دنیای وب

چگونه می توان دنبال کننده های واقعی اینستاگرام ساخت

راه درست برای توسعه تجارت خود با این برند قدرتمند و مخاطبان و ابزار بازاریابی محتوا

ما اخیراً در مورد چگونگی تقویت بازاریابی تجاری خود با اینستاگرام صحبت کرده ایم. برخلاف آنچه هنوز بسیاری از مردم فکر می کنند ، اینستاگرام فقط یک برنامه سرگرم کننده نیست که بتوانید در آن غذا ، تعطیلات و عکس های خانوادگی ارسال کنید.

اینستاگرام به ابزاری قدرتمند برای برندسازی ، ایجاد مخاطبان و بازاریابی محتوای شرکت تبدیل شده است. این شرکت بیش از 200 میلیون عضو فعال ماهانه دارد که روزانه 60 میلیون عکس و 1.6 میلیارد لایک دارند.

هشدار توجه: افراد زیادی وجود دارند که قول می دهند پیروان اینستاگرام شما را به هزاران نفر افزایش دهند ، اما مراقب باشید. بسیاری از آنها از حسابهای جعلی ایجاد شده برای پرت کردن شماره های شما استفاده می کنند.

این نوع پیروان دارای ارزش صفر هستند. در واقع ، این می تواند خطرناک باشد ، یا می خواهید رمز عبور یا تصاویر خود را به سرقت برده یا ویروس داشته باشید.

طبق اطلاعات Imperva Data Security ، این روبات های بد 28.9 درصد از روبات های اینستاگرام را تشکیل می دهند.

بهترین راه برای ساختن دنبال کنندگان اینستاگرام خود ، اصلی بودن با برند و مخاطب خود است.

در اینجا 3 نکته برای کمک به شما در پیروان واقعی اینستاگرام آورده شده است:

1. داستانی را با هشتگ بگویید

استفاده از نام تجاری خود به عنوان یک هشتگ بسیار عالی است ، اما باید فراتر از آن فکر کنید.

اگر می خواهید از پست های اینستاگرام خود برای به دست آوردن دنبال کنندگان استفاده کنید ، از هشتگ های دیگری استفاده کنید که داستان عکسی را که به اشتراک می گذارید را نشان می دهد. وقتی می خواهید مکالمه را ارسال کنید ، پست هایی را برای مواردی مانند:

• مناسبت ها

• تبلیغات

• مسابقات

• راه اندازی محصول

Tostitos نمونه خوبی از یک مارک تجاری است که به خوبی عمل می کند. آنها برای تشویق مردم به دیدار و به اشتراک گذاری تراشه های خود و همچنین استفاده از هشتگ هنگام اشتراک عکس از برخوردهای خود ، از هشتگ #GetTogetherAl tashmë استفاده می کنند.

با داشتن هشتگ های جذاب جذاب ، می توانید آنها را در جستجوی اینستاگرام کشف کنید و امیدوار باشید که دنبال کننده های اینستاگرام خود را ایجاد کنید.

2. خلاق باشید

اینستاگرام همه چیز در مورد عکس ها است ، بنابراین بسیاری از مردم فکر می کنند یک شرح زیر ایده بعدی است.

از توضیحات عکس غافل نشوید! شما می توانید با کلمات توصیفی تعامل ایجاد کنید و تعامل را تقویت کنید ، پیروان خود را درگیر ، الهام بخش و دوست دارند.

در اینجا چند ایده برای کمک به شما در ایجاد پیروان اینستاگرام با پست های خود آورده شده است:

• از سوالات برای توضیح استفاده کنید. سؤال خود را در ابتدای ارسال بنویسید تا مردم ابتدا آن را ببینند.

• با پست خود شخصی شوید. داستانی درباره خودتان بگویید ، یا اینکه چگونه محصول شما به شخص دیگری کمک کرده یا از آن الهام گرفته است.

از مردم بخواهید دیگران را علامت گذاری کنند. از افراد بخواهید که سه نفر از بهترین دوستان خود را برچسب گذاری کنند یا از کسی که نشان می دهد دیگر پیروان بالقوه خود را وارد معادله می کنند ، برچسب گذاری کنند.

یک مثال عالی از یک مارک که برای پست های شخصی بسیار خوب است ، حساب Instagram NatGeo است.

آنها داستانهایی را در اینستاگرام خیره کننده با برچسب های آموزشی ایجاد می کنند تا کاربر را در مورد گرفتاری حیوانات در سرتاسر جهان آموزش دهند.

به یاد داشته باشید وقتی نوبت به استفاده از پست های اینستاگرام برای گرفتن دنبال کننده می رسد ، همه چیز در مورد حقیقت است. در هر پست از سؤال استفاده نکنید یا داستانی را بگویید که واقعی نیست.

3. برو محلی

یکی از بهترین راه های ایجاد دنبال کننده های اینستاگرام شما ، آشنایی با همسایگان است!

این که آیا شما در حال ایجاد تبلیغات اینستاگرام هستید یا می خواهید رویداد خود را در یک منطقه خاص تبلیغ کنید ، می توانید با رفتن به صفحه جستجو و کلیک بر روی برگه Places ، آنچه در نزدیکی شما اتفاق می افتد را ببینید.

برای دیدن پست های جغرافیایی شده برای آن منطقه ، مکان را تایپ کنید. سپس از پست های مرتبط که اخیراً برچسب خورده اند بازدید کنید – و پست های رقبا مشخص نیست – نظر یا حتی ایموجی را بگذارید و اگر دوست دارید آنچه را می بینید ، از آن شخص پیروی کنید. امیدواریم این آغاز یک واکنش ارگانیک باشد.

به عنوان مثال ، اگر خدمات مربیگری زندگی را ارائه می دهید ، می توانید وب سایت خود را که به دنبال آن “کارآفرینان” است بنویسید. کارآفرینان محلی ممکن است به دنبال تعادل کار و زندگی باشند یا به دستیابی به اهداف زندگی یا چالشهای شغلی کمک کنند.

به همین ترتیب ، اگر سایتی فیزیکی دارید که افراد در اینستاگرام آن را ثبت کرده اند ، درمورد عکس های آن برچسب ها نظر دهید تا مطمئن شوید که می دانید در اینستاگرام هستید ، پس از آنها دنبال کنید.

در اینجا برخی از بهترین راه ها برای ساختن پیروان اینستاگرام به روش صحیح آورده شده است: بدون ربات ، بدون میانبر و راه های اثبات و واقعی برای تعامل با طرفداران خود و تبدیل آنها به دنبال کننده!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا