دنیای وب

چگونه پست های وبلاگ خود را بفروشیم


بنابراین ، شما یک پست وبلاگ خوب برای شرکت خود نوشته اید و می خواهید آن را با جهان به اشتراک بگذارید. چرا که نه؟ همه باید محصول یا خدمات شما را به خوبی بشناسند ، درست است؟ در حالی که این واقعیت دارد ، اجازه دهید ابتدا چند قدم برداریم تا مطمئن شویم که نحوه فروش وبلاگ خود را می دانید. پس از همه ، شما نمی خواهید زمان و تلاش زیادی را برای پست های وبلاگ خود صرف کنید و اجازه دهید آنها از هم جدا شوند.
پست وبلاگ خود را بررسی کنید
آیا پست های وبلاگ شما برای دیگران جالب است؟ آیا واضح و آرام صحبت می کنید؟ آیا ایده های خود را ارائه می دهید و با اطلاعات مربوطه از آنها پشتیبانی می کنید؟
شما می خواهید پست های وبلاگ شما برای دیگران جالب باشد و در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. بنابراین ، وقت بگذارید تا به آن انتقادی نگاه کنید. و فراموش نکنید که مسائل مربوط به املا ، دستور زبان و توضیح را با نسخه خود برطرف کنید. شما نمی خواهید اشتباه متوجه شوید یا کشته شوید زیرا وبلاگ شما بسیار اشتباه است.
در عوض ، وبلاگ های خود را به صورت حرفه ای مرور کنید و آنها را برای خودتان بنویسید / ویرایش کنید. آنها آنچه را که ممکن است نداشته باشید می گیرند و اگر به آن نگاه کنید وبلاگ شما بهتر خواهد شد.
(کلمه: غلط املایی دوستان شما نیستند. آنها همه چیز را نمی گیرند و شما آنها را نمی گیرید. حتی غلط املایی نیز به اصلاح كننده نیاز دارد.)
مخاطبان خود را بشناسید
قبل از شروع به نوشتن ، درباره مخاطبان خود تحقیق کنید. آنها کی هستند؟ رویاها ، امیدها ، خواسته ها ، نگرانی ها و ترس های آنها چیست؟ مشکل آنها چیست و چگونه می توانید آن را حل کنید؟ چگونه می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنند؟ آیا نسخه شما نباید کمتر پرحرف و پرحرف باشد یا رسمی تر و آموزشی تر باشد؟ جزئیات مربوط به مشتری را ارائه می دهد ، از غذای صبحانه گرفته تا خواب و انجام فعالیت بدنی و آنچه برای تفریح ​​انجام می دهند. ابتدا مخاطبان خود را بشناسید و هزینه آن را بپردازید.
پست های وبلاگ خود را بهبود بخشید
شما می توانید بزرگترین وبلاگ جهان را داشته باشید ، اما اگر کسی آن را نبیند ، مشکل چیست؟ قبل از ارسال وبلاگ خود ، مطمئن شوید که تمام مراحل را انجام می دهید تا در نتایج موتور جستجو ظاهر شود. در اینجا مواردی وجود دارد که نباید فراموش کنید.
کلمات کلیدی دم بلند را انتخاب کرده و از آنها در بسیاری از نقاط استفاده کنید. برای یک لحظه تصور کنید که به دنیای کارمی ارل منتقل شده اید. به سادگی موضوع خود را در یک موتور جستجو تایپ کنید و دریابید که گوسفندان این خودرو چه کسانی هستند. این به شما چند سرنخ در مورد آنچه مردم به دنبال آن هستند می دهد. (کلمات: بهتر است این کار را قبل از شروع به نوشتن انجام دهید.) البته ، می توانید برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی وب سایت و موضوعات خود سرمایه گذاری کنید. به این ترتیب شما وقت خود را صرف جستجوی کم (شاید هیچکس به دنبال آن) یا جستجوی رتبه های بالا (رقابت با بچه های اینجا) نمی کنید.
هنگام تصمیم گیری درباره یک عبارت خوب ، حتماً از آن در مکان های زیر استفاده کنید:

عنوان (H1)
100 کلمه اول ، بهترین خط اول
حداقل یک ترجمه (H2 ، H3)
بارها با هم
فراخوانی برای اقدام
آدرس اینترنتی (آدرس وبلاگ)
عنوان (نام صفحه در نتایج موتورهای جستجو)
توضیحات متا (توضیح در نتایج موتورهای جستجو)

یک تصویر اضافه کنید

برنامه ریزی کنید که از یک یا سه تصویر نامحدود برای پست های وبلاگ خود استفاده کنید.شما می خواهید یکی را به عنوان تصویر برجسته خود قرار دهید و بسته به طول پست خود یکی دو مورد دیگر را برای خواندن بخش های طولانی متن اضافه کنید. تصاویری را انتخاب کنید که نوشته شما را تقویت کرده و به بینایی شما علاقه نشان دهد. به یاد داشته باشید ، افراد ممکن است قبل از خواندن پیام شما ، تصویر را ببینند ، بنابراین همیشه جالب است.
بفرستید ، اما فراموش نکنید
پس از انتشار مقاله ، مراقب باشید. اگر وبلاگ شما ایده می گیرد ، وقت بگذارید و نظر دهید و با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار کنید. آنها همچنین می خواهند احساس ارزشمندی کنند. به سوالات پاسخ دهید و ارتباط منظم را تشویق کنید.
درباره نحوه بازاریابی وبلاگ خود بیشتر بدانید
راه اندازی وبلاگ تنها آغاز تلاش های بازاریابی شما است. ما در Precise ، شما را تشویق می کنیم که برای هر وبلاگ سه رسانه اجتماعی متفاوت ایجاد کنید. از پیام خود در هر کانال (به عنوان مثال 280 نویسه یا کمتر بعلاوه هشتگ ̶ 2 برای توییتر ، هشتگ اضافی برای اینستاگرام) استفاده کنید و همچنین از تصاویر در هر پیام استفاده کنید.
سعی کنید شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنید تا ببینید چه کسی بهترین کار را انجام می دهد. بهترین هنرمندان خود را به دست آورید و در ماه های آینده (در روزهای مختلف و زمان های مختلف) به ارسال این پست ها در رسانه های اجتماعی ادامه دهید.
مطالب وبلاگ خود را مرور کنید
در مرحله بعد ، با بررسی محتوا ، پست های وبلاگ خود را در چهار برابر کنید. برای پیشرفت بیشتر می توانید چند قدم در شبکه های اجتماعی بردارید. در اینجا چند ایده وجود دارد:

با جستجوی چند کلمه کلیدی در وبلاگ خود ، تصاویر ایجاد کنید
یک فیلم کوتاه با نکات مهم نیز تهیه کنید
در مورد وبلاگ خود فیلم تهیه کنید. چند امتیاز اضافه کنید.
شامل نسخه ویدیویی YouTube وبلاگ شما است.
یک نسخه پادکست از وبلاگ خود بنویسید یا با متخصصان دیگر صحبت کنید.
پیوند به سایر وبلاگ های مربوط به سایت شما توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.
از وبلاگ خود برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنید.
یک ایمیل اضافه کنید / به ایمیل خود در وبلاگ خود مشترک شوید.
یک دکمه اشتراک گذاری اجتماعی به هر پست وبلاگ اضافه کنید.
پست خود را به تیزر خبرنامه الکترونیکی پیوند دهید.
مشخصات خود را به وبلاگ خود اضافه کنید. به مردم اطلاع دهید که شما کی هستید.
یک اینفوگرافیک برای همراهی وبلاگ خود ایجاد کنید.
وبلاگ خود را به e-zine ارسال کنید.
پیام خود را از طریق پیام RSS ارسال کنید.
به گروه اشتراک گذاری اجتماعی بپیوندید.
و خیلی بیشتر!
ده ها مورد از این ایده ها را مرور کنید ، مطمئناً توجه خود را به مقالات وبلاگ خود جلب خواهید کرد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا