دنیای وب

چگونه پروژه رویایی خود را شروع کنیم و با استفاده از اینترنت و آیفون خود درآمد تمام وقت ایجاد کنیم

در این پست ، من نحوه شروع پروژه رویایی خود و کسب درآمد تمام وقت با استفاده از اینترنت و iPhone خود را نشان خواهم داد. این روش ها برای سال 2020 کار می کنند و در آینده دور نیز ادامه خواهند داشت.

نحوه شروع پروژه رویایی خود و ایجاد درآمد تمام وقت با استفاده از اینترنت و آیفون خود:

هنگامی که در سال 2007 کار آنلاین را شروع کردم ، مشتاقانه یاد داشتم که تمام ترفندهای کسب درآمد از اینترنت را یاد بگیرم. من درگیر ایده داشتن آزادی کامل و لذت بردن از زندگی خودم با شرایط خودم بودم.

این یک سفر دشوار برای من بود. اما خوشبختانه برای شما ، آن را دریافت کرده اید.

در اینجا مراحل دقیق راه اندازی مشاغل آنلاین از ابتدا وجود دارد:

مرحله شماره یک

ابتدا باید مکان مورد نظر شما را مشخص کنیم. ایستادن مهمترین مرحله در هر چهار مرحله است. اگر این خطا را درک کنید ، وقت زیادی را تلف خواهید کرد.

مطمئن باشید که در یکی از این موضوعات جایگاه ویژه ای را انتخاب کرده اید: نحوه کسب درآمد اینترنتی ، کاهش وزن ، پرداخت بدهی ، جذب خواسته های خود و یا یافتن همسر روح خود.

این موضوعات پر از خریداران گرسنه است. این افراد مشکلاتی دارند که می خواهند آنها را برطرف کنند. اینها موضوعات تخصصی است که من پیشنهاد می کنم تجارت رویایی خود را شروع کنید.

مرحله دوم

دوم ، ما باید محصولی را برای تبلیغ یا ایجاد محصولی پیرامون موضوع طرحی که انتخاب کرده ایم ، انتخاب کنیم. می توانید محصولات وابسته را در شبکه های وابسته پیدا کنید یا می توانید ایجاد محصول را در UpWork یا Fiverr به خارج از کشور برسانید.

شما متعجب خواهید شد که چگونه بسیاری از بازاریابان اینترنتی حتی محصولات اطلاعاتی خود را ایجاد نمی کنند. اگر می خواهید بازاریابی شرکت های وابسته انجام دهید ، پیشنهاد می کنم هزینه کمیسیون 50 درصد یا بیشتر را پرداخت کنید.

مرحله شماره سه

سوم ، ما باید یک سیستم فروش خودکار تنظیم کنیم تا “فروش و گزارش دهی” را برای ما انجام دهد. BuilderAll سازنده قیف فروش مورد علاقه من است. برای استفاده از آن می توانید انواع اطلاعات را در اینترنت پیدا کنید.

برای بازاریابی از طریق ایمیل خود باید یک صفحه فرود و زنجیره پیگیری ایجاد کنید. با این کار سرنخ های مورد نیاز شما فراهم می شود و کار سخت فروش از طرف شما انجام می شود

مرحله شماره چهار

سرانجام ، ما باید ترافیک وب سایت را به کانال فروش خود هدایت کنیم تا بتوانیم این هدایا را به مشتریان پرداخت کنیم. تبلیغات منفرد ، تبلیغات گوگل و تبلیغات بینگ روش “رفتن به من” است.

اکنون که دقیقاً می دانید برای کسب درآمد تمام وقت آنلاین با استفاده از اینترنت و آیفون خود باید چه کاری انجام دهید ، برای شما آرزوی موفقیت در ماجراجویی خود را دارم!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا