دنیای وب

چگونه می توان یک کمپین بازاریابی دیجیتال موثر ایجاد کرد

بازاریابی دیجیتال می تواند توسط استارتاپ ها برای کشف فن آوری های جدید و همچنین توسط فرد برای گسترش مشاغل خود استفاده شود. همانطور که ما یک کمپین موثر جدید ایجاد می کنیم ، باید استراتژی هایی را ایجاد کنیم و با تجزیه و تحلیل عملکرد می توانیم آن را برای تبدیل های بهتر بهبود بخشیم. در این راهنما ، ما به برخی از نکات برتر برای یادآوری قبل از راه اندازی کمپین ها خواهیم پرداخت:

مهمترین چیز این است که قبل از طراحی استراتژی بازاریابی آنلاین و تبلیغات ، روانشناسی شخصیت خریدار خود و تأیید محصول یا خدمات خود را درک کنید.

به عنوان یک تبلیغ کننده ، باید استراتژی خاصی را که باید برای رسیدن به مخاطبان و بازار هدف خود استفاده کند ، بداند. پس از اینکه اهداف خود را ساده کردید ، باید مخاطبان هدف خود را در خاطر داشته باشید که این باعث افزایش علاقه مخاطبان شما خواهد شد. کلمه کلیدی شما باید در محتوای صفحه فرود در تبلیغات استفاده شود تا مخاطب ما را گمراه نکند. ما می توانیم از گزینه های بسیاری برای اطلاع از تبلیغات یا تبلیغات خود با یک تصویر برجسته استفاده کنیم و همچنین می توانیم از ویدیو برای انتقال پیام خود استفاده کنیم. فقط مطمئن شوید که مطابق با خط مشی تبلیغات فیس بوک ، این تصویر حاوی کمتر از 20٪ متن است. برای افزایش دسترسی و رشد مشاغل در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، که به بهبود دید کمک می کند و افراد می توانند حساب شما را در رسانه های اجتماعی پیدا کنند.

اگر Google AdWords همیشه از جمله هدف قرار دادن کلمات کلیدی منفی به یاد می آورد ، به تبلیغات شما کمک می کند تا به صورت کارآمد و مؤثر اجرا شوند.این امر منجر به کیفیت بالای ترافیک ، به صفحات فرود شما می شود و نمره کیفیت شما را بهبود می بخشد. “تماس به عمل” کاربر تلفن همراه خود را برای صحبت مستقیم با کاربران تلفن همراه خود نادیده نگیرید ، این امر منجر به افزایش نرخ تبدیل و تجربه مثبت کاربر خواهد شد. ردیابی تبدیل به شما امکان می دهد داده های خود را بهینه کنید و یک بازده اول از بازده سرمایه گذاری خود را به شما نشان می دهد.

برای ایجاد یک کمپین موفق در گوگل ، Keyword Planner ابزاری قدرتمند است که برای ایجاد یک لیست کلمات کلیدی قدرتمند مفید است و به شما کمک می کند تا با فعالیت PPC خود در فعالیت شروع کنید. این ابزاری برای تولید ایده های کلمات کلیدی و برآورد پیشنهادات است که می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی بازار کمک کند. Display Planner آسان برای استفاده است و رابط کاربری ساده تری نسبت به Google Display Network Ad Planner ارائه می دهد. همچنین ایده هایی را بر اساس صفحه فرود وب سایت شما یا مخاطبان مورد علاقه شما ، و همچنین گزینه “آپلود یک نقشه” ارائه می دهد ، که به شما امکان می دهد ایده های بیشتری راجع به یک برنامه موجود بدست آورید.

هنگام برنامه ریزی SEO وب سایت خود ، به ابزارهایی برای اندازه گیری اندازه گیری و بهبود عملکرد نیاز خواهید داشت. در حین کار بر روی پروژه های سئو ، من به چندین ابزار سئو آشنا شده ام که می توانند برای بهبود عملکرد وب سایت شما مفید باشند.

موثرترین راه برای ایجاد یک کمپین ، اجرای یک تست A / B است که به شما امکان می دهد یک تست کوتاه را بگیرید و به تعیین اینکه آیا تبلیغات به درستی کار می کنند یا نه ، کمک می کند ، از این تبلیغ کننده می داند کدام کمپین برای تبدیل های بیشتر مؤثر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا