دنیای وب

چگونه می توان در MLM موفق شد بدون اینکه واقعاً تلاش کند

چگونه موفق می شوید در MLM بدون واقعاً تلاش کنید؟ … شما نمی توانید!

اما اکنون که توجه شما را جلب کرده است ، در اینجا ایده هایی آورده شده است که ایجاد یک کسب و کار را بسیار آسان تر از تجربه اکثر مردم می کند.

دلایل زیادی وجود دارد که مردم تعهدات و وامها را دشوار می دانند ، اما دو دلیل وجود دارد که بیش از بقیه برجسته است:

1. آنها از روش “داخلی” استخدام استفاده می کنند.

2. آنها افراد اشتباه را استخدام می کنند

بیایید نگاهی به شماره 1 بیندازیم. روش برای استخدام “داخلی”:

اکثر افراد با تمرکز دقیق روی اطلاعات غلط سعی در جذب نیرو دارند. روش معمول پرتاب اطلاعات کافی به مشتری احتمالی (شرکت ، برنامه جبران خسارت ، محصولات و غیره) است و امیدوارم مشتری بالقوه چیزی را که دوست دارد پیدا کند و به تجارت بپیوندد. مشکل این روش این است … خوب … این کار نمی کند! حداقل این که اغلب افراد برای ایجاد یک تجارت قدرتمند کافی نیستند.

من این رویکرد “ورودی” را می خوانم زیرا این کار در تلاش برای جذب افراد به دلیل اصلی ایجاد تجارت شماست … این مربوط به درآمد شما است ، نه درآمد آنها.

من افراد بی شماری داشته ام که سعی در “استخدام” کردن با تلاش برای متقاعد کردن من در مورد شرکت عالی ، برنامه جبران خسارت انقلابی یا محصولات پیشرفته خود دارند ، اما هنوز کسی از من یک س singleال در مورد نیازها ، خواسته ها و خواسته های من نپرسیده است. هیچ کس از من در تعیین آب و هوا س askedالی نپرسیده است یا ممکن است علاقه ای به تغییر تغییر نداشته باشم.

روند عزیمت زمانی است که ما با تلاش برای کمک به کسانی که در زندگی خود وضعیت ناخواسته ای دارند و می تواند با مشارکت آنها در اقدامات ما حل شود ، چشم اندازهای واقعی را شناسایی می کنیم.

مگر اینکه افراد به دنبال تغییر باشند ، به سمت تغییر مهاجرت نخواهند کرد. بنابراین ، اولین قدم شناسایی وضعیت ناخواسته یا نیازها ، خواسته ها و “نمی خواهم” است و سپس به مشتری بالقوه اجازه می دهد راه حلی برای علل آنها کشف کند … نه شما. تفاوت را ببین؟

اگر شما با MLM دست و پنجه نرم می کنید ، ممکن است به این دلیل باشد که شما سعی می کنید افراد را به یک دلیل اشتباه استخدام کنید و بنابراین ، با استفاده از رویکرد کاملاً اشتباه و در نتیجه همه اینها ، افراد اشتباه را به خدمت بگیرید.

این ما را به نقطه شماره 2 می رساند. استخدام افراد نامناسب:

ابتدا افراد دارای نیاز به تغییر را شناسایی کنید. افرادی که وضعیت ناخواسته ای را در مکالمه ابراز داشته اند که می تواند آنها را وادار به اقدام کند. حتی در این صورت ، قبل از اینکه در مورد شرکت ، محصولات یا طرح جبران خسارت عالی صحبت کنید ، باید شرایط بیشتری را به آنها بدهید.

افرادی که باید به دنبال آنها باشید افرادی با ویژگی های خاص هستند. نوع ایده آل افرادی که بهترین شرکای ایجاد مشاغل را تشکیل می دهند کسانی هستند که …

1. شما تمایل به تغییر دارید ،

2. آنها افراد از نوع مردم گرا هستند ،

3- از آنجا که احترام افراد در زندگی آنها را ستایش می کند و بر زندگی دیگران تأثیر می گذارد ، تأثیرگذار است.

4- در کلوپ های خدماتی ، باشگاه های تجاری شبکه ای یا در جامعه فعال هستند. آنها مفهوم شبکه ها را به عنوان بخشی از یک مدل تجاری مشروع درک می کنند ،

5- از نظر مالی قادر به سرمایه گذاری در مشاغل خود برای تسهیل رشد هستند.

هرچه فرد از این خصوصیات بیشتر برخوردار باشد ، احتمال موفقیت در بازاریابی شبکه ای نیز بیشتر خواهد بود. هنگامی که مشتری بالقوه خود را با استفاده از این معیارها واجد شرایط کردید و تشخیص دادید که آنها به اندازه کافی از این مشخصات برخوردار هستند تا یک چشم انداز خوب در نظر گرفته شود ، فقط در این صورت است که باید فرایند تلاش برای کمک به آنها را در حل وضعیت ناخواسته خود با دعوت از آنها برای کشف راه حل آغاز کنیم.

آنلاین شوید و رشد درآمد خود را تماشا کنید.

حق چاپ 2005 توسط استیو لاول

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا