دنیای وب

چگونه می توان در ClickBank برای تازه کارها درآمد کسب کرد!

ClickBank به طور گسترده توسط بیش از 10،000 تجارت اینترنتی با تعداد فزاینده و بیش از صد هزار شرکت وابسته برای توزیع مستقیم خدمات و محصولات از طریق اینترنت استفاده می شود. در میان این محصولات ، نرم افزارها و کتابهای الکترونیکی فروشندگان عمده ای هستند.

عضویت به عنوان یک شرکت وابسته در ClickBank رایگان است. شما فقط باید محصولی را پیدا کنید که مایل به تبلیغ آن هستید و می توانید تا 75٪ کارمزد فروش را بدست آورید. شما می توانید در وبلاگ ها و وب سایت های خود نظرات و مقالاتی را در نظر بگیرید یا تبلیغات خود را ارسال کنید و با استفاده از ClickBank HopLinks محصول را پیوند دهید. با هر فروش انجام شده ، درصدی پورسانت بدست خواهید آورد. روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید از طریق سایت با درآمد اینترنتی از طریق مراجعه به فروشندگان و سایر شرکت های وابسته برای ثبت نام در ClickBank ، درآمد اینترنتی کسب کنید.

اگر کالایی را می فروشید و می خواهید آن را تبلیغ کنید ، می توانید در ClickBank به عنوان فروشنده ثبت نام کنید. افتتاح حساب آسان و رایگان است. بلافاصله پس از این ، اگر آماده هستید فروش خود را آغاز کنید ، 49.95 دلار هزینه فعال سازی وجود دارد. ClickBank کلیه مراحل سفارش را مدیریت کرده و برنامه های وابسته را مدیریت می کند. کارمزد فروش شرکتهای وابسته به طور خودکار برای هر خریدار که آنها را بهم پیوسته اند پرداخت می شود. برای هر فروش ، ClickBank 1 دلار به علاوه 7.5٪ کسر می کند. به عبارت ساده تر ، ClickBank مشتری را قبض می کند و حق کمیسیون را به شرکتهای وابسته و سود خالص را به فروشندگان پرداخت می کند.

کسب درآمد از ClickBank آسان به نظر می رسد ، اما با بسیاری از رقابت ها تبلیغات ، ایجاد ترافیک در وب سایت ، رتبه 1 در جستجوی Google و اطمینان از به سرقت نبردن کمیسیون شما بسیار دشوار است.

با روند صعودی “کسب درآمد آنلاین” ، انبوهی از محصولات به عنوان پاسخی برای سود چند میلیون نفری فروخته می شوند و تبلیغ می شوند. برخی از آنها قول می دهند که به صورت آنلاین سریع مثل هزاران دلار در روز درآمد کسب کنند و موارد دیگر. هزینه بسیاری از این اسکناس ها برای شما صد دلار است اما منجر به یک حساب سود صفر می شود.

اخیراً شخصی از هلند به همراه تیمش برنامه پول سازی به نام White Hat Copy Cat را منتشر کردند. آنها ادعا کردند که این یک سیستم پول سازی واقعی است و دلیل موفقیت آنها در شرکت اینترنتی چند میلیونی آنهاست. آیا کلاهبرداری دیگری است یا خیر؟

WhiteHat CopyCat یک نرم افزار plug and play است که توسط تیم Brekker و تیمش اختراع شده است. مانند هر بازاریاب اینترنتی دیگر ، آنها در دنیای سیستم پول سازی اینترنتی نیز شروع کننده بودند. تیم آنها با کمک برنامه نویسان هندی که در آن زمان در eBay Motors به ​​عنوان یک شرکت شماره 1 فناوری اطلاعات برنده شدند ، توانستند به موفقیت برسند. این تیم مفهوم مورد نظر خود را در یک نرم افزار آسان کار با اسکریپت ایجاد کردند که به آنها کمک می کرد بدون تعریق از طریق اینترنت درآمد کسب کنند.

به نظر می رسد که این اسکناس پولساز به طرز حیرت انگیزی برای تازه کارها در صنعت بازاریابی آنلاین طراحی شده است. ایده این است که یک وب سایت کپی ایجاد کنید ، مانند بارگیری نرم افزار که میلیون ها نفر را به دلیل تقاضای بالای آن در بازار اینترنت ، جذب می کند. اما به یاد داشته باشید ، شما دقیقاً از وب سایت کپی نمی کنید ، در عوض وب سایت را از طریق خود مدل می کنید و به موفقیت می رسید.

بسته White Hat Copy Cat شامل موارد زیر است:

  • طرح نقشه سایت کپی – طرح کاملاً اثبات شده ای که هر جز component را با روال گام به گام به عنوان یکی پیوند می دهد.
  • الگوهای Copycat – الگوهای حرفه ای طراحی شده با رنگ های مختلف هستند که می توانند در راه اندازی وب سایت های Copycat استفاده شوند.
  • طرح تو رفتگی در دیوار – طرحی رو به رشد را برای شما هدف قرار می دهد که هدف شما سود بیشتر است.
  • Blueprint Product – بهترین محصولات اثبات شده و آزمایش شده در طیف وسیعی را به شما می گوید که هزاران دانلود کننده را به خود جلب می کند.
  • نقشه سایت – به شما می گوید که چگونه می توانید وب سایت های کپی مورد نظر خود را با دستورالعمل های گام به گام آسان تنظیم کنید.
  • برنامه بارگیری صفحه – دستورالعمل های ساده گام به گام نحوه تنظیم صفحه بارگیری را به شما می گوید.
  • طرح ترافیک – به شما کمک می کند مراحل مربوط به نحوه رتبه بندی سایت کپی خود در صفحات برتر موتورهای جستجوی معروف مانند Google ، Bing و Yahoo بسیار آسان باشد. آنها همچنین شامل یکی از سیستم های پیوند دهنده نوعی بودند که موتورهای جستجو آن را دوست دارند و باعث می شود وب سایت شما در صفحه اول هر موتور جستجو موجود باشد.

جنبه های خوب:

  • تضمین شده است که کار می کند! صادقانه به گفته های خود ، سیستم پول سازی به شما کمک می کند تا پول واقعی کسب کنید و نه فقط وعده های پوچ. حتی اگر تازه وارد دنیای بازاریابی اینترنتی شده اید و تجربه ای در این زمینه ندارید ، این برنامه گام به گام به شما کمک می کند.
  • دستورالعمل های ساده! با تمام دوره های بازاریابی اینترنتی با این و WhiteHat CopyCat با سادگی و دستیابی خود برجسته است. همه چیز در آنجاست. شما فقط باید دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  • صفحات الگو به ویژه برای تازه کارها بسیار کمک می کنند. بسیاری از آنها شامل صفحه اصلی ، پشتیبانی مشتری ، س FAالات متداول ، خط مشی رازداری است.
  • آنچه وعده داده شده داده می شود. تیم نشان خواهد داد که برای رسیدن به موفقیت خود چه کرده است. این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما در تمام موارد تحقیق می شود و کار شما را به یک کار ساده تبدیل می کند.
  • این برنامه همچنین به شما جریانهای مختلفی از درآمد را می دهد زیرا بر خلاف سایر محصولات که فقط میکروهای خاص را هدف قرار می دهند ، WhiteHat CopyCat هدف موفقیت خود را هدف قرار دادن طاقچه های ماکرو قرار می دهد.
  • شما کمتر خرج می کنید! با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای بهینه سازهای موتور جستجو ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، ترافیک پرداخت به ازای هر بازدید و سایر روشهای انتقال قاچاق به سایت خود نخواهید داشت.

جنبه های بد:

  • شما فقط نمی توانید همه چیز را به سادگی کپی کنید. از آنجا که همه چیز در مورد بازاریابی رایگان است ، بنابراین برای دستیابی به موفقیت شما به تلاش نیاز دارد. اختصاص دادن حدود 3-5 ساعت در روز لازم است زیرا موتورهای جستجو عاشق تکرار محتوا نیستند بنابراین شما باید مقاله ها را دوباره بنویسید یا بچرخانید.
  • جزئیات زیادی در مورد بهینه سازی موتور جستجو وجود ندارد. بنابراین شما ممکن است نیاز به یادگیری نحوه نگهداری سایت خود در موتورهای جستجوگر گوگل ، یاهو ، بینگ و سایر موتورها داشته باشید.

اگر به دنبال یک سیستم پول ساز صادقانه و کارگر هستید ، Whitehat Copycat ابزاری آسان برای دستیابی به آن است. اما باید به خاطر داشته باشید که حتی اگر با قول های خود فقط روشی برای کمک به شما باشد. فقط به محصول اعتماد نکنید. در عوض با آن کار کنید تا تجارت بازاریابی اینترنتی شما شکوفا شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا