دنیای وب

چگونه می توان رسانه های اجتماعی را به مخلوط بازاریابی خود اضافه کرد

دنیای شبکه های اجتماعی به ویژه برای مدیران و صاحبان مشاغل که ممکن است نام فیس بوک و وبلاگ نویسی را بشنوند اما در واقع در آن شرکت نکرده اند و واقعاً نمی دانند چگونه کار می کنند – یا مهمتر از همه ، ارزش آنها در ترکیب بازاریابی بسیار دلهره آور به نظر می رسد.

بنابراین وقتی ریچارد مک مانوس ، بنیانگذار ReadWriteWeb ، وبلاگی که اخبار ، بررسی ها و تجزیه و تحلیل ها را برای فناوری وب فراهم می کند و دارای مشترک RSS و ایمیل حدود 275000 مشترک است ، پیش بینی چشم انداز 2009 وب را اعلام کرد ، تعجب آور نبود که بسیاری از آنها در شبکه های رسانه های اجتماعی شرکت کردند. برخی از پیش بینی های وی شامل اضافه شدن آیتونز به ویژگی های شبکه های اجتماعی ، ثبت نام فیس بوک در OpenSocial ، معرفی برنامه هایی با پلاگین برای توییتر و فیس بوک و رسانه هایی که انواع مختلف تبلیغات آنلاین را آزمایش می کنند (شاید با شبکه های رسانه های اجتماعی آنها؟)

بنابراین می دانید که باید رسانه های اجتماعی و رسانه های اجتماعی را به مخلوط بازاریابی 2009 خود اضافه کنید ، اما چگونه کار را شروع می کنید؟ Facebook ، LinkedIn ، MySpace ، Digg ، Twitter ، Ning – لیست سایت ها بی پایان است. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ همه چیز به این بستگی دارد که کدام یک برای مشتری شما مناسب است.

خیلی گزینه ، خیلی وقت کم.

دقیقاً مانند سایر تبلیغات بازاریابی ، نرم افزار شبکه اجتماعی شما به استراتژی ای نیاز دارد که شامل اندازه گیری بازده سرمایه گذاری شما باشد. بسیاری از افراد صرفاً به دلیل اینکه در مورد آن چیزهایی شنیده اند ، مانند فیس بوک و مای اسپیس بیشتر درگیر شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها می شوند. در عوض ، باید به این فکر کنید که می خواهید در اینجا به چه چیزی برسید. آیا به دنبال برقراری ارتباط با مشتریان موجود هستید؟ آیا می خواهید مشتری های بالقوه واجد شرایط و با کیفیت بالا پیدا کنید؟ آیا شما امیدوارید که مشتریان فعلی شما در شبکه های اجتماعی را به فرصت های جدید باز کنند؟ آیا با مشتریان خود بصورت آنلاین تعامل و تعامل خواهید داشت یا فقط ایده ها و ایده ها را گسترش می دهید؟ آیا به جمع آوری ایده های جدید از شبکه اجتماعی خود امیدوارید یا اینکه انتظار می رود مرکز تفکر گروهی باشید؟ پس از شناسایی علل چرا اگر می خواهید شبکه های اجتماعی را در برنامه های بازاریابی خود بگنجانید ، قدم بعدی پیوستن به برخی از آنها است.

نمایه خود را ایجاد کنید.

کلیک کردن روی سایتی مانند Facebook یا LinkedIn در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد. شما “مخاطب” ندارید ، (افرادی که نمایه شما را مشاهده می کنند یا کسانی را پیدا کرده اید که با آنها ارتباط برقرار می کنید) نمایه شما در معرض دید قرار می گیرد ، و از خود می پرسید که چرا کسی مایل است به صورت آنلاین با شما تماس بگیرد. برای مرور قسمت نمایه سایت کمی وقت بگذارید.

به یاد داشته باشید ، به این فکر کنید که می خواهید با چه کسانی ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. سپس پروفایل خود را طوری طراحی کنید که مشتریانی که می خواهید شما را پیدا کنند. آیا می خواهید با گروه هایی که به دنبال فناوری ابتکاری هستند درگیر شوید؟ آیا شما رهبر گروهی هستید که برای آخرین فناوری CRM مشاوره و استراتژی ارائه می دهند؟ چه چیزی شما را به یک Super VAR تبدیل می کند؟ با خواندن نمایه شما ، مشتری جدید یا مشتری بالقوه بر اساس آنچه شما می نویسید فوراً می دانند.

ایجاد ارتباط کنید.

اکنون زمان شروع جستجو برای افرادی است که در شبکه می شناسید. به شما این امکان را می دهد تا با افرادی که می شناسید و به آنها اعتماد دارید سایت را کاوش کنید. به خودتان اجازه دهید با نحوه عملکرد قسمت اجتماعی شبکه احساس راحتی کند. به یاد داشته باشید ، همه یک بار مبتدی بودند ، بنابراین در ابتدا با کسانی که می توانند به شما کمک کنند تماس بگیرید. LinkedIn سایتی است که هدف آن ایجاد ارتباطات تجاری است. توییتر به شما امکان می دهد شخصی را دنبال یا دنبال کنید. فیس بوک و مای اسپیس جو جامعه را فراهم می کنند. شما از دیدن افرادی که به همان کارهایی که انجام می دهید علاقه مند می شوید شگفت زده خواهید شد. افرادی را با ذهن و فکر مشابه پیدا کنید.

درست مثل یک مهمانی یا تفرج 4 جولای ، شما با کسی که می داند مکالمه کجا می رود چت می کنید. شبکه های اجتماعی به سادگی یک ابزار بازاریابی عالی برای افزایش روابط موجود با مشتری و یافتن روابط جدید هستند. با چه کسی رابطه دارید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا