می رسند ، کتاب هایی در بازار دارند و طرفداران خوبی دارند. اگر ببینند شما در توضیحات خود نویسنده هستید ، احتمالاً دوباره شما را اضافه می کنند. ابزارهایی در خارج وجود دارد که قول می دهد تعداد زیادی از پیروان برگردند – وسوسه نشوید. در حالی که او پیرو دیگری است دنبالم کن دنبالت می کنم این واقعاً به شما کمک نمی کند شبکه مورد نظر خود را بسازید. وقت بگذارید و به طور طبیعی رشد کنید بهترین گزینه است.

عناوین مورد نظر را برای پست های وبلاگ خود بسیار دقیق انتخاب کنید و به س questionsالاتی که ممکن است افراد در جستجو بنویسند فکر کنید زیرا این کلمات کلیدی موجود در عنوان هستند (و تا حدی مقاله) که آنها را به سمت شما سوق می دهد.

سرانجام ، شما می توانید برای طراحی وب سایت خود به یک متخصص حرفه ای پرداخت کنید و البته شغل پرداختی خود را نیز بدست آورید. اما در واقع وقتی زندگی رابط وردپرس را فرا گرفتید دیگر نیازی نیست و مانند هر چیز دیگری در زندگی مانند دوچرخه سواری است. نیازی نیست هر بار که می خواهید چیزهای اطراف خود را تغییر دهید به شخص دیگری اعتماد کنید و قطعاً مقرون به صرفه است.

امیدوارم این کمک کند و امیدوارم گوشه هایی از آن را کاهش دهد. موفق باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا