دنیای وب

چگونه می توان یک پاورپوینت را در رایانه و اینترنت پیدا کرد

ارائه پاورپوینت اغلب در مدارس و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. آنها ابزارهای قدرتمندی برای راهنمایی دانشجویان و همچنین کارآفرینان هستند زیرا به راحتی می توان آنها را با تصاویر همراه با داده های مناسب به دست آورد. به همین دلیل است که اغلب برای توضیح ، روشن ، روشن و روشن ساختن مخاطبان سخنرانان استفاده می شود. کار با پاورپوینت نیز آسان است ، بنابراین افراد می توانند آنچه را که می خواهند بیان کنند بدون مشکل بیان کنند. مشکلی که در کار با بسیاری از ارائه های پاورپوینت وجود دارد این است که غالباً نامناسب هستند. به همین دلیل شما باید بدانید که چگونه پاورپوینت خود را به راحتی پیدا کنید.

روش های ساده ای برای یافتن ارائه پاورپوینت مورد نظر شما وجود دارد. در مرحله اول وقتی می خواهید فایلهای PPT را در رایانه خود جستجو کنید ، ساده ترین راه استفاده از جستجوی موجود در سیستم عامل شماست. کاربران ویندوز مطمئناً این کار را آسان می دانند زیرا فقط می توانند به دکمه “شروع” رفته و سپس “جستجو” یا “جستجو” را انتخاب کنند. پس از آن ، آنها می توانند نام فایل نمایش PPT مورد نظر خود را مشخص کنند. اگر نام پرونده را فراموش کرده اید ، نگران نباشید زیرا می توانید “* .ppt” را وارد کنید و همه فایل های PowerPoint را در رایانه خود خواهید داشت.

همچنین ممکن است لازم باشد که کامپیوتر کدام مسیر را جستجو کند. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید فایل PPT در هارد دیسک محلی شما قرار دارد ، می توانید C را به عنوان مکان انتخاب کنید. این به شما امکان می دهد سریعتر نتیجه بگیرید. اگر از محل دقیق ذخیره فایل نمی دانید ، دسک تاپ را انتخاب کنید. با این حال ، شما باید آماده باشید تا چند دقیقه صبر کنید ، خصوصاً اگر سیستم رایانه ای بزرگی دارید.

در همین حال ، وقتی فایلهای PowerPoint را بصورت آنلاین جستجو می کنید ، نحو یکسان نیست. مطمئناً ، می توانید از Google یا هر موتور جستجو برای یافتن نمایش PowerPoint خود در وب استفاده کنید اما این نتایج را به پرونده های PPT محدود نمی کند. چیز خوبی است که روشهایی وجود دارد که چگونه می توانید جستجوهای وب خود را بهبود ببخشید. برای این کار می توانید به موتور جستجوی مورد علاقه خود مراجعه کرده و سپس موضوعی را که می خواهید وارد کنید. سپس “نوع پرونده: PPT” را وارد کنید ، به عنوان مثال ، شما دقیقاً عبارت “برنامه های استراتژیک” را جستجو می کنید. شما باید موارد زیر را در جعبه موتور جستجو وارد کنید: نوع فایل Strategic Plans: PPT.

برای سهولت کار ، می توانید جستجوی فایل PowerPoint را پیدا کنید. آنها به عنوان موتور جستجوی پاورپوینت کار می کنند زیرا به شما کمک می کنند ارائه پاورپوینت خود را در آخرین زمان ممکن پیدا کنید. اگر در چند لحظه واقعاً به پرونده ها نیاز داشته باشید ، می توانید از این مزیت استفاده کنید. آنها می توانند در عرض یک دقیقه به شما نتیجه دهند و همچنین نتایج دقیقی ارائه می دهند. این ابزارها فقط هنگام جستجوی فایلهای PPT در رایانه می توانند مورد استفاده قرار گیرند. اگر می خواهید چنین پرونده هایی را در اینترنت جستجو کنید ، یک موتور جستجوی وب می تواند کار را برای شما انجام دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا