دنیای وب

چگونه می توان یک مارک حرفه ای ایجاد کرد که مردم بخواهند از آن عقب بمانند

شما بیش از یک حساب وبلاگ و شبکه اجتماعی دارید.

اگر می خواهید به عنوان یک تجارت آنلاین تأثیر زیادی بگذارید ، قطعاً داشتن یک وبلاگ و یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی کافی نیست. نکته مهم این است که شما می فهمید در پشت آن وبلاگ و حساب رسانه های اجتماعی باید مارکی وجود داشته باشد. باید مواردی وجود داشته باشد که باعث شود مردم احساس یک دسته کامل کنند ، نه فقط یک دسته از پست ها و نظرات غیر مرتبط. داشتن یک آرم به طور خودکار مارک سایت شما نیست. برای داشتن یک مارک تجاری واقعی ، باید درک کنید که پشت همه متنی که می توانید بنویسید ، مانند هسته عمیق کل سیستم عامل شماست ، این چیز کوچکی است که آن را خاص می کند. هنگامی که یک مارک تجاری داشتید طرفداران خود را خواهید داشت ، برای رسیدن به این هدف باید خود و یک تصویر ایجاد کنید ، آن تصویری که ایجاد می کنید به نوردهی نیاز دارد.

چه زمانی می توانید نتیجه بگیرید که مارک تجاری دارید.

ممکن است از خود بپرسید ، اگر من آرم سایت خود را داشته باشم ، و این علامت تجاری نباشد ، چیست؟ یک چیز کاملاً واضح است ، مارک تجاری بدون نام تجاری علامت تجاری نیست. آیا هنگام ثبت شرکت خود نام صحیحی به آن می دهید؟ این همان نام وب سایت شما خواهد بود. گوگل بزرگ می گوید ، امروزه مارک های تجاری در سئو موفق تر هستند و در همین حال ، از دید کاربر ، سایت های مارک دار را می توان حرفه ای تر از سایت های فاقد مارک های خاص دانست. یک مثال خوب در این مورد: اگر سایت خود را “دنیای ورزش” بنامید ، بسیار بهتر از آن است که فقط “مقالات ورزشی” بنامید.

زبان بصری برند شما.

همچنین در مورد این مفهوم وجود “زبان بصری” در سایت شما مهم است. بعد از ایجاد لوگوی خود ، مرحله بعدی انتخاب رنگها و همچنین تصاویر مربوط به برند شما است که اساس آرم برند شما را تشکیل می دهند. در حال حاضر که همه این عناصر را دارید ، باید آنها را در هر چیز دیگری که در سایت خود توسعه می دهید وارد کنید. به عنوان مثال ، اگر آرم شما شامل رنگ های سیاه ، قهوه ای و خاکستری است ، وب سایت شما نیز باید از این رنگ ها استفاده کند ، مانند حساب های رسانه های اجتماعی شما ، این امر در مورد گسترش تصاویر بصری شما به هر آنچه از این پس برای تجارت خود ایجاد می کنید ، است.

بیانیه ماموریت شما

بنابراین ، کار به همین جا ختم نمی شود. اکنون باید بتوانید آنچه را Mission Statement می نامید ایجاد کنید. این مهمترین جنبه برند شماست. برخی از کارشناسان می گویند این بیانیه ماموریت همان چیزی است که ابتدا باید تعیین شود. بیانیه ماموریت فقط یک پاراگراف کوتاه است که توضیح می دهد چه کاری انجام می دهید. اساساً آنچه شما انجام می دهید و دلیل آن. این شامل هدفی است که شما دارید ، چشم انداز و همچنین تعهدی که برای موفقیت در آن تعیین می کنید. پس از تعریف این ، شما دید بهتری در مورد تجارت خود خواهید داشت و بر اساس آن الهام مورد نیاز برای ایجاد عناصر تجاری خود را خواهید گرفت ، آرم و نام دو مورد از آنها هستند. در این مرحله شما نام و شعار کسب و کار خود را برای چیزی ایجاد کرده اید ، بنابراین مردم اکنون می توانند پشت سر شما و تجارت شما بایستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا