دنیای وب

چگونه می توان در 6 گام در بازاریابی شبکه ای موفق بود

بازاریابی شبکه ای یک مدل تجاری است که در آن شرکت کنندگان یک شرکت را شناسایی می کنند و محصولات و خدمات آن را در ازای دریافت کارمزد و سایر مشوق ها با هدف نهایی ایجاد جریان گردش درآمد باقیمانده تبلیغ می کنند. این مفهوم سازمانی رایگان است ، که به شرکت کنندگان امکان می دهد شبکه فردی از بازاریابان خود را بسازند و تا آنجا که ممکن است بر اساس عملکرد خود درآمد کسب کنند.

بازاریابی شبکه ای به بازاریابان یا توزیع کنندگان منفرد این امکان را می دهد تا از تلاش خود و شرکای خود یا اعضای تیم خود سود ببرند.

برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای ، تمرکز نباید بر روی محصولات و خدمات در حال تبلیغ باشد بلکه بر روی فرصت شغلی است که برنامه برای شرکت کنندگان خود فراهم می کند.

بسیاری از افراد با اعتقاد به اینکه این یک برنامه “سریع ثروتمند شدن” است که می توانند از آن برای حل نیازهای فوری مالی استفاده کنند ، به این طرح می پیوندند. اگر این تنها دلیل شما برای انجام بازاریابی شبکه ای است ، ممکن است مجبور شوید فرصت های دیگری را جستجو کنید ، زیرا بازاریابی شبکه ای برای کسانی است که صبور هستند و رشد اقتصادی را از ابتدا می بینند.

بازاریابی شبکه ای برای افراد تنبل نیست بلکه برای کسانی است که مایل به انجام کارهای سخت مورد نیاز هستند. در اینجا ذکر این نکته ضروری است که اگر سخت کوشی کنید قطعاً ثواب آن را خواهید گرفت. وقتی آماده نیستید هرگز در یک طرح بازاریابی شبکه ثبت نام کنید.

مهم نیست که مروجین در روند جستجو برای شما چه قول می دهند ، در نهایت عضویت شما در انجام تجارت به شما کمک نمی کنند. آنها می توانند در زمینه آموزش و پشتیبانی به شما کمک کنند ، اما به ندرت پیش می آید که کسی به شما کمک کند سازمان خود را در شرکت ارتقا دهید.

در بازاریابی شبکه ای ، شما رئیس خود هستید و هر کجا که هستید تجارتتان با شماست. با استفاده از اینترنت ، تجارت شما جهانی و بی حد و مرز می شود زیرا می توانید بدون اقامت در آن کشورها با مردم در هرجای اینترنت که در سراسر جهان است ارتباط برقرار کنید.

این پست در مورد چگونگی موفقیت در بازاریابی شبکه ای در 6 مرحله است.

1. شرکتی را برای عضویت انتخاب کنید

بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای وجود دارند که محصولات و خدمات عالی و همچنین برنامه های خوبی برای جبران خسارت ارائه می دهند. این مسئولیت شماست که تحقیقات لازم را برای انتخاب یک شرکت خوب برای کار با آن انجام دهید. نکات زیر به شما کمک می کند:

اول اینکه ، این شرکت باید یک آدرس / مکان فیزیکی داشته باشد. باید توسط دستگاههای دولتی لازم ثبت شود. باید مکانی وجود داشته باشد که شرکت کنندگان می توانند بدون توجه به وب سایت ها ، در صورت نیاز به اطلاعات خاص یا مصالحه ، به آنجا بروند.

دوم ، باید محصولات یا خدماتی وجود داشته باشد که شرکت آنها را تبلیغ می کند. اطمینان حاصل کنید که محصولات و خدمات مناسب و مقرون به صرفه هستند. محصولات باید به راحتی قابل استفاده و درک باشند. در ارسال محصولات نباید هیچ ابهامی وجود داشته باشد. از محصولات یا خدماتی که نیاز به توضیح و اعتقاد زیادی دارند باید خودداری شود.

توجه داشته باشید که هر طرحی که براساس شغل و نه محصول یا خدمات فروخته شده جایزه بگیرد ، یک طرح پونزی است و باید کنار گذاشته شود.

سوم ، باید یک برنامه جبران خسارت وجود داشته باشد. این همان چیزی است که برای آن کار می کند. به همین دلیل است که شما در آن هستید! طرح جبران خسارت باید ساده و قابل دستیابی باشد. در دام یک طرح غیر واقعی غرامت قرار نگیرید. از طرح پیچیده ای که به راحتی در بین اعضای تیم تکرار نمی شود خودداری کنید. یک طرح خوب جبران خسارت برنامه ای است که بدون در نظر گرفتن سطح سواد آنها ، در بین اعضای تیم به راحتی قابل تکرار باشد.

2. مشتری شرکت باشید

این یکی از زمینه هایی است که افراد زیادی در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند. قبل از اینکه محصولی را به دوست و عزیزانتان معرفی کنید ، حتماً آن را احساس کرده اید. حتماً می دانید محصول کاملاً به چه معناست. اگر می خواهید دیگران سرمایه گذاری کنند باید آماده سرمایه گذاری پول شخصی خود باشید.

مشتری بودن این شرکت باعث افتخار و اطمینان شما نسبت به محصولات و فرصت های شغلی آن است. هنگام صحبت درباره محصول هیچ گناهی وجود نخواهد داشت زیرا آن را برای استفاده شخصی نیز خریداری کرده اید.

3. نحوه کار تجارت را بیاموزید

این یک نیاز اساسی در بازاریابی شبکه ای است. هرچه بیشتر بیاموزید در کار پیشرفت بیشتری خواهید داشت. از طریق بروشور ، کاتالوگ ، سی دی ، نشریات ، آموزش های ویژه و کنفرانس ها از این شرکت بیاموزید.

از کسانی که در شرکت و تجارت پیش از شما بودند ، بیاموزید. نکات و توصیه ها می تواند کمک زیادی به رسیدن به اهداف شما کند.

4- حضور آنلاین ایجاد کنید

از بازاریابی شبکه ای اغلب به عنوان مشاغل بدون مرز یاد می شود. در حقیقت ، این تنها در صورت حضور آنلاین است. اینترنت این فرصت را به شما می دهد تا با افراد از نقاط مختلف جهان با فشار کم یا بدون فشار ارتباط برقرار کنید.

برخی از شرکت ها به توزیع کنندگان خود اجازه می دهند وب سایت های تجاری خود را برای ارتقا business تجارت خود در سراسر جهان ایجاد کنند. از سایت ها و انجمن های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، LinkedIn ، Nairaland و Forum Warrior استفاده کنید تا تجارت خود را با مشتریان بالقوه ارتقا دهید. فرصت های موجود در اینترنت نامحدود است!

5. به دیگران رجوع کنید

این همان کاری است که شما همیشه هنگام دیدن یک رستوران خوب انجام می دهید ، در مورد آن صحبت می کنید و آن را به دوستان و خانواده پیشنهاد می کنید. این همه در مورد بازاریابی شبکه ای است. شما دوستان ، خانواده ، همکاران و همسایگان را به شرکت معرفی می کنید تا همان کاری را که شما انجام داده اید انجام دهند.

شما نه تنها یک محصول یا خدمات را بازاریابی می کنید بلکه به افراد اطراف خود کمک می کنید تا از محصول یا خدمات این شرکت و فرصت های تجاری آن استفاده کنند.

اینکه ابتدا به کدام شماره مراجعه شود بستگی به برنامه غرامت شرکت دارد.

6. بارها و بارها تکرار کنید

سیستم مالی کارآمد سیستمی است که به راحتی قابل تکرار است. موفقیت بازاریابان شبکه در توانایی آنها برای تکرار فرآیند بارها و بارها نهفته است. فرقی نمی کند اگر 9 تا 5 شغل داشته باشید ، ماه به ماه کار می کنید و برای بدست آوردن حقوق همان کار را انجام می دهید.

به همین ترتیب ، در بازاریابی شبکه ای ، شما روز به روز فرآیند را تکرار می کنید تا بدست آورید کمیسیون ، پاداش و سایر مشوق ها. هرچه سریعتر فرآیند را انجام دهید بهتر است.

شش مرحله ذکر شده در بالا ، اگر با دقت دنبال شود ، به موفقیت هر بازاریاب شبکه ای که هدف آن دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای است ، کمک زیادی می کند.

من دوست دارم از شما هم بشنوم زیرا نظر شما می تواند به بسیاری از خوانندگان من در آنجا کمک کند. لطفاً نظرات خود را در مورد این پست از طریق جعبه نظر زیر به اشتراک بگذارید. و اگر این پست به کسی در اطراف شما کمک می کند تا احساس راحتی کند آن را با محافل اجتماعی خود به اشتراک بگذارید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا