دنیای وب

چگونه می توان در بازاریابی شبکه های اجتماعی ویروسی کرد


چگونه مردم به پارک می رسند؟
در اینجا چند نکته در مورد استفاده از موضوعات محبوب برای بیمار شدن آورده شده است:
درباره حوادث رانندگی یا حوادث بد محتوای ویروسی ایجاد نکنید.
سعی کنید یک فضای خنده دار و سرگرم کننده ایجاد کنید.
از یک ابزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Sprout Social برای ردیابی موضوعات محبوب در یک صفحه استفاده کنید. داشتن قطعه ای که مجازی شود ، آرزوی هر خرده فروشی است. افکار هزاران یا حتی میلیون ها نفر که به آن نگاه می کنند شگفت انگیز است و می تواند برند شما را به اوج جدیدی برساند. این چیزی است که Dollar Shave Club با انتشار آگهی محبوب YouTube خود پیدا کرده است. این ویدئویی است که شرکت را در مقابل میلیون ها مشتری قرار می دهد که قبلاً هرگز نام آن را نشنیده اند. نمونه هایی از تبلیغات ویروسی بی پایان است. اما این سوال همچنان باقی است: چرا برخی از مطالب ویروسی می شوند در حالی که برخی دیگر نه؟ گرچه هیچ تضمینی برای پخش گسترده فیلم ، متن یا میم شما وجود ندارد ، اما ما دریافتیم که مارک های موثر از یک ساختار اساسی پیروی می کنند. مارک ها می توانند شانس ویروسی شدن خود را در اینستاگرام ، فیس بوک ، توییتر و سایر کانال های اجتماعی بهبود بخشند. مرحله 1: مخاطبان خود را بشناسید
ابتلا به ویروس فقط انتشار کبد در بین مردم نیست ، بلکه رهاسازی کبد به افراد مناسب است. کمپین Beauty Sketches هنرمندان پزشکی قانونی خلق شده توسط FBI را ترسیم می کند تا زنان واقعی را به تصویر بکشد ، نه بازیگران زن یا مدل های پرداخت نشده را بر اساس توصیفات خودشان. سپس ، بر اساس توصیفاتی که غریبه ها به آنها داده اند ، این هنرمند تصاویر همان زنان را نقاشی کرده است. مرحله شماره 2 – هدف خود را بشناسید
احساسات مردم را مجبور به اقدام می کند. بعضی ها وقتی غمگین هستند غذا می خورند. برخی از افراد پس از تماشای یک فیلم ورزشی الهام بخش به باشگاه ها می روند. احساساتی که پس از دیدن ، شنیدن یا خواندن چیزی احساس می کنید که باعث می شود کمتر تحت تأثیر اعمال خود قرار بگیرید. و علمی برای حمایت از آن وجود دارد. رابرت پلاتچیک چرخ احساس
رابرت پلاتچیک روانشناس به خاطر موهای سکسی خود معروف است (تصویر بالا). چرخ احساس بزرگی را که رفتار ما را پیش می برد برجسته می کند: خوشبختی
اعتماد به نفس
ترس
غیر منتظره
غم و اندوه
قبل از
عصبانیت
ریکوریکو
کمپین Dove علاوه بر اینکه می دانست به دنبال چه کسانی هستند ، به دلیل ارتباط عاطفی با فیلم موفقیت آمیز بود. ترکیب این احساسات مختلف در درون می تواند به مخاطب شما کمک کند تا موثرتر باشد کمپین مترسک Chipotle نمونه خوبی از استفاده از احساسات برای ایجاد انگیزه در عمل است.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا