دنیای وب

چگونه می توان پست های اینستاگرام خود را زمان بندی کرد تا نتیجه بهتری کسب کنید

اولین چیزی که هنگام استفاده از اینستاگرام برای تجارت و برنامه ریزی برای ارسال پست های اینستاگرام متوجه می شوید این است که باید حساب خود را به یک حساب تجاری ارتقا دهید.

هنگامی که یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید ، بسیاری از ویژگی ها را که در سیستم عامل شخصی وجود ندارد ، باز می کنید. بنابراین بلافاصله آن را انجام دهید ، سپس بقیه مراحل را دنبال کنید.

ابزاری که می توانید استفاده کنید

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای زمان بندی پست های اینستاگرام از آنها استفاده کنید. Hootsuite.com ، Later.com و HopperHq.com بسترهای خوبی برای استفاده هستند. می توانید اطلاعات را با استفاده از لپ تاپ یا رایانه شخصی خود بارگذاری کنید ، یا می توانید یک دستیار مجازی استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. دیگر نیازی به پرداخت هزینه پست های فردی روی تلفن خود نیستید. اگر حساب کاربری دارید ، فقط می توانید از نرم افزار زمان بندی برای زمان بندی هر پست استفاده کنید. اما اگر در حال ارسال آلبوم عکس یا فیلم هستید ، برای پایان دادن به مراحل لازم همچنان از تلفن خود استفاده خواهید کرد.

با پیروان خود تعامل داشته باشید

اگرچه اکنون می توانید از ابزارهایی برای برنامه ریزی پست ها در اینستاگرام بدون تلفن خود استفاده کنید ، اما باز هم باید خود را مجبور به تعامل با پیروان خود کنید. شما نمی خواهید فراموش کنید که به اینستاگرام نگاه کنید ، درباره افرادی که به شما چیزهایی می گویند نظر دهید و درباره پست های دیگران نظر دهید ، گرچه می توانید استفاده از رایانه خود را برنامه ریزی کنید. به یاد داشته باشید ، شبکه های اجتماعی در مورد به اشتراک گذاری است. مشترک شوید – درگیر شوید.

اتوماسیون اینستاگرام

برخی از خدمات وجود دارد که می گوید به طور خودکار دنبال کنندگان و اشتراکات بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. اما حقیقت این است که این ایده بدی است. اگرچه ممکن است پیروی از افرادی که به صورت خودکار هشتگ شما را نظر می دهند یا از آن استفاده می کنند سرگرم کننده به نظر برسد ، اما بهترین راه این کار حضوری است. اگر واقعاً دنبال یک پیرو فعال و قانونی هستید ، خودتان این کار را انجام دهید یا از VA بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد. در غیر این صورت ، ممکن است با یک حساب مسدود شده مواجه شوید.

مخاطبان خود را مزاحم نکنید

اینستاگرام در خلاص شدن از شر اسپمر بسیار ماهر است. بنابراین ، باید مراقب ظاهر شدن هرزنامه باشید. اگر عکسهای زیادی از همان رویداد دارید آنها را به عنوان آلبوم عکس ارسال کنید. بعلاوه ، سعی کنید محتوای رایگان بیشتری نسبت به آنچه تبلیغ می کنید ارائه دهید. آنها می گویند شما فقط باید یک بار پس از سه ارسال ارتقا دهید. بنابراین ، محتوای مفید را سه بار ارسال کنید ، سپس بار چهارم را تبلیغ کنید. این یک قانون خوب است.

از زمانبندی زیاد مطالب خودداری کنید

اگر پست های خود را بیش از حد برنامه ریزی کنید ، می توانید به اشتباه افراد را آزار دهید. با این حال ، اگر به اخبار توجه کنید و بتوانید برنامه خود را متوقف کنید ، در صورت اتفاقی ممکن است نجات پیدا کنید. در مورد هر نوع پست برنامه ریزی شده ای که ممکن است در یک روز بد به اشتباه گرفته شود بسیار مراقب باشید.

همیشه قبل از زمان بندی یا ارسال پست خود را بررسی کنید. مطمئن شوید که غلط املایی در آن وجود ندارد ، و مطمئن شوید که در عکس شما مشکلی وجود ندارد که بتوان آن را به روش اشتباه گرفت ، یا چیزی را که در آنجا نمی خواهید. مرتباً پست ارسال کنید ، از هشتگهای مناسب استفاده کنید و دوباره طرفداران خود را دنبال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا