دنیای وب

چگونه می توان سرنخ های شبکه بازاریابی با کیفیت بالا ایجاد کرد

ایجاد مشتری های بازاریابی شبکه ای خود در حال حاضر بسیار آسان شده است ، زیرا شما می توانید به راحتی یک وبلاگ ایجاد کنید و یک نام دامنه دریافت کنید ، در واقع بسیاری از شرکت هایی که قبلا مشتری های بازاریابی شبکه ای می فروختند اکنون از فعالیت خارج شده اند یا مجبورند محصولات خود را در صورت تقاضا تغییر دهند زیرا مشتریان بالقوه بسیار افت کرده اند!

بنابراین چگونه شروع به ایجاد راهکارهای بازاریابی شبکه ای برای تجارت خود می کنید و از همه مهمتر ، چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که منجر به تولید محصولات با کیفیت بالا می شوید؟

اول ، بیایید نگاهی بیندازیم که چرا شما باید بیشتر از کمیت روی کیفیت سرب تمرکز کنید.

برای پیوستن به کار خود به دنبال چه شخصی هستید؟ شخصی که می خواهد سریع ثروتمند شود؟ کسی همه چیز را به صورت رایگان می خواهد؟ احتمالا نه.

شما باید به دنبال افرادی باشید که جدی در ایجاد یک تجارت آنلاین تصمیم دارند و واقعاً مصمم به کار هستند و البته کسی که می داند برای شروع کار و آموزش مجبور است مقداری پول بدهد.

بنابراین چگونه می توان افراد مناسب را به لیست پستی خود جذب کرد؟

شما باید در مورد اینکه این افراد در اینترنت از کجا معلق هستند ، انواع چیزهایی که به صورت آنلاین جستجو می کنند ، نیازهایشان و س questionsالاتی که دارید بپرسید.

برای جذب این افراد بنویسید. درباره درآمدزایی یک میلیون دلار در روز بدون شغل تبلیغ نکنید. آیا فکر می کنید این مورد شخصی را که در ساختن یک شرکت جدی است جذب کند؟ واقع بین باشید ، زیرا این همان چیزی است که احتمال ایده آل را به خود جلب می کند.

یک چیزی که اخیراً خوانده ام و کاملاً منطقی است ، احتیاط نسبت به استفاده مداوم از کلمه free است. چرا؟ زیرا شما افرادی را نمی خواهید که فقط به دنبال هدیه رایگان باشند. همچنین ، برچسب گذاری رایگان چیزی می تواند آن را ارزان کند. سعی کنید و از استفاده مداوم از قلاب رایگان خودداری کنید و ببینید که چگونه نوع مشتری بالقوه تغییر می کند.

اکنون باید نگاهی به محرک هایی که آنها استفاده می کنند نیز داشته باشید … آیا آنها به ناحیه دردناک یک فرد خاص برخورد می کنند یا تنبل هستند؟ بگذارید مثالی بزنم … اگر بگویید “می خواهی ببینی چطور من فقط دو ساعت در روز با لباس خواب کار می کنم؟” فکر می کنید من کسانی که آماده میلیونر شدن هستند یا کسانی که می خواهند کار کمتری انجام دهند را جذب می کنم؟

حتی اگر فقط دو ساعت در روز با لباس خواب خود کار کنید ، احتمالاً مجبورید که سخت کار کنید تا به این مرحله برسید ، وگرنه هیچ درآمدی ندارید.

اگر بگویم “استراتژی های لازم برای یادگیری موفقیت آنلاین را کشف کنید” ، افرادی را که مایل به یادگیری ، کار سخت و متعهد هستند جذب می کنم.

کلمات بسیار قدرتمند هستند ، اگر می خواهید چشم اندازهای جدی ایجاد کنید مراقب نحوه استفاده از آنها باشید.

در حالی که ممکن است فکر کنید اکنون با انجام ندادن کارهایی فقط برای جلب مخاطب ، در حال از دست دادن میزان بازدید و یا هدایت بیشتر هستید ، ممکن است تعجب کنید. چه تعداد “هیتر بالقوه” دارید که وب سایت یا صفحه را ترک کرده اند زیرا آنها از تبلیغات تبلیغاتی پسندیده نیستند؟

تا شروع به هدف قرار دادن آنها نکنید ، نمی دانید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا