دنیای وب

چگونه می توان یکی از برترین تبلیغ کنندگان NCAA بود

می خواهید بدانید که چگونه در مسابقات قهرمانی NCAA امسال تبلیغات برتر شوید ، از Super Bowl XLIV درس بگیرید زیرا 106 میلیون نفر در سراسر جهان این رویداد باشکوه را تماشا می کنند. تردیدی نیست که تبلیغات تلویزیونی Super Bowl Sunday تأثیر بسزایی در مخاطبان دارد.

آژانس تبلیغاتی پیشرو Venables ، Bell and Partners (V ، B و P) دریافتند که 41٪ از تماشاگران Super Bowl تبلیغات امسال را بصورت آنلاین تماشا می کنند. و آنها دریافتند که آمریکایی ها به همان اندازه که روز دوشنبه بعد از سوپر کاسه بازی می کنند ، در مورد تبلیغات بحث می کنند. انتظار می رفت YouTube برای کسانی که می خواهند جلال آگهی Super Bowl را نسبت به رقبایی مانند Google ، Yahoo ، MSN ، AOL و سایت Ad Meter USAToday تجدید کنند ، مقصد آنلاین ترجیحی باشد. 26٪ از این بینندگان آنلاین بهترین تبلیغات خود را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی منتقل می کنند. فیس بوک 31٪ دریافت کنندگان را در YouTube ، Twitter ، LinkedIn و Spacebook به دست آورد.

V ، B و P از 1000 آمریكایی نظرسنجی كردند و دریافتند كه از هر 4 آمریكایی 3 نفر پس از دیدن تبلیغات آن در Super Bowl ، احتمال تحقیق یا خرید آن بیشتر است. پاسخ دهندگان همچنین گفتند ، هنگام اظهار نظر در مورد تجربه سرگرمی خود ، آنها مشتاقانه منتظر دیدن تبلیغاتی بیش از سرود ملی ، نمایش نیمه وقت و حتی گذراندن وقت با خانواده خود هستند ، پس از بازی در رتبه دوم قرار گرفت.

87٪ از ساکنان نظرسنجی گفتند که افزودن شوخ طبعی به تبلیغات باعث قابل توجهتر شدن تبلیغات می شود. 66٪ از مردم مارک مورد علاقه خود را از بازی سال گذشته به خاطر می آورند ، در حالی که تنها 39٪ به یاد دارند که چه کسی برنده بازی است.

اینها آمار چشمگیری هستند ، اما آیا ارزش یک قیمت تقریبی 3 میلیون دلاری برای یک تبلیغ 30 ثانیه ای دارد؟ شاید ، اما همه 3 میلیون دلار برای خرید یک آگهی ندارند. بله ، برای آن دسته از شما که مایلید یکی از تبلیغ کنندگان اصلی مسابقات آتی NCAA در ماه مارس باشد و می خواهد به جای کشیدن دفترچه چک و آماده شدن برای نوشتن یک چک بزرگ برای شبکه تلویزیونی مورد علاقه خود ، به میلیون ها مخاطب هدف برسد. اما برای آن دسته از شرکت هایی که نمی توانند با شرکت های بزرگ رقابت کنند ، چه تأثیری می تواند در دنیای تبلیغات داشته باشد؟

چگونه می توان بدون تخلیه بانک و کسب نتایج قابل توجه ، به عنوان یک تبلیغ کننده برتر در مسابقات قهرمانی NCAA تبدیل شد؟ روشی دیگر که می تواند مخاطبان زیادی را به خود جلب کند شاید فراتر از اعداد Super Bowl XLIV باشد. اگر در گرفتن بهترین ارزش برای آنچه می پردازید جدی هستید ، بازاریابی اینترنتی راهی است هم اکنون و همچنین راهی به آینده.

امروزه افراد از بازاریابی اینترنتی درآمد باورنکردنی کسب می کنند. آنها از روشهای رایگان و نسبتاً ارزان بازاریابی پولی استفاده می کنند و نتایج شگفت انگیزی کسب می کنند. گزارشی توسط World World Stats در تاریخ 30 سپتامبر 2009 نشان داد که بیش از 1.7 میلیارد نفر روزانه از اینترنت استفاده می کنند و این تعداد با سرعت نگران کننده ای به رشد خود ادامه می دهند. جای تعجب نیست که صاحبان شرکتهای اینترنتی چنین مبالغ هنگفتی را وارد می کنند.

موفقیت آنلاین این است که یک شخص یا شرکت چقدر در جذب بازدید به وب سایت خود موثر است. در روزهای رونق املاک و مستغلات ، به ویژه در کالیفرنیا ، کسب درآمد کل برای نمایندگان تماماً درمورد دانستن مکان ، موقعیت و مکان شما بود. خوب ، چه موازی است که در صنعت بازاریابی اینترنتی سایت نیست ، بلکه ترافیک ، ترافیک و ترافیک است. با افزایش بازدید از وب سایت شما ، سود کلانی حاصل می شود تا افراد بتوانند محصولات شما را خریداری کنند. برخلاف تبلیغات تلویزیونی که سعی در ترغیب مردم به خرید محصولی است که آنها به دنبال خرید آن نیستند ، در بازاریابی اینترنتی مخاطبان متمرکز دارید. مردم عمداً به دنبال شما هستند. آنها در یک موتور جستجو مانند Google ، Yahoo ، MSN یا دیگران کلمات کلیدی خوب یا عبارت کلمات کلیدی می نویسند ، یعنی چگونه می توان یکی از بهترین تبلیغ کنندگان در مسابقات قهرمانی NCAA بود؟ و وقتی آنها روی این کلمه کلیدی کلیک کنند ، صدها ، هزار ، حتی میلیون ها وب سایت رقیب وجود دارد که می خواهند به سوال شما پاسخ دهند. ممکن است شخصی که به صفحه اول هر یک از این موتورهای جستجو می رسد با یک گلدان طلا مواجه شده باشد. مانند جمعیت تلویزیونی در Super Bowl ، افراد زیادی نیز در حال تماشای آنچه شما از تلویزیون پخش می کنید ، نوشتن ، ضبط فیلم ، وبلاگ و غیره هستند. نکته خوب در مورد اینترنت این است که این تبلیغات برای همیشه وجود خواهد داشت تا زمانی که مردم سالها آنها را ببینند و اثرات باقیمانده آن بی حد و حصر است.

من مطمئن نیستم که شرکت ها می توانند میلیون ها دلار از بودجه تبلیغاتی خود را به اینترنت منتقل کنند ، اما با توجه به اینکه بسیاری از بازاریابان اینترنتی از روش های بازاریابی آنلاین رایگان و ساده استفاده می کنند ، بسیاری از آنها به صورت آنلاین میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند. برای شرکت هایی که قصد دارند تبلیغات مهمی در مسابقات قهرمانی NCAA امسال انجام دهند ، اگر می خواهید تبلیغات برتر مسابقات قهرمانی NCAA باشید ، به آنچه در آموزش برای آخرین تکنیک های بازاریابی اینترنتی نیاز است فکر کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا