دنیای وب

چگونه کتاب خود را در 6 مرحله ساده به بازار عرضه کنیم

روش بازاریابی کتاب برای خوانندگان باید براساس دو چیز باشد: ارزشها و اهداف شما از کتاب. اگر احساس می کنید چیزی چسبناک است یا اصیل نیست ، این کار را نکنید. شما نباید اجازه دهید کمی نوردهی ارزش های شما را خراب کند. به ندرت دستاوردهای کوتاه مدت که اشتباه به نظر می رسند منجر به رشد طولانی مدت به عنوان نویسنده می شوند. آنها همچنین می توانند سرمایه اجتماعی شما را کاهش دهند.

دسترسی به داوران: اگر واقعاً می خواهید در بازار غوغا کنید ، با خوانندگان خود تماس بگیرید و از آنها نظرخواهی کنید. نقد و بررسی کتاب امروزه بسیار مهم است و نقش مهمی در افزایش فروش کتاب دارد. پس از مطالعه کتاب شما ، بازرسان می توانند ایده های خود را در وبلاگ شخصی خود ارسال کنند یا می توانند آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

سازمان هدیه: یکی دیگر از روش های رایگان و آسان برای بازاریابی کتاب شما ، ارائه فصل های نمونه به خوانندگان است. شما می توانید این کار را با ارائه یک فایل pdf در میان بهترین فصل ها و دادن آن به خوانندگان خود و اجازه دهید طعم نوشتن بی نظیر شما را بچشند اگر داستان کتاب شما مورد علاقه آنها باشد ، این قطعاً آنها را در صفحه خرید کتاب شما قرار می دهد. به این روند فکر کنید که به خوانندگان خود فرصتی برای خواندن مقدمه می دهید.

برگزاری مسابقات برای توزیع نسخه های رایگان: رقابت رایگان راجع به کتاب را گسترش دهید و به خوانندگان خود اطلاع دهید که شما یک کتاب نوشته اید. شما می توانید با مجلات ، وبلاگ های شخصی ، YouTube و تبلیغات پولی رقابت کنید.

اتصال به اینترنت: ابزار مهم دیگر برای بازاریابی کتاب شما آنلاین بودن است. سایت های زیادی وجود دارند که تبلیغات رایگان را برای نویسندگان مبتدی ارائه می دهند ، اگر در میان آنها هستید ، برای خود در اینترنت گشت و گذار کنید. Vowelor یکی از بهترین هاست سیستم عامل های کتاب آنلاین شما می توانید کاوش کنید ، زیرا گزینه های زیادی برای بازاریابی کتاب خود به روش های مختلف در اختیار شما قرار می گیرد.

از اقوام و نزدیکان خود بپرسید: یک جمله خوب وجود دارد که می گوید خیریه از خانه شروع می شود. بهترین راه برای دریافت پاسخ واقعی به یک داستان این است که از خویشاوندان خود بخواهید یک خواندن خشن داشته باشید. شما باید دوستان ، همکاران ، مشتریان و یا هر کسی که کتاب شما را دوست دارد دعوت کنید تا نظرات خود را در آمازون و سایر کتابفروشی های آنلاین ارسال کند. آمازون بسیار تأثیرگذار است و بررسی ها مهم هستند ، بنابراین هر کسی که می گوید از کتاب شما لذت برده است را ترغیب کنید تا آن را مرور کند.

درخواست بررسی پولی: در دنیای رسانه های اجتماعی داوران زیادی وجود دارند که برای بررسی کتاب ها حداقل پول می گیرند. می توانید 5-10 بررسی اجاره کنید و از آنها بخواهید که نظرات واقعی خود را در آمازون قرار دهند. هرچه تعداد بازبینی های بیشتری در صفحه آمازون خود انجام دهید ، کتاب شما در بین افراد پرفروش تر بیشتر به نظر می رسد و پس از ورود به آن دسته ، فروش کتاب شما بطور خودکار افزایش می یابد. این زمان می برد ، اما کاملاً ارزش انتظار را دارد. تنها چیزی که می توانید از آن مطمئن باشید دریافت پاسخ واقعی از داوران است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا