دنیای وب

چگونه می توان یک ذهنیت دیجیتالی را بدست آورد

طرز فکر دیجیتال چیست؟

این در مورد پذیرش فناوری و رسانه های اجتماعی است – فیس بوک ، توییتر ، یوتیوب ، لینکدین ، ​​نشانک های اجتماعی و غیره. این در مورد به دست آوردن دانش مورد نیاز شماست تا بتوانید آن را در تجارت خود به کار بگیرید و به یاد داشته باشید که دنیای اینترنت چیزی بیش از “فروش کانال” نیست بلکه بیشتر در ایجاد شهرت شما و جذب مشتری است.در صورت کسب این حق ، در برابر این دنیای در حال تغییر تجارت مقاومت خواهید کرد. برخط.

توماس پاور ، بنیانگذار اکوادمی ، با بیان این مطلب ، آنرا جمع بندی می کند “برای هر مسئله ای که با آن روبرو هستم ، فکر می کنم چگونه می توانم این مشکل را بصورت آنلاین حل کنم. چگونه می توانم این مشکل را به صورت دیجیتال حل کنم.” این طرز فکر دیجیتالی است.

در اینجا پنج نکته برتر برای کمک به شما در به دست آوردن “طرز فکر دیجیتال” آورده شده است:

تو را می شناسم

ارزش شما چیست برای اینکه “شناخته شوید” با چه دانشی می توانید با دیگران به اشتراک بگذارید.

اعتماد به نفس

وقتی آنلاین هستید ارتباط اینترنت هیچ تفاوتی ندارد. شما باید با همکاران یا “دوستان” اعتماد ایجاد کنید. مدتی را در این مورد سپری کنید زیرا گرفتن درست آن در آینده سود سهام بزرگی را پرداخت می کند. شما از طریق شبکه های اجتماعی (YouTube ، Flickr و Slideshare) اعتماد ایجاد می کنید و سپس می توانید پیام های خود را (بحث) از طریق رسانه های اجتماعی (توییتر و فیس بوک) برقرار کنید.

خودت باش’

سعی نکنید چهره نادرستی ایجاد کنید – خودتان باشید. هنگامی که شما آن را به درستی دریافت خواهید کرد

افرادی که می خواهند شما را بشناسند. اینها روابط پایدار با شما خواهند بود.

اشتراک دانش

برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دانش دیگران وقت بگذارید. پیشنهاد قبل از تحویل سخاوتمندترین کاری است که می توانید بصورت آنلاین انجام دهید. رسانه های اجتماعی همچنان سهولت انجام این کار را ارائه می دهند. درمورد مطالب خود ، اطمینان حاصل کنید که دیگران نیز می توانند همه مواردی را که درباره آنها صحبت می کنید به راحتی به اشتراک بگذارند.

“امروز نباش و فردا بروی”

رسانه های اجتماعی در مورد حضور منظم در آنجا هستند. مشارکت ، مشارکت و اطمینان حاصل کنید که از منابع موجود استفاده کنید تا به شما در انجام این کار بر روی “خودکار” بدون از دست دادن اعتبار کمک کند. قوام و پشتکار مهم است. از فناوری و نرم افزاری که در دسترس شماست استفاده کنید.

مهمترین چیز این است که از جامعه خود حمایت کنید و آنها از شما حمایت خواهند کرد.

واقعیت این است که رسانه های اجتماعی برای ماندن در آنجا هستند و هرچه رقبای شما هر روز بیشتر ارتباط برقرار می کنند ، نمی توانید این پدیده را از دست بدهید.

بنی پاورز می گوید “به نظر می رسد که طرز فکر کاربران رسانه های اجتماعی مشارکت ، اشتراک و مشارکت داوطلبانه است. شما از اینکه مردم چه مقدار می خواهند شما را توصیه کنند و آنچه را که به دنبال کنندگان خود ارائه می دهید ، شگفت زده خواهید شد.”

واقعاً هیچ بهانه ای وجود ندارد – برای زنده ماندن در اقتصاد جدید آنلاین ، باید یک طرز فکر دیجیتالی داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا