دنیای وب

چگونه و از کجا پادکست های خود را تبلیغ کنیم

هنگامی که شروع به ضبط پادکست خود کردید و یاد گرفتید چگونه ویرایش و منتشر کنید ، باید آنها را تبلیغ کنید. ممکن است از قبل یک لیست مشترک کوچک یا گروهی از دوستان داشته باشید که به قسمت های شما گوش دهند ، و این اشکالی ندارد. اما برای اینکه بتوانید مخاطبان خود را واقعاً رشد دهید و آنها را مفید کنید ، باید ارتقا یابد. در اینجا چند روش مختلف برای تبلیغ پادکست شما آورده شده است.

اشتراک آن در iTunes (پادکست های اپل)

افراد زیادی هستند که به پادکست های اپل (که قبلاً به آن iTunes می گفتند) گوش می دهند ، از جمله پادکست های دیگر ، بنابراین این باید یکی از اولین کارهایی باشد که انجام می دهید. حتی اگر کاربر آیفون نباشید ، میلیون ها نفر هستند. فقط داشتن Apple Podcasts در بازار می تواند به شما در جلب توجه کمک کند.

بسیاری از افراد پادکست مورد نظر خود را نمی دانند و فقط به جستجوی موضوعی می پردازند یا آخرین قسمت های منتشر شده در مورد موضوع مورد نظر خود را مرور می کنند. اگر پادکست شما را پیدا کنند ، ممکن است به آن گوش فرا دهند و سپس از طریق Apple Podcasts در آن مشترک شوند تا قسمت های جدید شما به طور خودکار ارسال شوند. اگر مردم این راه را پیدا کنند ، ممکن است در مورد آن به دیگران هم بگویند. به همین دلیل وجود آن در بازارهای مختلف بسیار مهم است.

استفاده از رسانه های اجتماعی

ناگفته نماند که اکثر افرادی که پادکست گوش می دهند از شبکه های اجتماعی نیز استفاده می کنند. اگر یاد بگیرید چگونه اپیزودهای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، به شما کمک می کند مخاطبان خود را نیز رشد دهید.

در مورد پادکست خود در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک ، اینستاگرام و حتی یوتیوب شروع به صحبت کنید. پیوند را در Reddit به اشتراک بگذارید و از حساب Snapchat خود برای بحث درباره آخرین قسمت استفاده کنید. هنگام تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی ، از برچسب های مرتبط با موضوع پادکست ، نام خود ، عنوان پادکست و موضوعات مختلفی که پوشش می دهد استفاده کنید. این به افراد بیشتری کمک می کند شما و پادکست شما را پیدا کنند!

شما وب سایت و وبلاگ خود را دارید

شما باید مکانی داشته باشید که بتوانید فوراً پادکست خود را بارگیری کنید و از دیگران بخواهید بلافاصله به آن گوش دهند. اگر یک موضوع حساس به زمان دارید که می خواهید آن را پوشش دهید ، ممکن است تمام توجه مورد نظر شما را در پادکست های اپل جلب نکند.

هنگامی که برای اولین بار از Apple Podcasts استفاده می کنید ، ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا پادکست شما تأیید شود. آنها معمولاً حدود 7 روز برای چرخاندن فرصت دارند ، اما ممکن است بیشتر طول بکشد.

برای موضوعات حساس به زمان ، وب سایتی دارید که می توانید بارگیری کنید ، سپس پیوندها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این مکان همچنین مکان خوبی برای دریافت وبلاگی است که در آن متن برای موضوعات پادکست خود قرار می دهید ، و سپس می توانید از طریق جستجو در شبکه های اجتماعی به شنوندگان بیشتری گوش دهید.

من همچنین از پیوندهایی استفاده می کنم که افراد را از پادکست من به وب سایت من می برد. و پیوندهایی که افراد را از پادکست من به وب سایت من می برد. در محافل جستجوگرها ، این بک لینک نامیده می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند تا شما را بهتر پیدا کنند.

پیوند را در نمایه Google خود قرار دهید

تمام حوزه های رسانه های اجتماعی ، قالب ها و ویژگی های مختلف Google با هم مرتبط شده و آن لینک ها را به صورت آنلاین جستجو می کنند. بنابراین شما باید تمام نمایه های خود را به هم پیوند دهید. این به شما امکان می دهد هر زمان کسی شما را با استفاده از هر نوع روش Google جستجو می کند ، اعم از YouTube یا Google ، شما را ببیند. برای شروع تبلیغات خود و جلب توجه بیشتر شنوندگان ، می خواهید این لینک را در هر مکان آنلاین که می توانید دریافت کنید.

همانطور که شنوندگان بیشتری از طریق این پیوندها به دست می آورید ، الگوریتم را برای جستجوی بیشتر و بیشتر پیش می برید. با این کار افراد بیشتری می توانند شما را پیدا کنند و با انجام این کار ، نتایج جستجو را بیشتر به شما می رساند. این یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای رشد اعتبار شماست!

آن را در Pinterest به اشتراک بگذارید

یکی از شگفت آورترین راه های تبلیغ پادکست استفاده از Pinterest است. این مورد عمدتا برای تصاویر استفاده می شود ، اگرچه می توان آن را مستقیماً به وب سایتی که تصاویر از آنجاست پیوند داد. با ارسال یک تصویر ساده با عنوان پادکست یا موضوع و برخی یادداشت های ارائه مختصر ، از این به نفع خود استفاده کنید. اگر کسی در حال مرور Pinterest است ، ممکن است با عکس شما روبرو شود ، سپس برای گوش دادن به پادکست از لینک استفاده کنید.

اطلاعات را در حساب آمازون نویسنده خود وارد کنید

برای آن دسته از نویسندگان که کتابهای خود را در آمازون می فروشید ، می توانید یک نمایه نویسنده ایجاد کنید. به عنوان بخشی از این نمایه ، از پادکست خود نام ببرید و سپس پیوندی در نمایه خود قرار دهید که افراد را مستقیماً به پادکست شما هدایت کند! من افراد زیادی را می شناسم که طی این سالها ملاقات کرده اند و موفق به انجام این کار نشده اند. وقتی توضیح می دهم چقدر ساده است ، آنها متحیر می شوند!

تعجب خواهید کرد که چقدر این کار خوب است. برای به دست آوردن نمایش پاداش کتاب (های) خود ، فراموش نکنید که در مورد پادکست خود در مورد آن صحبت کنید! به ایجاد دوباره آن بک لینک ها کمک می کند!

اینها فقط چند نکته ساده برای افزایش شنوندگان شما با ارتقا پادکست خود با استفاده از منابعی است که اکثر مردم از قبل می دانند. نیازی به سرمایه گذاری در تبلیغات سنگین و گران نیست. در واقع ، تمام تبلیغاتی که انجام می دهد ارسال کسی به وب سایت یا سایت پادکست شما است تا “شما را چک کند”.

همین کار را در سیستم عامل هایی که قبلاً استفاده می کنید نیز انجام دهید. به جای “تصاویر گربه ها” یا الگوهای رفتاری خنده دار ، از این سیستم عامل ها برای تبلیغ پادکست خود استفاده کنید! از کسانی که قبلاً شما را دنبال می کنند کمی ترافیک بردارید در این فرآیند ، شنوندگان و مشترکان اضافی و احتمالاً درآمد اضافی دریافت خواهید کرد (که در مقاله آینده به آنها خواهیم پرداخت).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا