دنیای وب

چگونه هر کسب و کاری می تواند از سئو سود ببرد

سئو تجربه کاربری (UX) را بهبود می بخشد

بهینه سازی وب سایت می تواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد و راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. برخی از آنها اطلاعات مرتبط، تصاویر/فیلم های پشتیبانی کننده از متن، صفحات وب با بازدید آسان و وب سایت های با استفاده آسان را ارائه می دهند.

روش های ذکر شده در بالا تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورند. در نتیجه، کلیک های بیشتر، افزایش سرنخ ها، بهبود حافظه برند و همچنین نرخ تبدیل بالاتری وجود خواهد داشت. این عوامل که مورد توجه موتورهای جستجو قرار می گیرند، باعث بهبود رتبه نتایج جستجو می شوند.

سئو منبع اصلی سرنخ است

استراتژی‌های بازاریابی درون‌گرا مؤثرترین و کارآمدترین منبع سرنخ برای بازاریابان B2B (کسب و کار به تجارت) و B2C (کسب و کار به مشتری) و همچنین سازمان‌های غیرانتفاعی هستند. این استراتژی ها شامل سئو، بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و ارجاعات و غیره است.

اگر شرکتی از استراتژی سئو خود راهنمایی دریافت نمی کند، باید عملکرد خود را ارزیابی کند. فروشندگان دیگر ممکن است از بخشی از پای سود ببرند.

سئو قیمت نزدیک تری را ارائه می دهد

طبق آمار، سرنخ‌های سئو به طور متوسط ​​حدود 15% دارند در حالی که سرنخ‌های خارجی کمتر از 2% دارند. در اغلب موارد، سرنخ‌های خروجی/سرد، که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد به مشتریان دسترسی پیدا کنند، منجر به نرخ تبدیل پایین‌تر می‌شود.

از یک طرف، سرنخ های سئو، جایی که مشتریان به دنبال یک محصول/خدمت هستند، تبدیل های بالاتری را ارائه می دهند. چنین افرادی هنگام جستجو در وب اهداف یا معیارهای خاصی دارند.

سئو منجر به نرخ تبدیل بالاتر می شود

زمانی که یک وب سایت رتبه بالایی در موتورهای جستجو داشته باشد، انتظار می رود که نرخ تبدیل بالاتری نیز داشته باشد. تا زمانی که او جایگاه بالایی در نتایج جستجو داشته باشد، مخاطبان هدف او اطلاعات بیشتری درباره حضور او خواهند داشت.

وقتی مشتریان یک برند را می شناسند و در مورد محصولات/خدمات آن بیشتر می آموزند، احتمال خریدشان بیشتر می شود.

سئو اعتبار برند را ایجاد می کند

هنگامی که یک نام تجاری در رتبه های برتر، دوم یا سوم در نتایج جستجو قرار می گیرد، مشتریان فکر می کنند که این شرکت یکی از بازیگران اصلی در صنعت است. این نیز نشان می دهد که یک برند محبوب است و کاربران زیادی به دنبال آن هستند.

از سوی دیگر، اگر نام تجاری در انتهای نتایج موتورهای جستجو ظاهر شود، مشتریان ممکن است این تصور را داشته باشند که نام تجاری جدید یا ناشناخته برای صنعت است. آنها همچنین ممکن است احساس کنند که بودجه کافی برای بهینه سازی وب سایت برای به دست آوردن نتایج بهتر برای شرکت وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا