دنیای وب

چگونه می توان شرکای رسانه های اجتماعی را تقویت کرد و تلاش های SEO شما را بهبود بخشید؟

اس ام ام و بهینه سازی موتور جستجو اغلب در فضای دیجیتال مارکتینگ جایگاه جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

و در واقع دو عامل تعیین کننده در زمینه بازاریابی آنلاین هستند.

اما آنچه ما نمی فهمیم این است که چرا بسیاری از شرکت ها بازاریابی رسانه های اجتماعی را به عنوان یکی از بزرگترین متحدان سئو نمی پذیرند.

آیا می‌خواهیم بگوییم که رسانه‌های اجتماعی مستقیماً رتبه‌بندی موتور جستجوی شما را ارتقا می‌دهند؟

پاسخ ساده NO خواهد بود!

شما باید بپذیرید که معیارهای اجتماعی مانند لایک های فیس بوک و فالوورهای توییتر به قدرت رسانه های اجتماعی اشاره می کنند، اما هیچ دست مستقیمی در رتبه بندی موتورهای جستجو ندارند.

پاسخ های مستقیم ما مطمئناً گیج کننده است. با این حال، ما کاملاً معتقدیم که SEO و SMO شرکای قدرتمندی هستند که سازمان ها باید برای موفقیت بازاریابی دیجیتال از آنها استفاده کنند.

بیایید نگاهی عمیق‌تر بیندازیم و نشان دهیم که چگونه SMM می‌تواند استراتژی سئوی شما را ارزشمند و ایمن کند.

رابطه بین معیارهای اجتماعی و سئو

فرض کنید ممکن است آزمایش قبلی انجام شده باشد که استفاده از معیارهای رسانه های اجتماعی مانند رسانه های اجتماعی و میزان مشارکت در رتبه بندی موتورهای جستجو را تعیین کرده باشد.

اما به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی و ناپایدار SMO و علائم ضعیف ناشی از آن، متخصصان ممکن است آزمایش ها را مسدود کرده باشند.

مت کاتز در سال 2014 در ویدیوی وب مسترهای خود این موضوع را به خوبی توضیح داد. او در آن زمان رئیس تیم وب اسپم گوگل بود و ادعا کرد که سیگنال ناقصی را به رسانه های اجتماعی ارائه کرده است.

همچنین الگوریتم های موتورهای جستجو قادر به تعیین صحت و اعتبار مقالات ارسالی و مشخصات آنها نیستند.

با این حال، آیا راهی غیرمستقیم وجود دارد که رسانه های اجتماعی بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد؟

و این در ویدیوی خود کات تزئین شده است.

او گفت که گوگل با سایت های رسانه های اجتماعی مانند هر سایت دیگری در اینترنت رفتار می کند ، این بدان معناست که قوانین برای فیس بوک ، توییتر و بقیه سایت های دیگر یکسان است.

مزایای رسانه های اجتماعی برای تجارت

توانایی برقراری ارتباط

از آنجایی که اکثر رسانه های اجتماعی حاوی لینک هایی به وب سایت های دیگر هستند، صاحبان وب سایت ها و تولیدکنندگان محتوا می توانند از آن برای تبلیغ محتوای خود استفاده کنند.

شما می توانید از ترکیب خاصی از استراتژی های تبلیغاتی ارگانیک و پولی برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنید.

به این شکل اتفاق افتاد-

هنگامی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، ممکن است موارد زیادی وجود داشته باشد که پست های خاصی روی شما تأثیر گذاشته باشد.

توجه به یک مقاله در آنچه در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید و به اشتراک می گذارید مشهود است. شما اغلب می توانید از اطلاعات مقاله در کار دیگر خود استفاده کنید و به مقاله منبع مراجعه کنید.

درک کنید که مردم نمی توانند با چیزی بدون دانستن آن ارتباط برقرار کنند. رسانه‌های اجتماعی فرصت مناسبی را برای تولیدکنندگان محتوا فراهم می‌کند تا مخاطبان خود را درگیر کنند و محتوایی را که شایسته پیوند هستند به اشتراک بگذارند.

ممکن است موافق باشید که SMM به وب سایت ها و افرادی که قبلا ناشناخته بودند نگاه کرده است. یک لوگو ایجاد کنید

حال تصور کنید که شخص یا چیزی (مارک، محصول، خدمات، فرد، شرکت و غیره) که گوگل از قبل نمی‌شناسد، ناگهان متوجه نظرات زیادی در اینترنت شود. در این صورت، گوگل از آنها می خواهد که آنها را به عنوان “موجودات” طبقه بندی کند.

در اینجا چند موقعیت منحصر به فرد وجود دارد که می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد. این به زمینه ای که در آن صحبت می کنید یا نحوه ارتباط مردم با شما در اینترنت مربوط می شود.

بدانید که از نظر فاصله رتبه در یک چیز قضاوت نمی شوید بلکه بر اساس خواسته های خود به عنوان یک سازمان قضاوت می شوید.

بنابراین، ممکن است وب سایت شما در حال حاضر در مورد چیز خاصی ذکر نشده باشد، اما اگر تعداد افرادی که به شما اعتماد دارند را ببینند، می توانند شروع به شناخت کسب و کار شما در آن زمینه خاص کنند.

به این می گویند قدرت ارتباط خوب.

با این حال، باید مطمئن شوید که گزارش خوب نه تنها در رسانه های اجتماعی بلکه در همه پلتفرم ها است.

شما می توانید بازاریابی برند خود را به هسته اصلی مخاطبان خود هدف قرار دهید و الهام بخش تعامل و تعامل مثبت در رسانه های اجتماعی باشید.

رسانه های اجتماعی برای تحقیق

شما نمی توانید فراموش کنید که مردم از رسانه های اجتماعی برای جستجوی محصولات یا مارک های خاص استفاده می کنند و موقعیت مکانی شما فقط محدود به گوگل یا بینگ نیست.

وقتی با توییتر کار می کنید ، متوجه می شوید که کانال های رسانه های اجتماعی با گرایش ها ، هشتگ ها ، ایده ها و ابزارهای دیگر به شما این فرصت را می دهند تا با مشتریان بالقوه تعامل داشته باشید و محتوای خود را برای کاربران قابل مشاهده کنید.

نتایج مشابهی را در پینترست و اینستاگرام خواهید دید.

همچنین، اگر کسی بخواهد در مورد شرکت شما بیشتر بداند، ممکن است از حضور شما در کانال های فیس بوک، اینستاگرام، توییتر شما اطلاع داشته باشد – یک جستجوی سریع انجام دهید و تصمیم بگیرید که آیا می خواهد با شرکت شما ارتباط برقرار کند یا خیر.

مارک زاکربرگ در سال 2016 گفت که “مردم اکنون بیش از 2 میلیارد جستجو در روز بین جستجوی افراد، شرکت ها و سایر چیزهایی که مورد علاقه آنها هستند انجام می دهند.” – منبع Techcrunch.

فیس بوک قبلاً از موتورهای جستجوی معنایی عقب نشینی کرده و جستجوهای دقیق کلمات کلیدی را راه اندازی کرده است که با درخواست های جستجوی بیشتری برای کانال های رسانه ای همراه بوده است.

توییتر، از زمان پیدایش، اولین جایی بوده است که مردم برای جستجو هجوم آورده‌اند، مخصوصاً وقتی صحبت از اخبار بزرگ در سراسر جهان می‌شود. به نظر می رسید جستجوی متن کامل برای فیس بوک کار می کند و حجم درخواست ها را تسریع می کند.

تغییر ذهنیت سئو

ما به مرحله ای می رسیم که فقط مرکز سئو تا زمان بهینه سازی گوگل نیست. باید بدانیم که بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک توسعه و مرتبط با smo است.

همچنین، در حالی که موقعیت گوگل نامشخص است، از سوی دیگر، بینگ در ترکیب معیارهای اجتماعی در الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار خوب است.

ممکن است موافق باشید که مخاطبانی که به وب‌سایت شرکت می‌آیند و از کانال‌های رسانه‌های دیجیتال پرش می‌کنند، قبلاً به معنای بسیار عمل‌گرایانه با شرکت تعامل داشته‌اند.

همچنین ، رسانه های دیجیتال به کاربران امکان دسترسی به روشی قدرتمند و جذاب را می دهد. بنابراین ، گسترش آگاهی اجتماعی ، رسانه ای و برند و رشد نام تجاری شما تنها موفق خواهد بود.

افسوس! از آنجا که وب سایت ها همه در مورد ایجاد روابط، توسعه مخاطبان و به اشتراک گذاری ایده ها هستند – ما به شما کمک می کنیم آن را با عشق بیان کنید.

استخدام کن یک آژانس بازاریابی دیجیتال در چندیگار برای ایجاد قدرت برند خود در کانال های اجتماعی اصلی، اطلاعاتی با محتوای بسیار مرتبط، جذاب، به خوبی تحقیق شده و منحصر به فرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا