دنیای وب

چگونه می توان در زمان کمتری منجر به ایجاد آنلاین کرد

هرکسی که در مورد کسب درآمد اینترنتی با او صحبت می کنم همیشه دارای سوالی مشابه است که چیزی شبیه این را ایجاد می کند: “چه مدت طول می کشد تا پول بدست آورم؟” من واقعاً می فهمم که چرا مردم این را می پرسند. با این همه هیاهو و کرک در سرزمین اینترنت ، گاهی اوقات دیدن یک الماس خشن سخت است. کسب درآمد آنلاین فقط به یک چیز محدود می شود … اینکه چقدر سریع بتوانید سرورهای با کیفیت بالا تولید کنید.

وقتی شروع به بازاریابی آنلاین کردم ، نمی دانستم چه کار می کنم. من یک دسته کتاب خریداری کردم ، آنها را خواندم و سپس سعی کردم از اطلاعات استفاده کنم. من چیزی جز سرخوردگی به دست نیاوردم و پول بیشتری به کارتهای اعتباری خود بدهکار شدم. من انتظارات زیادی داشتم و وقتی آنها به حقیقت نپیوستند ، گیج شدم و تقریباً رها شدم. سپس شروع به تعیین برخی اهداف واقع بینانه و قابل دستیابی کردم و این اهدافی است که هر بازاریاب اینترنتی جدید باید داشته باشد.

علاوه بر این ، هر بازاریاب جدید برای شروع باید فقط روی یک روش بازاریابی تمرکز کند. روش های زیادی برای بازاریابی آن وجود دارد که گاهی اوقات ممکن است گیج کننده باشد که یک مبتدی باید به کدام سمت برود. به همین دلیل من همیشه مبتدیان را با فرم های بازاریابی رایگان تبلیغ می کنم. بازاریابی آنلاین رایگان مدت زمان بیشتری طول می کشد اما شما از دردسر دور می شوید و تکنیک های مهم بازاریابی را یاد می گیرید که در آینده فقط به سود شما خواهد بود.

نتیجه گیری: با ساختن لیست خود سودآور باشید!

مدیریت زمان بزرگترین عامل تعیین کننده سرعت ایجاد لیست شما خواهد بود. قبل از شروع یافتن افراد ، باید حضور آنلاین خود را توسعه دهید.

در اینجا سناریوی مشترک است …

یک بازاریاب آنلاین “تازه کار” با امید و نیت زیاد هزینه هایی را صرف برخی “سیستم ها” می کند که معمولاً بیش از حد فنی هستند و نمی توانند مفاهیم را درک کنند. سپس آنها در مورد چگونگی راه اندازی و استفاده از سیستم کمک می گیرند ، که منجر به تخلیه بیشتر حساب های بانکی آنها می شود. بعد از گذشت حدود دو ماه از آن ، آنها با ناامیدی دستان خود را پرتاب کردند و ترک کردند. سپس آنها فکر می کنند که تمام داستان های افرادی که به صورت آنلاین موفق می شوند ، حقه ، کلاهبرداری ، کلاهبرداری است … یا اینکه همه باهوش تر از آنها هستند یا موفق باشید.

در اینجا حقیقت وجود دارد ، مدیریت زمان عامل تعیین کننده میزان موفقیت شما خواهد بود. اگر وقت خود را هوشمندانه مدیریت نکنید ، سرانجام هدر خواهید داد و منصرف خواهید شد. گام های کوچک و ثابت که با گذشت زمان جمع می شوند ، سریعتر از انفجارهای طولانی فعالیت شدید به آنجا می رسند.

تقریباً برای هر بازاریاب موفق اینترنتی به طور متوسط ​​3-5 ماه ایجاد محتوای مداوم و آموزش بازاریابی اینترنتی قبل از اینکه مهارت کسب کنند ، طول کشید (دقیقاً همان زمان طول کشید تا من شروع به دیدن نتایج کنم). بنابراین با فکر طولانی مدت شروع کنید و به اهداف کوچک و قابل دستیابی پایبند باشید.

استفاده از مدیریت زمان مناسب به شما این امکان را می دهد تا ضمن تولید لیدهای با کیفیت ، بصورت سیستماتیک حضور آنلاین ایجاد کنید.

در اینجا نحوه انجام آن وجود دارد …

برنامه مدیریت زمان موثر برای تولید سرنخ آنلاین

25٪ از زمان صرف بازاریابی – این فعالیت های درآمدزا هستند و می توانند شامل نوشتن مقاله ، ارسال فیلم ، استفاده از رسانه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی و غیره باشند.

10٪ زمان یادگیری – مردم معمولاً در اینجا گیر می کنند. آنها فکر می کنند قبل از شروع باید “همه چیز را بدانند”. من کاملاً به افزایش دانش ما اعتقاد دارم ، اما در برخی از مواقع شما باید از این دانش استفاده کنید. و به یاد داشته باشید ، برخی از بهترین درسی که می آموزیم مربوط به اشتباهاتی است که در این راه مرتکب می شویم.

65٪ مواقع تماس منجر می شود – بله ، در بعضی مواقع ، شما واقعاً باید تلفن را بردارید و با سایر انسانها معاشرت کنید. روی پیوستن آنها به تجارتتان زیاد تمرکز نکنید. شما فقط باید تماس بگیرید ، آنها را بشناسید ، بدانید که چه چیزهایی لازم هستند و بعد از مدتی آنها همه آنچه را که باید بگویید به شما خواهند گفت تا به آنها نشان دهید تجارت شما مشکلات آنها را حل خواهد کرد.

تماس با سرنشینان سودآورترین فعالیتی است که می توانید انجام دهید. ایجاد حضور آنلاین که رشته های MLM تولید می کند اتفاقی نیست که یک شبه رخ دهد. این یک فرآیند طولانی است اما با یک بار اجرا شدن ، رشته های MLM با کیفیت بالا را برای مدت طولانی روی خلبان اتوماتیک کامل ارائه می دهیم.

نکته مهم دیگر در مورد تماس با Lead این است که شما در حال یادگیری هستید. شما در یافتن چگونگی ایجاد انگیزه در افراد برای اقدام بهتر و بهتر خواهید شد. به این فکر کنید که این چگونه بر محتوایی که شما تولید می کنید نیز تأثیر می گذارد. محتوای شما بسیار بهتر خواهد شد و همچنین خوانندگان شما را به اقدام ترغیب می کند. این یک برنده برای شما و تجارت شما است.

در اینجا چند پیشنهاد برای تماس با مشتریان بالقوه وجود دارد:

با بازار گرم خود شروع کنید. من با 5 به آنها نزدیک شدم و این پنج فرصت مختلف MLM است. من اهمیتی نمی دهم که آنها چه فکر می کنند. من مرتب سازی می کنم … و افرادی را که جستجو می کنند جستجو می کنم. ممکن است کسی که یک سال پیش با او صحبت کرده ام در آن زمان نمی گشته است. با این حال ، زمان ممکن است اکنون رسیده باشد. نویز را کلیک یا استفاده نکنید. فقط مراقب تماشاگران باشید. ما آنقدر مشغول این هستیم که بخواهیم همه حقایق را بیاوریم که در تمام افق دیدمان استفراغ می کنیم. نکته: 1 دقیقه را با 100 نفر بگذرانید … نه برعکس. به سرعت آنها را واجد شرایط کنید تا ببینید آیا ارزش بیشتری از وقت شما را دارند یا نه و در صورت عضویت با آنها ارتباط برقرار نکنید.

روش های زیادی برای تولید سرنخ یاد بگیرید. بله ، این یعنی آفلاین نیز. دیدارهای اطراف افرادی که “زندگی بیشتری می خواهند” مکان های عالی برای جمع آوری مشتریان بالقوه است. برای جمع آوری کارت در اتاق به اشتراک بگذارید و درباره تجارت خود زیاد صحبت نکنید. فقط اعداد را جمع کنید. سپس طی 24 ساعت با آنها تماس بگیرید.

از شبکه های اجتماعی نترسید. به عنوان مثال فیس بوک می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای تولید سرنخ باشد. برای اطلاعات بیشتر به پست من در فیس بوک مراجعه کنید.

در ابتدای کار فقط به اسکریپت ها اعتماد کنید. این یک ضرورت است. شما باید راحت باشید که با مردم صحبت می کنید اما بدون نوشتن متن دقیقاً می دانید چه چیزی را بگویید ، افراد بیشتری از حد لازم را از دست خواهید داد. من یک کتاب درسی رایگان و رایگان را پیشنهاد می کنم که هرکسی می تواند برای کمک به مخاطبان خود استفاده کند. اسکریپت های رایگان ما را از اینجا دریافت کنید.

من ثابت هستم که نسل سرب بصورت آنلاین کار می کند. فقط به یاد داشته باشید ، این یک شبه اتفاق نخواهد افتاد و بازاریابی اینترنتی نباید جایگزین حق رای دادن سنتی شود. وقت خود را به طور م Manageثر مدیریت کنید و با روشی سخت کوش و سازگار از جای خود بلند شوید من اهمیتی نمی دهم که شما چقدر رنج می برید (و من قطعاً می دانم که از آن رنج می برم) ، استعداد را نظم می دهد ، بنابراین نظم ، قدرت ، پشتکار را حفظ کنید و در این صنعت موفق خواهید شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا