دنیای وب

چگونه وقت بیشتری را صرف طراحی و زمان کمتری برای بازاریابی کنیم

در دنیای هنری که نمی بخشد ، یک طرح بازاریابی گرافیکی می تواند جرقه لازم برای رونق کسب و کار و موفقیت آن را اضافه کند. با این همه رقابت ، بیرون آمدن از زمین کمی دشوار است. با این حال ، برای دستیابی به شکوفایی ، لازم است که هنرمند او را داشته باشد یک طرح قطعی برای حمله به نحوه جذب مجموعه داران به وب سایت هنری آنها و چگونه می توان آنها را درگیر کرد تا زمانی که تصمیم به خرید بگیرند.

با داشتن یک استراتژی محکم ، یک نقاش می تواند وقت کمتری را صرف نگرانی در مورد درآمد کند و در عوض می تواند قطعاتی را ایجاد کند که در وهله اول مسئول پیروزی های خود هستند.

راهکارهایی برای ترسیم وقت بیشتر

با فعال کردن برنامه بازاریابی خود ، هنرمند می تواند به نوعی آنها را در حالت پخش خودکار قرار دهد که باعث می شود زمان طراحی بیشتری فراهم شود.

هوشمندانه کار کردن به جای دشوارتر بودن ، رویکرد حیاتی برای موفقیت در تجارت است و اغلب انرژی و انرژی کافی را برای هنرمند برای معرفی اثری جدید به ارمغان می آورد که بیشتر مشتری های اولین بار را به خود جذب می کند. اگرچه ممکن است جذب مجموعه دار دشوار باشد ، اما این نکات باعث می شود هنرمند در بهترین وضعیت ممکن به عنوان یک شرکت پیشرفت و رشد کند.

1) شغل فعلی خود را حفظ کنید: در روزهای ابتدایی کسب و کار ، دسترسی به بازدیدکنندگان صفحه ممکن است دشوار باشد ، که داشتن یک میزان بالا نگه داشتن داده / میزان تماس برای عمل را بسیار مهم می کند. در صورت تحت فشار قرار گرفتن وب سایت ، بدون به روزرسانی آن در عرض چند هفته ، قطعاً به فروش آن کمک نخواهد کرد.

مشتری هر چیز و همه چیز را در مورد سایت و ویژگی های آن نسبت به ویژگی های نقاش یادداشت می کند. از نظر مشتری ، “مطمئناً ، اگر سایت در بعضی موارد سایت دیگری اضافه نكرده باشد ، دیگر نباید نقاشی بكشد ، و حتی اگر چنین باشد ، به نظر نمی رسد كه آنقدر مراقبت كنند كه نیاز به فروش من داشته باشد.” حتی اگر این هنرمند در تلاش است ، ادامه دهید. ارسال عکس های جدید و فروش نشان دهنده قصد وی برای موفقیت ، مشتری را مجذوب و علاقه مند به رسیدن به هدف خود می کند.

2) محدوده قیمت زیادی داشته باشید: مگر اینکه نقاش در سطح نامعتبر باشد نقاش یا ون گوگ ، داشتن یک محدوده قیمت متغیر خوب است تا هیچ بخشی از گروه هدف شما مستثنی نباشد.

به عنوان مثال ، اگر قطعات فقط با قیمت های بالا فروخته می شدند ، بازگشت هنرمند نسبت به قیمت های متوسط ​​برخی قطعات نیز کمتر بود. از آنجا که بازدید از صفحات برای کارهای هنری بسیار مهم است ، دوستداران هنری که به طریقی به سایت برخورد کرده اند نباید روی برگردانند زیرا تحمل یک قطعه را ندارند. از آنجا که این اهداف ممکن است از طرفداران بسیار مورد علاقه هنرمند باشد ، مهم است که در سایت از آنها به خوبی مراقبت شود تا احساس کنند موظف هستند از هنرمند حمایت کنند.

مزایای حضور در شبکه های اجتماعی

همراهی با وب سایت و بدست آوردن دامنه قیمتی مناسب قطعاً تعداد کمی مشتری را به خود جلب می کند ، اما با افزودن فیس بوک ، اینستاگرام ، Pinterest ، LinkedIn و بسیاری دیگر از صفحات بسترهای نرم افزاری ، همه چیز را به سطح جدیدی می رساند ، تجارت را آسان تر می کند و باعث جذب مشتری می شود.

مزایا عبارتند از:

تبلیغات رایگان برای تجارت

مشتریان بالقوه در خرید بیشتر باز هستند

یک محیط بدون تنش و استرس برای جمع کنندگان

شخصیت بیشتر ، جذب مشتری به یک کار جدید

می توانید در کار مشخص تر باشید

پیگیری یا موارد مشابه باعث القای کار هنرمند در مشتری می شود. تکرار ، فراخوان برای عمل را کامل می کند

با گنجاندن این مراحل و روش ها در استراتژی روزمره خود ، هنرمند می تواند فعال و مطمئن باشد که بازیگر خوبی در اینترنت است و به خود این توانایی را می دهد که وقت بیشتری را صرف انجام کاری کند که همیشه آرزو دارد انجام دهد: رنگ آمیزی.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا