دنیای وب

چگونه می توان در استخدام MLM موفق شد – چرا معیارها برای موفقیت MLM شما بسیار مهم هستند

آیا شما قربانی مه بین آنچه فکر می کنید انجام می دهید و آنچه در واقع برای استخدام موفق حق رایانه های دریایی می کنید هستید؟

برنامه ریزی مهم است و آماده سازی ضروری است ، اما بدون اجرا ، آنها بی فایده هستند. واقعیت این است که برنامه ریزی و آماده سازی می تواند “غیر مقابله ای” شود ، یا کارهایی که ما انجام می دهیم برای جلوگیری از انجام کاری که نمی خواهیم انجام دهیم ، مانند استخدام …

سریعترین راه برای از بین بردن این جوانه زدن پیگیری فعالیت شماست.

یک نام عالی برای این “معیارها” یا معیار سنجش میزان فعالیت شما و نتیجه فعالیت شماست.

معیارها برای موفقیت شما در استخدام MLM دو کار اساسی دارند:

1- همانطور که در بالا ذکر شد ، پیگیری معیارهای فعالیت شما مشخص خواهد کرد که آیا واقعاً فعالیتی را انجام می دهید که برای کسب و کار شما درآمدزا باشد. هیچ نتیجه برنامه ریزی و نتیجه ای از نتایج درآمد وجود ندارد. درآمد فقط زمانی حاصل می شود که با مردم صحبت کنید.

اگر ردیابی متریک شما نشان می دهد که “در حال آماده شدن” هستید ، وقت آن است که با شخصی که در آینه است گفتگوی جدی داشته باشید.

2-معیارهای ردیابی اصل و نسب شما را نشان می دهد. یا به عبارت دیگر ، الگویی در کار خود مشاهده خواهید کرد که نتایج درآمد زایی ایجاد می کند.

مثالی اینجا: شما با ده نفر صحبت می کنید و یک نفر به تجارت MLM شما می پیوندد. این 10٪ است. این اطلاعات قدرتمندی است زیرا شما اکنون می دانید برای جذب 5 ، 10 یا 100 عضو در MLM باید چه کاری انجام دهید!

برای پیگیری فعالیت خود وقت زیادی را از دست ندهید. به راحتی اجازه می دهد بدون چالش شود. صفحه گسترده ساده اکسل خوب است. اگر نمی توانید این کار را طی چند دقیقه آماده کنید ، از آن صرف نظر کنید و از یک کاغذ خط دار استفاده کنید.

برای استفاده از حق رای دادن دریایی موفق ، به 3-5 روش عملیاتی روزانه نیاز دارید – 3-5 روش که تجارت شما را در معرض دید دیگران قرار دهد. اگر تازه کار هستید ، با سه شروع کنید و هرچه پیشرفت می کنید موارد بیشتری را اضافه کنید.

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • روزانه از لیست تماس یا حلقه نفوذ خود با پنج نفر تماس بگیرید.
  • با 5 مخاطب جدید فیس بوک ارتباط برقرار کنید (فقط پیام دهید ، تا چند رابطه برقرار نکنید آنها را باور نکنید)
  • 100 بروشور را در منطقه محلی خود قرار دهید

من این روش ها را پیشنهاد می کنم ، فقط از آنها به عنوان مثال استفاده می کنید.

در پایین سمت چپ کاغذ “مخاطبین” ، “فیس بوک” و “فلایر” را بنویسید و چند خط عمودی بکشید تا بتوانید کارهای روزانه خود را پیگیری کنید. این زمان باید بین دو تا سه دقیقه و بررسی روزانه دو دقیقه دیگر ، در کل پنج دقیقه طول بکشد.

در سمت راست هر خط ، فضایی را برای یادداشت هایی مانند “فروخته شده” یا “فروشنده جدید” بگذارید.

آموزش واژه های نهایی: به دوره های 90 روزه فکر کنید. در برنامه 90 روزه جادو وجود دارد.

جیم روح بزرگ ، درس بزرگی آموخت: “ناامیدی خود را کنترل کنید.” به احتمال زیاد بلافاصله نتایج را مشاهده نخواهید کرد ، اما ثبات نتایج را ایجاد می کند. این یک قانون جهانی است که هرگز شکست نمی خورد. به یاد داشته باشید ، کار فوق العاده برابر است با نتایج فوق العاده.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا