دنیای وب

چگونه می توان مشاغل نوشتن مستقل فریبکار آنلاین را در سایت های معروف مانند Craigslist مشاهده کرد

اگر در زمینه نوشتن مستقل تازه وارد هستید ، نه تنها تشخیص یک کار قانونی از طریق کلاهبرداری دشوار است بلکه کاملا غیرممکن است. این به این دلیل است که کلاهبرداری برای مشاغل نوشتن مستقل آنلاین در حال توسعه است. مانند همه مجرمان ، پس از آنکه افراد بیشتری به روش های خود روی می آورند ، عقب در پشت آنها ایجاد می شود. پس چگونه می توانید از خود محافظت کنید؟ چگونه می توان از سو takenاستفاده جلوگیری کرد؟ در اینجا سه ​​روش برای انجام این کار وجود دارد.

1. به دنبال اطلاعات تماس باشید: نه تنها باید آن را جستجو کنید بلکه سعی کنید با روش هایی که ارائه می دهد با شرکت تماس بگیرید.

در حالی که بسیاری از شرکت ها برای جلوگیری از بمباران جویندگان کار به طور ناشناس در سایت هایی مانند Craigslist پست می گذارند ، گاهی اوقات یک شرکت قانونی به شما باز می گردد تا در صورت درخواست حداقل دریافت مواد خود را تأیید کند.

از طرف دیگر ، شرکت های متقلب ممکن است در مورد “پیشنهادات” با شما تماس بگیرند ، به عنوان مثال ، مشترک شدن در سایت عضویت فقط با 2.95 دلار در هر ماه. برای آگهی هایی که مستقیماً با پرداخت ماهانه 1.95 دلار مستقیم به صندوق ورودی شما تحویل می دهید ، ثبت نام کنید. وقتی آنها به حساب شما دسترسی پیدا کنند ، معمولاً هر ماه از 40 تا 97 دلار یا بیشتر – هر ماه از حساب شما شارژ می گیرند.

2. به دنبال جزئیات باشید: وقتی نوبت به ارسال مطالب می رسد ، شرکت های کلاهبرداری در هر دو قسمت حوزه فعالیت می کنند – یا از قبل چیزهای خاصی را از شما می پرسند یا اینکه خیلی کم از شما درخواست می کنند. همه چیز بستگی به این دارد که نیرنگ آنها چیست.

برخی از آنها محتوای رایگان می خواهند ، بنابراین ممکن است نمونه های نوشتاری “اصلی” را درخواست کنند. دیگران پول می خواهند ، بنابراین آنها فقط از شما می خواهند اطلاعات خاص (پراکنده) ارسال کنید تا بتوانند بعداً با پیشنهادات جعلی خود اطلاعات تماس شما را بگیرند و به شما اسپم بدهند.

3. درخواست مطالب انبوه: اگر شرکتی با یک درخواست محتوای زیاد با شما تماس بگیرد و شما درصد مشخصی را از قبل پرداخت نکرده باشید ، احتمالاً کلاهبرداری است. بازی آنها دریافت محتوای رایگان است.

من نویسنده سئو هستم. یک روز از شرکتی که 40 مقاله می خواست ایمیلی دریافت کردم. یادم نیست چی بود آنها لیستی از کلمات کلیدی را در اختیار من قرار دادند و از من پرسیدند چه زمانی می توانم سفارش را تکمیل کنم. در عرض 3 روز گفتم و برای شروع 50٪ ودیعه می خواهیم. آنها نپذیرفتند. من قدم زدم.

اغلب اوقات ، شرکت ها می گویند که پس از تکمیل تعداد مشخصی مقاله ، به شما پول می دهند. فقط ، پس از تحویل محتوای اولیه خود هرگز چیزی از آنها نخواهید شنید.

روش های بیشتری برای کشف وجود دارد مشاغل آنلاین آزاد نوشتن به عنوان مثال کلاهبرداری ، اگر آنها برای کار یک رهبر پول طلب می کنند ، یا اگر از شما می خواهند “نمونه های اصلی” پرداخت نشده را ارائه دهید ، فقط با احتیاط خود را انجام دهید و اگر آنها برای شما کار نمی کنند – به هر دلیلی – با این کار همراه باشید. . در مورد خودتان در مورد هیچ چیز صحبت نکنید. ضمیر ناخودآگاه شما در اینجا کار می کند. به این گوش کن.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا