دنیای وب

چگونه می توان پس از فروش آتش سوزی به صورت آنلاین درآمد کسب کرد

فروش آتش سوزی راهی عالی برای سریع درآمدزایی برای تجارت آنلاین شماست. برخی از معتبرترین بازاریابان آنلاین درآمد شش رقمی از فروش آتش سوزی را گزارش کردند که فقط یک هفته یا کمتر به طول انجامید.

ایجاد فروش آتش بسیار آسان است زیرا معمولاً یک تلاش مشترک بین بسیاری از بازاریابان است. استفاده از تلاشهای مشترک برای ایجاد فروش آتش سوزی روش خوبی برای کاهش مقدار قابل توجهی کار است که در غیر این صورت برای جمع آوری مجموعه محصولات خود برای نمایش آتش هنگام فروش نیاز است.

این معمول است که انتظار می رود یک بار پیشنهاد به عنوان بخشی از فرآیند فروش برای بیشتر معاملات بازاریابی اینترنتی این روزها ارائه شود ، بنابراین درصد خوبی از درآمد شما ممکن است از آن فروش اضافی حاصل شود. با این حال ، چندین روش برای افزایش درآمد شما حتی بیش از یک پیشنهاد یکبار مصرف وجود دارد.

آنچه بیشتر بازاریابان قبل از فروش سریع به آن توجه نمی کنند این است که لازم نیست پول در پایان هفته متوقف شود. به سادگی با فکر کردن در آینده ، می توانید یک سیستم ردیابی ساده راه اندازی کنید که پس از پایان فروش آتشین همچنان درآمد بیشتری کسب کند.

در این مقاله ، من پنج روش سودآور را به اشتراک می گذارم که شما می توانید به راحتی فروش پس زمینه را در فروش بعدی خود افزایش دهید. مطمئناً ، برای پیگیری مشتریان خود ، باید یک سیستم پاسخگوی خودکار را در صفحه بارگیری خود تنظیم کنید یا از صفحه تشکر برای جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان خود استفاده کنید. تمام این نکات فرض می کنید قبلاً چنین کاری انجام داده اید.

1. چند روز پس از فروش مستقیم ، بسته ارتقاgrade خود را معرفی کنید – یکی از سخت ترین قسمت های ایجاد بسته نرم افزاری عالی برای عرضه در فروش ، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام محصولات را شامل شوید و چه مواردی را باید کنار بگذارید ، است. یک روش خوب برای کسب درآمد اضافی چند روز پس از فروش اولیه ، تهیه بسته ارتقا از مواردی است که در اصل موجود نبوده و فروش آنها با قیمت غیر قابل مقاومت است. به احتمال زیاد بسیاری از مشتری ها شما را به نمایشگاه می برند.

2. محصولات مشابه وابسته را مرور کنید – بسیاری از فروش های آتش نشانی دارای یک موضوع خاص مانند نرم افزار یا محصولات دارای برچسب خصوصی هستند. این دقیقاً به شما می گوید که این مشتریان به چه چیزی علاقه مند هستند و دوست دارند برای آن پول خرج کنند. این فرصت را برای معرفی مداوم محصولات مشابه از دست ندهید.

3. میزبان وبینار / وبینار فقط برای مشتری – وبینار یا وبینار یک روش پیگیری عالی است اما باید چیزی بیشتر از یک تبلیغات فروش باشد. به عنوان مثال ، اگر به برنامه ای آتش بفروشید ، وبینار یا وبینار یک پاداش و روش عالی برای ارائه اطلاعات در مورد استفاده از نرم افزار به مشتریان خواهد بود. در عین حال ، می توانید نسخه گران تری از نرم افزار را ارتقا دهید یا محصولات مشابه را پیشنهاد دهید.

4- یک منطقه عضویت ایجاد کنید و محصولات پیشنهادی را اضافه کنید – تنظیم بارگیری به عنوان منطقه عضویت و معرفی محصولات اضافی در هفته ها یا ماه های پس از فروش آتشین آسان خواهد بود.

5- فروش اضافی آتش سوزی را به شرکای سرمایه گذاری مشترک خود تقویت کنید – هنگامی که لیستی از صدها مشتری که بسته فروش آتش سوزی شما را خریداری کرده اند ، ایجاد کردید ، می توانید با گفتن مشتری های خود در مورد فروش جدید آتش سوزی ، به ویژه کالاهای جدید ، به کارمزدهای آینده خود ادامه دهید. شرکای مشترک که به شما کمک کردند.

این نکات قرار است به شما کمک کند تا ببینید که چگونه بدون صرف وقت و تلاش زیاد پس از چند روز فروش سریع ، به زودی سود بزرگی به دست خواهید آورد. حتی اگر قبلاً یک فروش سریع انجام نداده باشید ، با یک برنامه ریزی خوب ، می توانید موفقیت بزرگی در فروش کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا