دنیای وب

چگونه می توان طاقچه ای سودآور را به صورت آنلاین پیدا کرد

مهم نیست که چه نوع تجارت آنلاین را می خواهید توسعه دهید ، بهتر است روی یک مکان خاص تمرکز کنید.

اما انتخاب یک طاقچه سودآور بصورت آنلاین گاهی می تواند مانند تلاش برای یافتن سوزن در انبار کاه باشد. اینترنت مکانی شلوغ است و صاحبان مشاغل اینترنتی باید بدانند که قبل از صرف وقت ، پول و منابع برای ایجاد یک تجارت مبتنی بر اینترنت ، به بازار ارزانی وارد می شوند.

در اینجا 7 نکته در مورد چگونگی یافتن طاقچه ای سودآور بصورت آنلاین آورده شده است.

1. گوگل پیشنهاد می کند

وقتی کلمه ای را در Google تایپ می کنید ، قبل از وارد کردن کلید ، لیستی از عبارات بالقوه ای را که ممکن است جستجو کنید نشان می دهد. این ویژگی تکمیل خودکار به درخواست های محبوب سایر کاربران متکی است. از آنجا که عموم مردم در حال جستجوی این مورد هستند ، به احتمال زیاد یک مکان آنلاین سودآور است.

2. آمازون

هنگامی که به دنبال یک تجارت سودآور آنلاین هستید ، آمازون کارهای زیادی برای شما انجام داده است. اگر بازار طاقچه نزد بزرگترین خرده فروش جهان محبوب باشد ، به سرعت به شما اطلاع می دهد که آیا بازار کار دارید یا خیر.

3. مجلات و کتابها

همچنین می توانید از دنیای آفلاین برای جستجوی طاقچه ای سودآور بصورت آنلاین استفاده کنید. ناشران مجلات و کتابها قبل از صرف هزینه برای بازاریابی و چاپ ، تحقیقات زیادی انجام می دهند ، بنابراین وقتی می بینید کتاب یا مجله ای برای فروش قرار دارد ، به احتمال زیاد بر اساس بازار طاقچه است.

4. FAQFox.com

FAQFox.com انجمن های آنلاین را اسکن می کند و کلمات کلیدی و عبارات را بر اساس کلمه ای که وارد می کنید خراش می دهد. این عناوین ، پیوندها و س questionsالات مربوط به کلمه کلیدی شما را لیست می کند. وقتی می بینید افراد زیادی در مورد همان مشکل ، محصول یا خدمات صحبت می کنند ، این نشان دهنده یک طعمه سودآور آنلاین است.

5. Udemy.com

این وب سایت بازارهایی را که مردم در آن دوره ها و آموزش می خرند نشان می دهد. برای دیدن لیستی از محبوب ترین دوره ها می توانید از پایگاه اطلاعاتی آنها استفاده کنید. این یک روش عالی برای کشف اینکه مردم واقعاً برای چه چیزی می پردازند است.

6. از یک تکنوراتی س Askال کنید

می توانید رشته خود را در این سایت جستجو کنید. اگر تعداد زیادی نتیجه وجود دارد ، به طور بالقوه می توانید به صورت آنلاین مکانی سودآور باشید.

7. رقابت

اگر شرکت های زیادی در بازار کاملاً رقابتی وجود داشته باشند ، موفقیت برای شما دشوار خواهد بود. با این حال ، اگر رقابتی وجود نداشته باشد ، این نشان می دهد که این یک بازار مناسب نیست. نام دامنه Google خود را تایپ کنید. اگر تبلیغاتی در رابطه با جستجو وجود دارد ، نشانه خوبی است. این بدان معنی است که شرکت ها به اندازه کافی سودآور هستند که می توانند پول خود را برای تبلیغات در بازار خرج کنند. اکنون شما باید تلاش خود را معطوف به بخشی کاملاً مشخص از این بازار کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا