دنیای وب

چگونه می توان مانند یک ثروتمند سرمایه گذاری کرد – بررسی EVG

مایک دیلارد ، یک کارآفرین مشهور بازاریابی اینترنتی و میلیونر خودساخته ، از چند سال پیش کار در پروژه ای را آغاز کرد ، با هدف کشف استراتژی های عالی سرمایه گذاری ثروتمندان و چگونگی ایجاد ثروت طولانی مدت.

او قبلاً می دانست چگونه با بازاریابی شبکه ای و اینترنتی درآمد زیادی کسب کند ، اما نه اینکه چگونه با خیال راحت پول را سرمایه گذاری کند و از آن برای نسل های آینده محافظت کند. بنابراین او شروع به مطالعه استراتژی های سرمایه گذاری و چگونگی چرخه ثروت کرد. برای ملاقات و مصاحبه با سرمایه گذاران ثروتمند و موفق ، به دنیا سفر کنید تا از استراتژی های آنها مطلع شوید. وی همچنین تاریخ و انتقال عمده ثروت را که در گذشته رخ داده است مورد مطالعه قرار داد – مشهورترین آنها احتمالاً ظهور و سقوط امپراتوری روم است. پروژه وی سرانجام به ایجاد گروه Elevation (EVG) منجر شد که در سال 2010 تاسیس شد.

هدف مایک دیلارد از EVG کشف استراتژی های سرمایه گذاری “جعبه سیاه” برای ثروتمندان بود که توده ها از آن اطلاع ندارند و همچنین ارائه اطلاعات دقیق در مورد نحوه اقدام و پیگیری این استراتژی ها برای کسانی که می خواهند چنین کاری انجام دهند. . EVG راهی متفاوت ، بی معنی و قطعاً سرگرم کننده تر برای یادگیری در مورد سرمایه گذاری ، به غیر از روش های سنتی مطالعه دوره ها و ادبیات در مورد موضوع ، ارائه می دهد.

گروه Elevation آموزش دیده و از طریق فیلم ها و وبینارهای زنده در مورد استراتژی های مختلف سرمایه گذاری ، دروس آنلاین را ارائه می دهد. نباید از آن به عنوان خدمات مشاوره ای استفاده شود و مایک دلارد به صراحت می گوید که این مشاور مالی نیست. ترجیح می دهم بگویم که این شباهت زیادی به دفترچه خاطرات شخصی مایک دارد ، زیرا وی سفر خود را به دنیای سرمایه گذاری و آموزش مالی ثبت می کند.

در EVG ، اعضا می توانند آنچه مایک شخصاً با پول خود انجام می دهد ، آنچه را می خرد و می فروشد ، که با او کار می کند و غیره دنبال کنند. کارشناسان مالی ، مانند پل هارمن ، مایکل مالونی ، کیپ هریاژ و تام ولایت ، دائماً به EVG دعوت می شوند و استراتژی های خود را در مورد پول ، سرمایه گذاری ، مالیات و غیره به اشتراک می گذارند.

این واقعیت که اعضای EVG به نقش خصوصی مایک دلارد برای شرکت ها ، مشاوران مالی و مربیان دسترسی دارند ، به خودی خود ارزش بسیاری دارد. یافتن مشاوران خوب و قابل اعتماد دشوار است. در دنیای مالی ، هر کسی را که می دانید غالباً از آنچه می دانید مهمتر است …

برای اینکه بتوانید در مورد موضوع EVG ایده بگیرید ، در اینجا برخی از مباحث / درسهایی که تاکنون پوشش داده شده است:

  • نحوه بهره گیری از بزرگترین انتقال ثروت در حال حاضر در حال انجام است
  • چگونه می توان بانک خود را ثروتمند و بازنشسته کرد – بدون مالیات
  • چگونه می توان IRA را به صورت قانونی آزاد کرد و هر کجا را انتخاب کردید پول سرمایه گذاری کنید
  • آنچه در مورد خرید و فروش طلا و نقره باید بدانید
  • چگونه فرزندان خود را قادر به ایجاد میراث خانوادگی کنیم
  • چگونه از افزایش تورم بهره مند شویم
  • یک استراتژی سه بخشی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات
  • سرمایه گذاری خارجی و حمایت از دارایی های بین المللی
  • چگونه می توان در دنیایی با اوج انرژی سرمایه گذاری کرد … و موارد دیگر …

به نظر من ، عضویت در جامعه ای مانند EVG راهی سرگرم کننده برای به دست آوردن درک و دانش گسترده تری در مورد سرمایه گذاری ، اطلاعات به روز شده در مورد فرصت های جدید و همچنین اطلاعات به روز در مورد وضعیت اقتصادی عمومی است. همیشه ایده خوبی است که از منابع مختلف به اطلاعات مربوط به این موضوع دسترسی پیدا کنید …

به گفته مایک دیلارد ، در صورت رونق اقتصادی یا رکود اقتصادی ، در صورت دسترسی به اطلاعات صحیح ، می توانید سود کسب کنید. و این همان چیزی است که او می خواهد با EVG این اطلاعات را به اعضای خود ارائه دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا