دنیای وب

چگونه کارگزاران و نمایندگان اینترنتی معاملات نفت و نفت را به عنوان واسطه تجارت می کشند

انواع کارگزاران گمراه کننده و گمراه کننده جوکر اغلب بزرگترین موانع موفقیت در معاملات یا کسب درآمد در تجارت نفت

آ. متوسط ​​متوسط ​​/ میانه امروز ، ناکام باشید و درآمد کسب کنید

طبق مطالعات ، عمدتا به دلیل نقش محوری که اینترنت در تجارت بین المللی ایفا کرده است ، بازار واقعی کارگزاران یا واسطه ها در معاملات بین المللی “ثانویه” در بازارهای بین المللی بسیار سریع فرو ریخته است. تخمین های این کارشناسان و حساب های یک تاجر فصلی تأیید می کند که سال 2000 “آخرین سال خوب” برای کارگزار بود. به عنوان مثال ، کمال جی Sothal ادعا می کند که “بعد از سال 2000 ، انبوه بحرانی واسطه ها و تجار که اطلاعات خوبی نداشتند و آموزش ضعیف داشتند ، و همچنین به عنوان پیشنهادات و ترفندهای متقلبانه به کار رفته ، به جایی رسیدند که تولید کنندگان واقعی خریداران نهایی به آنجا رسیدند و تأمین کنندگان متوقف شدند. به سادگی در مورد پاسخ دادن [to intermediaries] جز در موارد استثنایی. “

ساوتال با استناد به سایر حسابهای کارشناسی ، تخمین می زند که از میان تقریباً یک میلیون نفری که هم اکنون در حال تلاش برای وی واسطه گری یا واسطه های تجاری در جهان هستند ، “او ممکن است بیش از 1٪ از آموزش و مهارت لازم برای انعقاد معامله را نداشته باشد …” [meaning that] اکثریت قریب به اتفاق ، آنها کورکورانه تجارت می کنند ، [hence] معاملات در حال فروپاشی است … و بیشتر ، [oil dealers are] Bluffing – به طور قابل توجهی گاهی “

در واقع ، اجماع عمومی در بین کارشناسان ، این است که قبل از ظهور فعلی تسلط اینترنت در تجارت بین المللی هنگامی که معاملات فکس و تلکس بالاترین واسطه تجارت بود ، علی رغم کوچک بودن ، واسطه ای بازاری منطقی قوی و پایدار وجود داشت. به همین ترتیب ، برای یک کارگزار تا حدی معمول بود که گاهی به مرحله بسته شدن قرارداد ، بسته شدن معاملات بپردازد و حداقل یک درآمد کمیسیون معقول کسب کند. اما اخیراً ، از زمان جدید اینترنت ، چند سالی است که چنین بازار واسطه‌ای وجود ندارد. اما در عوض ، چنین بازار کارگزارى اساساً برای همه کشته شده است ، اما ماهرترین و با تجربه ترین کارگزار در بازار امروز – تا حدی کشته شده ، هر چند نه به هیچ وجه ، با استفاده برجسته از کارگزار اینترنت توسط کارگزار تجارتگر اینترنت.

به طور خلاصه ، واقعیت جدید امروز این است که در روزهای منتهی به اینترنت ، متوسط ​​کارگزار ، کارگزار ، سایر کارگزار یا کارگزار درگیر در تجارت بین المللی عموماً بطور کلی معاملات بسته را با موفقیت بسته و با حداقل برخی از فرکانس های متوسط ​​، درآمد مناسب و معقول کسب کرده است ، کاملاً برعکس ، این کارگزار یا از طرف دیگر عامل یا هر واسطه دیگری که در عصر اینترنت فعلی فعالیت می کند ، به سختی می تواند هر معامله ای را ببندد و یا درآمد دیگری در تجارت کسب کند.

عواملی که این پدیده را توضیح می دهد چیست – زیرا این واسطه ها و سایر دلالان در این دوره از اینترنت به هیچ وجه به فروش و درآمد نمی رسند؟

ب- دلایل اصلی حسابداری برای این امر

چندین عامل وجود دارد که این موضوع را توضیح می دهد. به طور خلاصه ، آنها از تعداد کلاهبرداری و کلاهبرداری در تجارت زیاد است ، که با سپر ناشناس بودن ارائه شده توسط اینترنت ، به کمبود نسبی آموزش ، مهارت یا دانش مناسب در اصول تجارت ، در میان دسته مدرن واسطه ها و دیگران بسیار آسان تر شده است. کارگزاران به دلیل سهولت صلاحیت لازم برای تبدیل شدن به یک “کارگزار” یا کارگزار آنلاین ، به عناصر گسترده ذهنیت و رفتار “کارگزار جوکر” در عصر اینترنت کارگزاران ، نمایندگان و سایر کارگزاران. با این وجود ، همه این عوامل علّی مختلفی که بطور صحیح مورد توجه قرار گرفته ، ممکن است تنها ، جامع و مهمترین ملاحظه ای باشد که نارسایی غم انگیز و ناتوانی کارگزار و کارگزار مدرن در انجام موفقیت آمیز تجارت را توضیح می دهد ، می توان به سادگی در این مبحث اصلی گنجانده و به شرح زیر خلاصه شد: : استفاده و اتکا به متدولوژی ، قوانین و رویه معاملات نادرست و خطرناک نفت توسط طبقه مدرن کارگزاران در انجام امور تجاری – طبقه کارگزاران مشهور به دلیل خاص بودن آموزش نیافته ، گمراه کننده و ناآشنا با شیوه واقعی و صحیح انجام امور تجاری.

متأسفانه ، نتیجه نهایی واقعیت مذکور ، غالباً وابستگی سنگینی به این روش و روش های غلط و نادرست در انجام کار دارد ، مانند این کارگزاران و مأمورین ، که نیز مشهور هستند ، زیرا آنها غالباً ناشایست هستند – مصرف کننده و ناامید می شوند. با توجه به خریدار یا کمیسیون سریع به هر قیمتی ، آنها خودشان در واقع به بزرگترین موانع برای خود و کارگزاران و همکارانشان در بستن موفقیت آمیز معاملات یا کسب درآمد در تجارت نفت تبدیل شده اند!

ج – روشهای اشتباه اشتباه کارگزاران و نمایندگان به موانع اصلی تبدیل می شوند

به طور کلی ، چند روش اصلی اساسی وجود دارد که می توان آنها را شناسایی کرد که با استفاده از آنها این پدیده تا حدودی تماشایی کارگزار یا نماینده مدرن گمراه کننده و گمراه کننده مانع موفقیت تجاری می شود.

از روش ها و روشهای معیوب و غیرمجاز برای انجام کار استفاده کنید

با این وجود ، به احتمال زیاد تأثیرگذارترین اما متداول ترین روش و روشی که در آن واسطه / پروکسی اغلب و به طرز گمراه کننده خود (یا خود) را ، به عمد یا ناخواسته ، در یک مانع معلولیت به جای کمک یا تسهیل کننده ، برای موفقیت کار روغن تشکیل می دهد. یک معامله یا تعطیل کردن ، عمدتاً از طریق استفاده از متدولوژی و رویه هایی است که به صورت ناصحیح و غلط ، غیرواقعی ، غیرواقعی ، غیر عملی و غالباً مستقیم پای در آسمان مانند کمدی انجام می شود.

یک نمونه کلاسیک ، متوسل شدن مکرر توسط بسیاری از کارگزاران و نمایندگان اینترنتی برای استفاده از روشهای مبهم مانند “LOI” ، “ICPO” ، “NCND” ، “BCL” و غیره در انجام کار است. به گفته بسیاری از کارشناسان محترم و متخصصان تجارت فصلی ، استفاده از رویه هایی از این دست توسط هر تأمین کننده یا کارگزار تقریباً علامت خودکار است که کاربر بلافاصله سرگرمی یا کارگزار تجاری را رها می کند و عدم موفقیت نه تنها فاقد آموزش لازم و یا دانش لازم در مورد روش های مناسب تجارت نیست ، اما واضح است که وی هیچوقت هیچ معامله ای را بسته و هرگز چنین کاری نخواهد کرد. در واقع ، برای یک خریدار کهنه (یا یک نماینده) ، دریافت پیشنهاد فروش از یک تأمین کننده یا نماینده ای که با این شرایط و مراحل باز می شود ، معمولاً علامت روشنی است که به طور خودکار زنگ هشدار را در سر این خریدار ، هجی و خطرات احتمالی برای خریدار زنگ می زند. همانطور که یکی از کارشناسان گفت: “در حقیقت ، حضور بسیاری از این شرایط نشانگر کلاهبرداری پیش از هزینه ، توسط بازیکنان آگاه و اجرای قانون است.”

اینگونه است که یک کارگزار اعتراف کرد که یک کارگزار شکست خورده با Joker-Broker با سابقه قبلی از یک سری از شکستها است ، اما بعداً آموزش صحیحی کسب کرد و به یک کارگزار اصلاح شده تبدیل شد ، و اکنون یک کارگزار موفق چند معامله نزدیکتر ، خلاصه می شود و می نویسد در jockerbroker.com:

“هنگامی که این معامله با” ارسال ICPO با BCL یا نرم افزار Probe ، NCND و IMFPA “آغاز می شود ، این” زبان واسطه “است. کسانی که زبان کارگزار را بلد هستند ، می دانند که این به چه معناست: “من کارگزار جوکر هستم. هیچ کالای واقعی برای فروش ندارم و هر کسی را که چیزی در این زمینه ندارد می شناسم ، بنابراین می خواهم شما یک خرید غیرقابل برگشت به من بدهید با افشای اطلاعات کامل مالی خود سفارش دهید تا من بتوانم از سرگردانی با سفارش و پول خود در دستان من ، جستجوی محصول ، چیز بعدی که می بینید ، جزئیات شرکت شما و اطلاعات بانکی شما است که در معرض دید همه دنیا قرار دارد ، حول اینترنت ناامن در بین هزاران کارگزار دیگر جوکر. ” “

اساساً ، دلیل اصلی اینکه چرا متخصصان عموماً استفاده از چنین رویه هایی را ناقص و بد اشتباه می دانند ، و اغلب بزرگترین موانع را برای بسیاری از دلالان یا نمایندگان برای بستن موفقیت آمیز معاملات یا درآمدزایی در تجارت تجارت نفت ایجاد می کنند ، بسیار ساده است. چه: این روشها و روشها به سادگی نامناسب ، غیرقابل استفاده و غیر عملی ، خالص و ساده هستند! در متن دنیای واقعی محیط کسب و کار که در آن تلاش می کنند کار یا کار انجام دهند ، نامناسب است و کاربرد ندارد. بنابراین ، از آنجا که این رویه ها و روش شناسی چنین هستند ، همیشه شکست می خورند و اجتناب ناپذیر هستند. چرا؟ اصولاً از آنجایی که تأمین کننده هایی که چنین کارهایی احمقانه ای از واسطه های احتمالی یا خریداران دریافت می کنند ، با برخورداری از این نوع رویه مواجه شده اند ، نمی توانند با پاسخ دادن به آنها ، خود را آزار دهند ، در حالی که به همین ترتیب ، خریداران نهایی نیز زحمت نمی کشند که به همان اندازه پیشنهادات احمقانه و خسته کننده از فروشندگان پاسخ دهند. . در نتیجه ، نتیجه این می شود که افرادی که قرار است “تجارت” کنند ، فقط واسطه های گمراه کننده ای هستند که در اطراف “معاملات” جعلی “از یک کارگزار گمراه کننده به دیگری عبور می کنند ، که عمدتاً شامل توهین به یک عادت نامناسب یا غیر عملی رویه هایی مانند” نامه قصد. ” “BCL” ، “ICPO” و “POP”.

در حقیقت ، برخی از کارشناسان می گویند – بیشتر آنها این رویه ها را با اصطلاحاتی منعطف مانند “ناامن” ، “غیر عملی” ، “گمراه کننده” و “توهین آمیز” توصیف می کنند – اغلب حتی خود واسطه هایی که از این اصطلاحات و رویه ها استفاده می کنند کاملاً آگاه هستند که نتوانسته اند نتیجه بگیرند. معامله ای در ماهها یا حتی سالها با استفاده از این اصطلاحات و رویه های بسیار ناقص و معامله ، و احتمالاً آنها اصلاً این کار را انجام نمی دهند. اما تاکنون ، این کارشناسان می گویند ، این کارگزاران قبول نخواهند کرد که این روش ها دارای نقص هستند و در گذشته هیچ گونه معاملات دریافت نکرده اند ، و هر کارگزار جدید در “زنجیره کارگزار” همچنان به هر طریقی عبور از روش های کپی اشتباه را در زیر “زنجیره دیزی” ادامه می دهد. هرگز پایان ندهید ، از کارگزار / فروشنده گرفته تا نمایندگی در “معاملات” و “معاملات”.

بنابراین ، چرا این نوع کارگزاران هنوز هم از این رویه های ناقص استفاده می کنند؟

با توجه به این واقعیت اصلی که ما فقط به این نتیجه رسیدیم که تأثیر بگذارد که این رویه ها و روش ها غالباً نامناسب یا غیرقابل استفاده هستند ، و این که همواره منجر به عدم موفقیت و کمبود درآمد از طرف واسطه های اینترنتی می شوند ، که این یک موضوع عجیب از اهمیت زیادی برخوردار است ، این است: چرا پس؟ بنابراین چرا این واسطه های اینترنتی عموما از استفاده از رویه های صحیح معامله نفت خودداری می کنند اما در هر حال غرق هستند و هنوز هم با همان اقدامات ناقص و غیرمولد مشغول انجام امور تجاری هستند؟ یا به عبارت دیگر ، نیروها یا علاقه هایی که به نظر می رسد آنها را وادار به ادامه فعالیت در این راه می کند ، به هر طریقی ، در واقع ، با انجام تجارت از این طریق ، نقش دقیقی که این واسطه ها بازی می کنند ، به طور کلی خواهد بود. به عمد یا ناخواسته ، یک مانع بزرگ در مسیر خود و در مسیر اکثر کارگزاران دیگر ، در توانایی بستن معاملات یا کسب درآمد است؟

جواب؟ در یک کلام ، دلیل اصلی این امر عمدتاً ناشی از علاقه شخصی مالی کارگزاران و تمایل ناامیدانه خودخواهانه از طرف آنها به سرعت به دست آوردن یک منبع واقعی یا درآمد کمیسیون امن از هر طریق و هرچه باشد است.

به عنوان مثال بسیاری از کارشناسان روشنگری و ناظران مشتاق متوجه شده اند که بسیاری از این روشهای مرموز که توسط کارگزاران اینترنتی (LOI ، ICPO ، BCL ، NCND و غیره) مورد استفاده قرار می گیرد ، در واقع توسط تاجران بزرگ (یعنی خریدار) آغاز و سفارش نشده است. یا فروشنده) درگیر مشاغل هستند ، اما آنها فقط اختراعات شخصی و ابتکار عمل از انواع واسطه ای بیش از حد مشتاق هستند که به منظور دستیابی به برخی کنترل های غیرقابل توجیه در روند معاملاتی و از همه مهم تر برای آنها ، برای جلوگیری از “کلاهبرداری” توسط سایر کارگزاران در وسایل واسطه ای بیش از حد مشترك استفاده می شوند. معامله ، بدین ترتیب ایجاد و یا توجیه بدست آوردن درآمد کمیسیون ، به تنهایی ، در یک معامله.

موضوع غیر قابل توضیح در مورد استفاده از LOI توسط فروشندگان و دلالان آنلاین

یک مثال خوب برای روشن کردن نکته فوق ، تکرار متوسل شدن به استفاده از به اصطلاح “نامه قصد” (نامه هدف) توسط نمایندگان اینترنتی و کارگزاران در شروع پیشنهادات تجاری است. استفاده از سند Letter of Intent (LOI) یک روش اصلی متداول در بین بسیاری از دلالان و کارگزاران اینترنتی فعلی و برخی فروشندگان است. در اصل ، این کارگزاران و دلالان بطور مکرر از خریدارانی که قصد دارند یا علاقه مندند ابتدا درخواست نامه خود را برای نشان دادن و شروع علاقه به یک پیشنهاد تجاری یا خرید انجام دهند. طبق گفته چنین واسطه ها ، خریداران درگیر باید این کار را انجام دهند زیرا همانطور که می گویند با امضای چنین سندی در ابتدای فروش و تحویل آن (از طریق آنها البته!) به یک عرضه کننده فرض شده از یک محصول ، آنها ادعا می کنند که این ژست اثبات بزرگی برای مشروعیت علاقه است. طرف خریدار بالقوه ، و شما ثابت خواهید کرد که او (جدی) در خرید است.

اما ، به استثنای این تاجران و کارگزاران آنلاین که بطور معمول اصرار بر استفاده از این رویه ها دارند ، تقریباً همه کارشناسان معتبر و محترم در صنعت توجه داشته باشند – به دانش من ، هیچ فروشنده یا خریدار قابل اعتماد و حتی کارگزاران بر این واقعیت استدلال نمی کنند یا اثبات کرده اند. در غیر این صورت – این سند در اصل مقاله ای است که از نظر قانونی بی فایده ، بی معنی و حتی خطرناک است و به هیچ وجه قدرت و تأثیر قانونی ندارد ، از نظر قانونی لازم الاجرا نیست و به هیچ وجه قابل اجرا برای هیچ یک از طرفین درگیر در معامله نیست ، خواه امضا كننده باید سند (خریدار) ، فروشنده ای كه به او داده شده یا واسطه باشد.

که ، دوباره ، منطقاً این سوال اصلی را ایجاد می کند ، چرا؟ بنابراین چرا این بازرگانان و کارگزاران اینترنتی همچنان به استفاده یا اصرار بر خریداران بالقوه با استفاده از روش LOI برای آغاز معاملات و پیشنهادات تجاری خود ادامه می دهند ، اگرچه این امر نه تنها معیاری برای هیچ ارزشی نیست که هیچ تأثیر واقعی یا معنای حقوقی بر اعتبار هر خریدار نداشته باشد ، بلکه در آن است اساساً یک مانع بزرگ برای کارگزار جدی در امکان انعقاد معامله است ، و اگرچه این سند مستقیماً در دسته طبقه بدنام انواع روش ها قرار می گیرد که به تعبیر دیوید بابا و دیگر کارشناسان محترم در مورد این موضوع ، بنابراین “ناامن ، نامناسب ، نامناسب است” کار من ، غیرقابل استفاده و سوءاستفاده است ، “این است که” هرکسی که سعی می کند با این نوع کارگزارها تجارت کند [who use them]، شما همچنین نمی توانید بسته به مدت تجارت و یا چقدر تلاش آنها برای بسته شدن معامله یا جمع آوری یک درصد کمیسیون نتوانید. “؟

پاسخ این است که ایده اصلی به سادگی مستقیماً در واقعیت ذاتی این گفته Toby Winson ، یک تحلیلگر موضوعی قوی ، در مقاله خود با عنوان “The Joker-Broker-Land” قرار دارد: “بیش از 95٪ از زمان ، LOI توسط یک کارگزار نوشته شده است ، نه توسط فروشنده ، و بیشتر آنها ، این کارگزاران اطلاعاتی را که از سایر دلالان دریافت کرده اند ، برش داده و درج کرده اند ، بنابراین همه اختلافات و خطاها در [LOI] آنها کپی شده و منتقل می شوند[ed] از جوکر گرفته تا جوکر. “

به عبارت دیگر ، این کارگزاران همیشه اصرار دارند ، و اصرار دارند که از LOI و سایر اسناد از نوع واسطه ای مشابه پیکربندی نشده استفاده کنند (هنگامی که ، در واقع ، تمام دلایل منطقی بر خلاف آن دیکته می کنند) ، به دلایلی که به سادگی خودخواهانه هستند و تا حدودی شخصی نیستند. مطلقاً چیزی در مورد تمایل به انجام کار خوب ، مشروع و موفق یا تمایل به دستیابی به هر سطح از مشاغل خود است. هیچ چیز مربوط به تضمین یا “محافظت” از منافع قانونی تهیه کننده درگیر در معامله نیست. اما ، در عوض ، آنها باید همه چیز را با علاقه شخصی خود ، خودخواهی مالی شخصی خود و برنامه های روزمره خود ، و علاقه آنها به اشتیاق به زمین خود را به عنوان یک تامین کننده قانونی و / یا خریدار یک محصول و دریافت کمیسیون داشته باشند.

نکته این است که شواهد اغلب قوی است ، بسیاری از کارگزاران و مأمورین مشتاق ، جاه طلب و پرخاشگر ، بویژه مشتری های اسرارآمیز یا کلاهبردار ، که خود را به عنوان نماینده فروشندگان یا مأمورین عمدتاً از طریق ارتباطات یا ارتباطات اینترنتی نمایندگی می کنند ، یا حتی ادعا می کنند که فروشندگان واقعی هستند. برای نفت خام خود ، آنها فقط از LOI به عنوان ابزاری برای “سریع ضرب و شتم” جعبه به دام افتاده در خریدار بالقوه برای تعهد به موقعیت طولانی با آنها استفاده می كنند.این بدان معنی است كه تعهد پیش از خریدار بالقوه از وی خواسته است كه پرونده تجارت خود را ارائه دهد یا چیزی ملموس را به او پیشنهاد كند تا نشان دهد كه وی واقعاً نماینده فروشندگان قانونی است. بنابراین ، این واسطه ها ، یا فروشندگان ، با جدیت خواهان این هستند که خریداران بالقوه از قبل سرعت ببخشند و نامه قصد را به عنوان اثبات اینكه “جدی” در خرید هستند ، صادر كنند. در مورد خود كارگزار ، آنچه او مهمترین چیز را برای او می داند این است كه با امضای نامه نامه قصد و ارسال آن به آن (کارگزار قرار است بعداً آن را به “فروشنده” فرض شده محصول منتقل کند) ، کارگزار باید یکسان باشد – نه لزوماً تأمین کننده یا فروشنده فرض شده – “به دام افتاده و محاصره شده در خریدار بالقوه و تعهد خود در مورد واسطه را تضمین می کند ، حتی اگر برای خریدار نباشد.

اغلب اوقات ، به ویژه در مورد فروشنده فرضی که یا فروشنده جعلی است یا هنوز هیچ نفت خام را در دست ندارد ، یا یک نماینده بلندپرواز و یا کارگزار بی پروا که قبلاً منبع خام (فروشنده) را به دست نیاورد ، ممکن است خریداران صادر کنند. “نامه” ادعا شده به نامه نیت برای کشف اینکه در طرف مقابل هیچ فروشنده وجود ندارد. این اغلب در شرایطی اتفاق می افتد که شما یک عامل یا تسهیل گر گرسنه یا بسیار مشتاق داشته باشید که هنوز در تلاش برای بدست آوردن منبع واقعی است و با استخراج این نامه قصد از یک خریدار ناخواسته ، این تسهیل کننده می تواند خریدار را فقط برای وی متصل کند یا تسهیل کننده. به دنبال فروشنده یا تأمین کننده هستید.

ج دومین روش اصلی که برخی دلالان و کارگزاران آدم ربایی مشکل اصلی را حل می کنند

راه مهم دیگری که نقش جدید کارگزار اینترنتی یا عامل گمراه کننده و گمراه کننده وی به عنوان سدی برای موفقیت در تجارت می تواند بارها نشان داده شود. اینها عوارض جانبی که غالباً ناشی از پدیده زنجیره ای طولانی یا زنجیره ای از دلالان ، کارگزاران و دلالان است که غالباً در این روند شرکت می کنند ، زیرا بیشتر آنها یکدیگر را تضعیف می کنند.

اغلب اوقات ، معامله هایی که یک کارگزار برای معامله نفتی ارائه می دهد ، با زنجیره ای طولانی پس از دیگری توسط بسیاری از افراد با آدرس های مختلف مانند “کارگزار” ، “مجوز” ، “نماینده” ، تسهیل کننده انجام می شود. وی ادامه داد: “اما آنچه بدتر است ، این است كه تا حدودی به دلیل عدم وجود هرگونه الزامات عینی برای واجد شرایط بودن پوشیدن گوشته بودن” دلال “،” نماینده “یا” كارگزار “در تجارت و سهولت ورود به تجارت آنلاین ، این كارگزاران اینترنتی معمولاً تمایل دارند. کار در یک فضای قواعد یا معیارهایی که اندک ، کاملاً غایب و یا با اخلاق سست و بی اخلاق باشد ، جایی که به نظر می رسد ذهنیت “سگ می خورد سگ” غالب است – محیطی که همه کارگزار ، نماینده یا مأموریت ، که خودخواهانه فقط با دستاوردهای شخصی و منافع شخصی خود مراقبت می کنند ، تلاش می کند تا ادامه تضعیف و گمراه کردن طرف مقابل در معاملات ، و بنابراین اغلب منجر به آسیب نهایی به تمام طرفهای درگیر در این پیشنهاد می شود ، زیرا همه آنها ، به عنوان یک کل ، نه فقط یک طرف یا طرف دیگر ، همیشه به دلیل عدم برخورد با هر خریدار ، بازنده ها به سر می برند. .

مطمئناً موضوع یک کارگزار که احتمالاً توسط شخص دیگری یا “مدیر” مورد “فریب” قرار بگیرد موضوعی قانونی است که سزاوار توجه و توجه هر کارگزار درگیر در یک معامله تجاری است ، خصوصاً در معامله نفتی که به دلیل داشتن کانون گرم برای رویای من بسیار مشهور است. امروز طلافروشان ثروتمند و بی پروا که به واسطه اخلاق عالی ، آموزش عالی ، تحصیلات یا شخصیت عالیشان ، به خصوص مشهور نیستند. کاملاً و قاطعانه! با این حال ، نکته اصلی که باید در اینجا مطرح شود این است که نباید نگرانی مشروع در مورد کلاهبرداری احتمالی تبدیل شود به یک پارانویای شیدایی که باید پیشرفت یک معامله را فلج کند ، و اینکه در واقع یک روش و استراتژی مناسب تر و مؤثر تر وجود دارد که باید از آن استفاده کند. یک موضوع مهم “دور زدن” که عملاً امکان جعل هر کارگزار در یک معامله را از بین می برد.

بالنسبة لأهدافنا الحالية هنا ، ما هو مهم أن نلاحظ هو أن الظاهرة المميزة المتمثلة في وجود سلسلة طويلة من عدد كبير جدًا من الأشخاص كوسطاء في صفقة ، كل منهم أناني ، لا يثق في الآخر ويشتبه في الآخر ، وغير راغب في التعاون وإعطاء المعلومات المطلوبة إلى الآخر ، غالبًا ما يمثل مشكلة عميقة لا يمكن التغلب عليها ، مما يجعل الوسيط ، نفسه ، العائق الرئيسي والعائق أمام التوصل إلى صفقة أو إغلاق صفقة. بشكل أساسي ، عندما تثير هذه الظاهرة رأسها المؤسف في صفقة ، فإنها تبطئ بشدة توزيع المعلومات ، أو حتى توقفها تمامًا ، وبالتالي تشل تمامًا وتنتهي أي احتمالات لوجود أي صفقة. علاوة على ذلك ، تصبح مسألة ترتيب “تقسيم رسوم العمولة” أكثر حدة ومثيرة للجدل في مثل هذه المواقف ، مثل معظم الوسطاء في السلاسل ، الذين يمسكون بالخوف ، والأنانية ، والإحباط ، والجشع الشخصي ، يتنازعون على القضية التي تأخذ المجموعة كيف الكثير أو أي حصة من “العمولة” الخيالية – عمولة ، في المقام الأول ، مجرد صورة من خيال الجميع في هذه المرحلة حيث لم يكن هناك شيء بعد ، ولا شيء ، في الواقع ، في أي وقت مضى ، النهاية ، بعد كل هذا الضجيج الفارغ والضجيج!

سيحدث هذا النوع من السيناريو حتى لو وحيثما بدت صفقة حقيقية وواعدة وكاملة مع جميع عناصر النجاح المحتمل. وبالتالي ، قد يحتاج المشتري الشرعي إلى منتج ويطلب من الوسيط أو الوكيل الذي قدم له الصفقة تقديم معلومات حيوية معينة ، أو توثيقها. ولكن لأن المشتري ، أو الوسيط ، يجب أن يمر بسلسلة طويلة من العديد من الأيدي قبل أن يتمكن من الحصول على المعلومات المطلوبة – وهي مشكلة يمكن ، بالمناسبة ، الوسيط المدرب والمتمتع بالثقة والثقة بالنفس بسهولة حلها عن طريق إنشاء ترتيب “تراجع” – سرعان ما يجعل الصفقة غير قادرة على المضي قدما والمشتري يفقد الثقة ، أو يدمر الثقة بين المديرين والوسطاء المتورطين في الصفقة ، وبالتالي يقتل الصفقة بشكل فعال.

د. طرق أساسية أخرى في بعض السماسرة والوكلاء الخاطفين الذين يشكلون العقبة الرئيسية

الطرق الأساسية الأخرى التي من خلالها يتجلى الدور الجديد لسمسار الإنترنت أو وكيله المضلل والمضلل كعائق أمام ممارسة الأعمال التجارية بنجاح ، والذي يتجلى بشكل متكرر:

1. عرض مواد لم يتم التحقق منها مع عدم بذل العناية الواجبة

هذه واحدة من أكثر السمات المميزة سمعة للوسطاء والوكلاء من نوع “وسيط الجوكر” الذين يعملون عادة على الإنترنت اليوم – وهم عادةً ما يقدمون عروضًا ، وعقود “SPA” ، و “صفقات” تفتقر إلى أي نوع من التحقق على الإطلاق ، أو أحدها تم بذل أي جهد مستحق من حيث أصالتها أو صحتها أو قيمتها أو قيمتها الجوهرية ، إن وجدت على الإطلاق. وبالتالي ، بما أن هؤلاء الوسطاء قادرون على إرسال مئات ، بل آلاف ، من عروض البريد الإلكتروني في وقت واحد إلى العديد من التجار ، مع عدم التحقق من أي منها تقريبًا أو التحقق منها ، فإن إحدى النتائج الرئيسية لذلك هي أنه ، على حد تعبير أحد الخبراء ، “يمكن للموردين” منزعجًا للرد على عروض الشراء المريبة أو طلبات عروض الأسعار. وبالمثل ، لن يرد المشترون النهائيون على العروض الغبية على حد سواء. ” وبالتالي ، أدى إلى فشل السوق ، حيث لم يتم إغلاق أي صفقات بشكل عام من قبل معظم الوسطاء ، ولا أي دخل عمولة يكسبه أي شخص!

2. قلة المعرفة بالمنتج:

في كثير من الأحيان ، يفتقر الوسيط الذي يأتي بعرض “صفقة” أو يحمل نموذج عقد “واس” ، للأسف إلى أي معرفة عملية بالمنتج أو السوق البترولية التي يزعم أنه (أو هي) يريد بيعها – أمور مثل مواصفات الجودة القياسية المنتج ، أو سعره الحالي في السوق العالمية ، والقدرة الإنتاجية للنفط الخام لبلد ما ، وما شابه ذلك (ناهيك بالطبع عن معرفة المنهجية أو القواعد أو الإجراءات المناسبة للعمل). من الواضح كيف يمكن للمرء تسويق منتج لا يعرف عنه شيء؟ غالبًا ما يتم الكشف عن الجهل الصارخ للوسيط قريبًا عندما يُطرح مثل هذا الوسيط أسئلة أساسية أولية معينة من قبل المشتري المهتم أو وكيله ويعود الوسيط ، عادةً بعد عدة أيام من التقاعس ، بشيء مثل: أرسلت أسئلتك إلى البائع ، وأنا في انتظار الحصول على رد البائع “!

أو الأسوأ من ذلك ، أن المشتري الذي قد يكون اهتمامه بعرض قد أصبح مشتعلًا في الصفقة ، قد يقوم بإجراء مكالمة هاتفية للوسيط يريد التأكد مما إذا كان على دراية بجوانب أو حقائق معينة للمنتج أو عرض يزعمه الوسيط في السوق حيث تم عرضه بوضوح أن التاجر الخبير يمكن أن يحصل على تقييم عادل لخطورة أو صدقية المورد أو العرض الذي يبيعه بمجرد “الشعور بنبض” المورد أو ممثله المزعوم من خلال محادثة هاتفية فقط. ومع ذلك ، نظرًا لأن وسيط الإنترنت العادي غالبًا ما يفتقر إلى المعرفة المطلوبة حول المنتج البترولي الذي يزعمه أن يقوم بتسويقه (ناهيك عن معرفة قواعد وإجراءات عالم التجارة الدولية بشكل عام) ، في كثير من الأحيان ، الوسيط يفقد فرصة تنمية عامل الثقة والمصداقية الحاسم مع المشتري من خلال مجرد إظهار المعرفة بالمنتج أو العرض الذي يزعم أنه يقدمه إلى السوق

باختصار

وخلاصة القول ، فإن التحدي الحاسم الأساسي والحاسم لكل وسيط أو بائع عبر الإنترنت أو وسيط أو وكيل أو وسيط آخر يعمل في سوق تجارة النفط الدولية “الثانوية” اليوم ويرغب في النجاح ، هو التأكد من استخدام صفقة البترول الصحيحة الإجراءات ، وأنه (أو هي) لا يشكل ، لأسباب تتعلق بالاعتبارات الأنانية الضيقة ، العقبة الحقيقية أمام القيام بأعمال تجارية مشروعة مع مشترين موثوقين. ولكن بدلاً من ذلك ، فإنه يشكل ، بدلاً من ذلك – بشكل أساسي من خلال نوع من إجراءات العمل التي يوظفها ويقدمونها – مساعدة وراحة ومُيسِّر فعلي لعناصر الأعمال الشرعيين والقيام بأعمال تجارية مشروعة مع مشترين شرعيين ..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا