دنیای وب

چگونه می توان نرخ تبدیل خود را با بازاریابی پویا افزایش داد

خرده فروشان آنلاین با هدف جذب مشتریان بالقوه و افزایش حجم فروش با هزینه مؤثر تجارت انجام می شوند. از آنجا که شرکت ها ممکن است اهداف مختلفی را تعیین کرده و مشکلات مختلفی را برطرف کنند ، آنها به راه حل های اختصاصی بازاریابی دیجیتال نیاز دارند. علاوه بر این ، بیایید بحث کنیم که چگونه کمپین بازپرداخت پویا اندیشمند ما به افزایش نرخ تبدیل شما بیش از دو برابر کمک کرده است.

Remarketing یک فناوری است که برای نمایش تبلیغات متنی به کاربرانی که قبلاً از وب سایت هدفمند بازدید کرده و یکی از صفحات آن را مشاهده کرده اند ، طراحی شده است. بسیار ساده کار می کند:

1. صاحبان وب سایت برنامه خود را برای Google Display Network (GDN) تبلیغ می کنند.

2. بازدید کنندگان بر روی تبلیغ کلیک می کنند.

3. این لینک آنها را به فروشگاه اینترنتی هدایت می کند که در آن می توانند خرید را تکمیل کنند ، سایر محصولات را انتخاب کنند یا اقدامات دیگری انجام دهند.

شرکت ها فقط تبلیغات خود را به کاربران علاقه مند نشان می دهند ، که احتمالاً تبدیل به مشتری می شوند. با این وجود ، بازاریابی مجدد فرایندی است که منابع زیادی را مصرف می کند زیرا نیاز به کدگذاری در سایت و ارائه طراحی خلاقانه است. دومی اجزای بصری تبلیغات هستند.

مزایای بازاریابی پویا

با توجه به موارد فوق ، برخی گزینه های مفید دیگر باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال ، بازاریابی پویا انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به بازاریابی مجدد ارائه می دهد.

کمپین خود را شخصی کنید

می توانید پارامترهای زیر را تنظیم کنید:

• استراتژی پویا ،

• پارامترهای نحوه نمایش بنر ،

• کالاهای همراه با پیشنهادات.

خود آرم را ایجاد کنید ،

• نمایش تبلیغاتی به کاربرانی که محصول را مشاهده کرده اند اما آن را خریداری نکرده اند.

دائماً تبلیغ خلاقانه خود را تغییر دهید

در مقابل ، بازاریابی مجدد اغلب باعث می شود محتوای یک تبلیغ خلاق در مدت زمان طولانی دست نخورده باقی بماند. همچنین نیازی به طراحی هر طرح به صورت جداگانه نیست ، زیرا اطلاعات مربوط به فید در قالب جمع آوری می شود و بسته به محصولاتی که مشاهده می کنند ، به عنوان تبلیغات خلاق برای کاربران خاص نمایش داده می شود.

تأمین مشتری شما

یکی دیگر از ویژگی های بازاریابی پویا این است که کاربران به صفحه ای که حاوی محصولاتی از یک دسته خاص باشد ، به صفحه ای که قبلاً مشاهده کرده اند بروند یا کالایی را به سبد خرید اضافه کنند.

این نوع بازاریابی غالباً باعث ایجاد ترافیک نسبتاً کمتری می شود ، زیرا تعداد بازدید کنندگان سایت نسبت به سایت اقدام کمتری می کنند. نکته سخت در اینجا این است که افرادی که محصولات خود را به سبد خرید اضافه کرده اند ، برخی کالاهای یک دسته خاص و غیره را مشاهده کرده اند ، بیشتر احتمال دارد که خرید کنند. بنابراین ، نرخ تبدیل به دلیل هدف کارزار خوب است.

دو سرویس بازاریابی پویا

AdWords و DoubleClick از معتبرترین ابزارهای بازاریابی پویا هستند. آنها از ویژگی های مشترکی مانند نیاز به ایجاد آگهی ها و تعدادی از پارامترهای کاربر در برچسب بازاریابی برخوردار هستند ، با این حال آنها متفاوت هستند ممکن است استفاده از آنها برای به دست آوردن بهترین نتیجه منطقی باشد.

بنابراین چه چیزی DoubleClick و AdWords را برای بازاریابی پویا متمایز می کند؟

• بازاریابی پویا DoubleClick اجازه استفاده از تبلیغات متنی را نمی دهد.

• اجازه می دهد تا منطق مشتری تنظیم شود تا محصول را نمایش دهد.

• DoubleClick شامل 100 پارامتر کاربر در برچسب بازاریابی است ، در حالی که AdWords حاوی 3-6 پارامتر است.

• محصولات مشابه را می توان با استفاده از DoubleClick مشاهده کرد.

• در صورت استفاده از DoubleClick تعداد محصولات ارائه شده را می توان بطور دینامیکی تغییر داد.

اثربخشی یک کمپین پیچیده بازاریابی پویا

به عنوان مثال ، بیایید کمپین پیچیده یک خرده فروش اینترنتی اوکراین را تحلیل کنیم. آنها می خواستند فروش آنلاین را افزایش داده و خریداران بالقوه جدیدی را به خود جلب کنند. چالش رسیدن به KPI ها در حالی که در بودجه باقی مانده بودند ، بود. تیم پروژه مراحل زیر را طی کرده است:

1. راه اندازی کمپین سنتی GDN.

2. سرویسهای DoubleClick و Google AdWords را برای بازنگری مجدد پویا اضافه کنید.

3. آزمایش و تجزیه و تحلیل عملکرد.

4- زمینه هایی را برای پیشرفت های آینده ایجاد کنید.

پس از تجزیه و تحلیل و آزمایش ، کارشناسان تصمیم گرفتند برای ارتقاء این پروژه ، هرکدام از خدمات بازاریابی را پیوند دهند ، که در نهایت معلوم شد ارزان تر از تبلیغات تبلیغاتی سنتی است. با این کار ، فرصت تبدیل کاربر به مشتری و خرید را افزایش داده ایم. اگر ابزارها را با هم مقایسه کنید ، DoubleClick را از نظر بودجه تبلیغاتی و فروش بسیار کارآمدتر می یابیم.

نتیجه چشمگیر این است که میانگین نرخ تبدیل (نسبت تعداد تبدیل های تقسیم بر تعداد کلیک) 202٪ است. متوسط ​​هزینه در هر تبدیل به طور قابل توجهی کاهش یافته است و رشد 18٪ در قیمت کلیک را جبران می کند. بنابراین ، هزینه جذب هر کاربر جدید به صفحه فرود شما کاهش یافته است.

مناطق بهبود نتایج

از مزایای بارز مشتری ، صرف نظر از کاهش هزینه ها ، صرفه جویی در وقت بود زیرا نیازی به ایجاد مخاطبان بازاریابی برای هر دسته از وب سایت ها ، تغییر مداوم در تبلیغات خلاقانه و شروع تعداد زیادی از تبلیغات تبلیغاتی نبود.

اگر همچنین راه اندازی این نوع کمپین را در نظر دارید ، برای پیشرفت های بیشتر پیشنهادات زیر را در نظر بگیرید:

1. برای افزایش کارآیی نمایش تبلیغات گرافیکی ، یک آزمایش b / b را برای تبلیغات خلاقانه انجام دهید.

2- از ابزار DoubleClick Bid Manager استفاده کنید که شبکه Google Display را تکمیل می کند.

3. مخاطبان بازاریابی خود را تقسیم کنید تا تبلیغات بیشتری متناسب با بازدید کنندگان سایت شما نشان داده شود.

4- با طراحی کمپین خود برای دستگاه های تلفن همراه و تبلیغات مرتبط ، ترافیک داده تلفن همراه را ایمن کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا